Izdvojeno

Horner: Šef Honde nasmiješio se u Abu Dhabiju po prvi put u tri godine

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef momčadi Red Bulla Christian Horner našalio se kazavši kako se šef njihovog dobavljača motora Toyoharu Tanabe po prvi put nasmiješio nakon završetka VN Abu Dhabija u tri godine suradnje. Šef Honde imao je razlog za veselje s obzirom da im je to prvi put da je vozač s njihovom pogonskom jedinicom osvojio naslov, nakon onoga iz 1991. godine kojeg je osvojio legendarni Ayrton Senna.

“Velika je šteta što Honda službeno napušta Formulu 1.”

“Ovo im je prvo Svjetsko prvenstvo nakon trideset godina, tako da je to za njih ogroman trenutak.”

“Tanabe San je bio prisutan prije trideset godina kako bi svjedočio tome. Izgleda nevjerojatno slično trideset godina kasnije, i on je tip osobe kojeg nismo vidjeli nasmiješenog tri godine.”

“Ali, skidajući svoju masku u Abu Dhabiju, bio je to najveći osmijeh od uha do uha i strašno smo ponosni na ono što smo postigli s Hondom.”

“Izuzetno smo zahvalni na svemu što su nam pružili i sad se službeno veselimo budućnosti bez Honde, ali i dalje održavajući odnos s njima u sljedećih nekoliko godina.”

Christian Horner

Horner smatra kako Hondi kao proizvođaču povratak u Formuli 1 nije bio nimalo lagan, ali da ih je njihova radna etika, upornost i požrtvovnost doveli do toga gdje se nalaze.

Komentiraj

9 komentara

  1. Neki su se nasmijali prvi put nakon 8 god



    21

    0
  2. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    Nije jedini koji se nasmijesio



    15

    0
  3. RBR spasio obraz Hondi. Da su ostali s McLarenom tko zna što bi bilo s njima.



    20

    0
  4. Nevjerojatan je put koji su RB i Honda napravili od kada su udružili snage.
    RB je s prelošom Renautovom pogonskom jedinicom katastrofalno započeo hibridnu eru. Toliko loše da je Vettel potpisao za Ferrari u pola sezone, pobjegao glavom bez obzira.
    S druge strane dolazi Honda i Alonso, a s njim iz naftalina iskaču fanovi nekadašnjeg slavodobitnog zvučnog imena Mclaren Honda. Tri toliko zvučna imena da je sve manje od naslova zvučalo nerealno. McLaren se toliko zanio da nitko drugi nije smio niti pomisliti da od Honde uzme motor (na njihovu sreću) Dođu po završetku sezone u Abu Dhabi malo testirati, kad ono motor neće niti da upali. Zero size politika je ponudila upravo to – Nulu.

    Onda dolazi Red Bull koji ima ogroman potencijal u šasiji i aerodinamici, ali oni su tvornica pića i svog motora nemaju i potežu riskantan potez. Već na predsezonskim testiranjima je jasno da nade ima.
    I dok Mercedes godinama degradira svoj motor i čuva svoju prednost da FIA ne bi promijenila neko pravilo, RB radi nevjerojatan posao u kombinaciji s Maxom i skida Mercedes s trona vozačkog naslova i to u zadnjoj sezoni ere u kojima je Merc bio nedodirljiv. Mega posao.

    Ne mora Max imati Mercedes da bi pobijedio Hamiltona, samo da mu je Mercedesov motor u RB. To bo bilo zanimljivo vidjeti.

    Ipak, mislim da je Mercedes opet napravio mega posao sa svojim motorom. Ogromna prednost koja se pojavila u zadnjim utrkama djeluje mi samo da su neke planove za motor uveli prije vremena radi Hamiltonovog osvajanja naslova. Motor toliko jači da ni kazna u Brazilu nije ništa značila tj. -10 pozicija na utrci je predstavljalo ništa. Je, motor se troši, navodno. Trošio se i raspadao njihov motor tamo 2006. godine jer su zaledili jaču, ali nepouzdanu konfiguraciju. Kada su riješili nepouzdanost, imali su najjači motor na gridu. Sve vjerujem da će tako biti i do 2026.
    Ne znam hoće li Honda i dalje razvijati ovaj motor do trenutka zaleđivanja, ali za RB bi bilo bolje da steknu prednost u šasiji ili aerodinamici, jer Merc će biti brz na ravnome tj. najbrži.



    18

    0
  5. Videcemo mi Hondu jos u buducnosti kada F1 bude koristila vise elektriku za pogon tu ce doci Honda i dominirati jer se oni u potpunosti okrecu toj tehnologiji vec sada.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni