Izdvojeno

Norris: Svaka borba s vozačima poput Hamiltona, Verstappena, Bottasa ili Pereza mi daje samopouzdanje

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lando Norris kaže da mu svaki duel na stazi protiv vozača kalibra Lewisa Hamiltona ili Maxa Verstappena (…) daje dodatno samopouzdanje.

Britanac je ove godine četiri puta završavao na pobjedničkom postolju, a najbolji rezultat mu je drugo mjesto iz Italije. Osim toga, tempo McLarena ove sezone u par navrata mu je znao omogućiti da se bori sa spomenutim vozačima.

“Ne radi se samo o tome da imaju bolji bolid. Stvar je u tome da ti dečki u boljim bolidima uglavnom imaju više iskustva ili su bolji vozači.”

“Prema tome, pritisak je malo veći. Znate da će promisliti o svakom planu i svakoj strategiji kako da prođu ispred vas. Pritisak je veći, znate da će razmisliti o svakoj mogućoj strategiji kako da se utrkuju protiv vas.”

Norris kaže da mu te bitke puno znače za budućnost:

“To vam daje samopouzdanje – ako ste češće u tim borbama ili ako imate bolji bolid – nema razloga zašto bi vas oni pobjeđivali čak i da ste u istom bolidu.”

“Svaki put kad sam se utrkivao protiv Lewisa ili Bottasa, protiv Maxa ili Pereza – mislim da mi to samo daje dodatno samopouzdanje. Osjećate se spremniji da se možete utrkivati stalno protiv njih i pobjeđivati ih. Bilo da se radi o idućoj godini ili za dvije godine.”

Norris je ove godine bio jedan od najboljih vozača na gridu, pogotovo u prvoj polovici sezone. Završio je na šestom mjestu, a McLaren je u konstruktorskom poretku bio četvrti, iza Ferrarija.

Komentiraj

1 komentar

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Zasto si se onda maknuo Hamiltonu u Brazilu uz nakndadnu izjavu da ti nemas šta protiv njega trazit i branit se?



    8

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni