Izdvojeno

Schumacher uz Giovinazzija angažiran kao rezervni vozač Ferrarija

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Mick Schumacher će iduće godine podijeliti ulogu rezervnog vozača Ferrarija s Antonijem Giovinazzijem. Schumacher će i dalje biti u svojoj stalnoj ulozi u Haasu, ali će na 11 utrka sezone biti na raspolaganju i Ferrariju, za slučaj da Charles Leclerc ili Carlos Sainz ne budu dostupni.

U tom slučaju njega bi u Haasu zamijenio Pietro Fittipaldi koji je nastupio na dvije utrke krajem 2020. godine kad Romain Grosjean nije bio spreman.

Giovinazzi je od 2019. do kraja 2021. bio član Alfe Romeo, ali je sad zamijenjen jer dolazi Guanyu Zhou. Talijan će tako nastupati u Formuli E za ekipu Dragon Racing, a Ferrariju će na raspolaganju, osim obaveza u simulatoru, biti i na 12 utrka iduće sezone.

“Ferrarijeva vozačka akademija postoji kako bismo identificirali naše vozače za budućnost. Ako ste dio tog programa i ako vam dobro ide – možda ćete dobiti priliku.”

“Mick je već odradio jednu sezonu u F1, što je jako važno. Bio je dobar, poboljšao se ne samo po pitanju konzistencije nego i po pitanju brzine. Ako pogledate zadnje utrke – bio je puno bliže bolidima ispred sebe iako Haas nije uopće razvijao bolid. Ta činjenica dokazuje da se Mick poboljšao.”

“Vozit će nove bolide iduće godine koji će biti drastično različiti od ovih kad je riječ o vozačkom stilu. Bit će važno imati jednog rezervnog vozača koji poznaje te bolide.”

“Još uvijek mogu računati na Antonija jer je on dobar vozač. On će odraditi cijeli program u simulatoru kako bi se prilagodio na nove bolide.”

Mattia Binotto

Schumacher u prvoj sezoni nije osvojio nijedan bod, ali je bio uvjerljiv protiv timskog kolege, što je jedino moguće tražiti od njega s obzirom na to da Haas nije bio u mogućnosti doći do bodova.

“Još ga treniramo kao vozača. Ferrarijevi inženjeri su mu pomogli u rastu i razvoju 2021. godine, a nastavit će i iduće sezone. Simulator mu je na raspolaganju u Maranellu, ali imamo cijeli program.”

“On je dio naše akademije i naš cilj je kontinuirano razvijati vozače. Krajnji cilj je da jednog dana dokažu da su sposobni biti vozači Ferrarija.”

Smatra da ni za Giovinazzija nije sve završeno:

“Što se njega tiče, nema sumnje da će 2023. biti nekih prilika za pronalazak mjesta. Mislim da će 11 mjesta biti slobodno 2023. godine. Ne kažem da će sva mjesta biti dostupna, ali ako pogledate trenutne ugovore vozača, 11 ih završava na kraju 2022. godine, uključujući i Carlosa.”

“Mislim da je za njega važno da i dalje bude dio našeg programa kao rezervni vozač, da radi u simulatoru i da se privikava na nove bolide.”

Komentiraj

2 komentara

  1. ok, jedan mlađi i jedan iskusniji, a Illott je pretpostavljam iz ovog što sam našao online prešao u Indy.



    3

    0
  2. Nisam ni primijetio do sada.
    Kako ovdje liči na oca…..
    A pogotovo na naslovnoj gdje je manja slika i još ako na brzinu pogledaš.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni