Izdvojeno

Ferrari: Sainz i Leclerc će imati jednak status iduće sezone

Piše: Katarina Predovan

Prije 11 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako nije ništa čudno da momčadi koje se natječu u svjetskom prvenstvu Formule 1 nemaju isti tretman za obojicu svojih vozača, iz Ferrarija poručuju kako će njihovi vozači Carlos Sainz i Charles Leclerc imati jednak status u sezoni 2022.

Nakon vrlo dobrog trećeg mjesta u poretku konstruktora, u Ferrariju se nadaju borbi za sam vrh, a kao važan faktor navode jednak tretman za vozače.

O svemu tome, šef momčadi Binotto rekao je:

“Što se tiče vozača, kao što smo često govorili, mislim da će staza to diktirati.”

“Prioritet je uvijek momčad, ali bez sumnje, ako se mogu natjecati za važnu poziciju u prvenstvu, staza će biti ta će koja će pokazati tko je ispred.”

“A ponekad, mislim da se ne radi samo o talentu vozača ili kapacitetu vozača. Vozač može imati jako puno nesretnih slučajeva i imati oštećenja, probleme s pouzdanošću ili nesreće.”

“Tako da mislim da nam u ovoj fazi ne treba, i sigurno nećemo imati politiku broja jedan ili broja dva. Jednostavno ćemo razgovarati o tome na temelju pozicija na stazi kad god za to bude vrijeme.”

Mattia Binotto

Podsjetimo, iako je Sainz završio ispred Leclerca, Binotto smatra da mladi Monegašanin nije pokazao lošiju formu ove sezone:

“Za Charlesa, moram reći da sam jako sretan što vidim napredak koji je napravio ove sezone.”

“Mislim da je uvijek bio nekako vrlo brz u kvalifikacijama, čak i u drugom dijelu sezone gdje ga je Carlos možda malo više izazivao.”

“Mislim da ne trebamo zaboraviti da u sezoni ima par primjera, a to su Monako i Budimpešta, gdje nije osvajao bodove. Mislim da u tim prilikama nije imao sreće kao vozač.”

“Bez toga, teško je reći gdje bi završio, ali možda mu nedostaje najmanje 40 bodova u plasmanu. Dakle, bez toga, opet, mislim da bi bio puno bolje plasiran u prvenstvu.”

“Zbog toga opet mogu samo vrlo pozitivno ocijeniti njegovu sezonu. Nadalje, naučio je kako upravljati gumama, kako upravljati situacijama u utrci i tempom u utrci. Tako da sam vrlo zadovoljan napretkom koji je napravio.”

Mattia Binotto

Komentiraj

6 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Iako sam veliki fan Leclercka i smatram ga ogromnim potencijalom Sainz je u potpunosti zaslužio jednak status kao i Leclerck. Mene je samo strah Ferrarijevog čuvenog pitwall a i živo me interesira kako će to izvest. Kada su imali jasnoga 1. i 2. vozača znali su gubiti i desetak sekundi jer nisu odmah u utrci reagirali nego tek nakon pet šest krugova gdje vozači na potpuno različitim strategijama gube i izbijaju vrijeme jedan iza drugog. Tako da živi bili pa vidjeli.
    Btw. Sretan vam Božić i Nova Godina svim dobrim i manje dobrim ljudima ovoga svijeta.



    19

    0
  2. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Sam kriv za Monako.
    Po meni je Carlos pokazao vise ove sezone.



    12

    4
  3. samo im dajte dobar bolid i nema brige. čini mi se da ima više netrepeljivosti između Leclercovih i Sainzovih simpatizera ovdje na portalu nego između samih vozača.



    11

    0
    • Ferrari
      nelinjo Prikaži

      Sainz nema mnogo simpatizera. Vise bih rekao da je ovo netrpeljivost između Leclercovih simpatizera i njegovih mrzitelja! “Jer je on fin pred kamerama, a na stazi je g.v.o!” Inače je to jedno od obrazloženja zašto se mrzi Lecler i naravno, zato što je porazio Vetela, 4trukog championa F1. Te dvije stvari mu se nikad ne mogu oprostiti! 😀



      5

      7
  4. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    We are checking, we are checking. Strah me pit-walla, ako kojim slučajem slože top 2 bolid koji se može boriti za prvaka.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni