McLarenov tehnički direktor James Key vjeruje da će novi tehnički pravilnik sa sobom donijeti i nekoliko različitih interpretacija, odnosno, “trikova”.
Nakon što se predstavio novi pravilnik mnogi su se pobojali da će rezultirati vrlo sličnim rješenjima svih ekipa, ali Key predviđa da neće svi bolidi izgledati isto:
“Pravilnik je napisan restriktivno, ali to potiče inovaciju.”
“Očekujem vidjeti različite ideje.”
“Svi ćemo vidjeti što su druge ekipe smislile. Istovremeno, svi mi moramo osigurati da naša predviđanja iz tvornice zapravo budu preslikana na stazi.”
“Provjerit ćemo korelaciju i usporedit ćemo jače i slabije strane. Mislim da će ekipe biti bliže 2023. godine jer će se dotad već identificirati glavni trendovi iz 2022. godine.”
Key očekuje neke kreativne koncepte, ali vjeruje da će FIA održavati red i mir:
“Testovi za stražnje krilo su postroženi. ‘Beam wing’ se vraća, a njega definitivno možete iskoristiti na određeni način. Prednje krilo je strašno bitno, ali tu su stroga pravila oko krutosti.”
“Mislim da će neke ekipe pronaći pokoji trik, ali ništa što se može lako iskoristiti. FIA će to pažljivo motriti.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
samo se nadam da neće samo jedna ekipa pogoditi i da će ih više biti blizu jedna drugoj. Ne ponovilo se više nikad nešto slično dominaciji Merca. čak i da moj Ferrari tako krvnički dominira 7 godina bi mi dopi*dilo nakon par sezona.
30
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slažem se, makar npr 4 naslova vettela, su bila zapravo dominantna dva, ostalo je visilo.
Merc je s druge strane, vozačke naslove uzimao 7 godina za redom s jednom polu šansom ferarija. sve te godine monotonije zaista ne ponovile se, za bilo koju momčad, ako se mene pita za želju :D
s druge strane realno očekujem nastavak dominacija..
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
7 godina je predugo, a i ta polušansa Ferrarija je još malo pa 1/4šanse. Taman kad su se malo svi ti odnosi doveli u red i smanjile se razlike ide promjena pravila. Bad timing.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Monotonija ubija ovaj sport s vremena na vrijeme ali to je F1. Oni koji budu imali prednost sve će učiniti da prikriju brzinu i onda glumataš, stalno se žališ na gume, balanas, vjetar s prijeda, sa zada, bočno i stalno kukaš.
Samo znam da bi se dugogodišnja dominacija J. P. Montoye zvala MONTONIJA. 😀
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne.. MONTOYONIJA. 😁
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dosad kod ovakvih promjena pravila puno češće pogodi jedna ekipa nego više njih, tako će po meni biti i dogodine nažalost. Samo je pitanje koliko će ostalima trebati da uhvate korak.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nadam se ne 7 godina kao zadnji put.,
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najviše mi na trik “miriše” Adrian…..
Vidjećemo
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je on mator i malo out (nije 100% u tome), nije to vise onaj stari Newey.
2
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za razliku od vozača (Hamilton) zrelost (da ne kažem matorost) kod inžinjera nije problem. Nemojte zaboraviti isto tako da je on (Adrian) u poziciji da vodi tim ljudi od kojih su neki jako mladi i nadobudni (ako ne već inovativni) i svojim iskustvom može puno pomoći da se ne gubi vrijeme na gluposti. Prije bih otpisao Lewisa nego Adriana zbog godine proizvodnje. Vijet ćemo na proljeće.
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još dvije opaske za iduću sezonu:
Red Bull je ‘žestoko’ trošio resurse za ganjanje ovogodišnjeg naslova pa ako Adrian uistinu ne izvuče neki trik iz šešira mogli bi početi sezonu sa malim zaostatkom. Da malo pecnem, protuprimjer je Ferrari koji se svako ljeto okreće novoj sezoni pa ništa od toga.
Sedmogodišnja dominacija Merrcedesa je podljedica prednosti u razvoju motora. Nova pravila reguliraju prvenstveno aerodinamiku dok su motori zamrznuti. Aerodinamičke inovacije F1 ekipe dosta brzo ulove, u jednoj sezoni. Nedavni primjeri su: dupli difuzori 2009, ili uski sidepodovi 2017. Brownove difuzore je do savršenstva doveo upravo Adrian, a uski sidepodovi nisu previše pomogli zbog prednosti Mercedesova motora.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svi proizođači pogonskih jedinica imaju pravo jedan upgrade + moraju prilagodi pj za novo gorivo.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz Rossijevog intervjua kad je pričao o novom Renaultovom motoru, koliko sam barem shvatio taj upgrade će biti dozvoljen većinom za rješavanje eventualnih problema pouzdanosti, znači koliko konja bude na početku sezone, to je to.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za pouzdanost mogu raditi upgrade-e (množina) uz dopuštenje fia-e i ostalih proizvođača.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mora biti neki razlog zašto MB nije potrošio svoj token. Mislim razlog osim uštede love, sad jesu li bacili resurse ranije na 2021 s obzirom na prednost od prošle godine, pa su možda mislili da si to mogu dopustiti.
Treba vidjeti hoće li nova pravila više favorizirati low ili high rake koncept.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Radili su na promjenama u nosu bolida, ali nisu bili zadovoljni rezultatom. S tokenima su morali unaprijed odluciti i nisu ih mogli utrositi na nesto drugo kasnije.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To već ima smisla, znao sam da mora biti neki razlog.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo bih, pošto se radi o Mercedesu uzeo sa zrnom soli. Tobože je taj novi revolucionarni nos bio razvijan za ovu godinu i tobože prve verzije unatoč tome što su fenomenalno radile nisu prošle interne sigurnosne testove. A možda je jednostavno taj novi nos toliko dobar da su ga ostavili za 2022. Vidjećemo u novoj sezoni.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnjih 8 sezona jedini su radili od svih bolide godinu dana unaprijed, tolika je bila tehnološka prednost. I ove godine su isto napravili, a što se koncepta tiče, Newey je krajem kolovoza dao intervju u kojem kaže da moraju za 2022 napustiti high rake koncept. Novi automobili vraćaju venturi koncepciju i moraju zbog ground efekta biti čim bliže tlu, znači barem na papiru Mercedes je tu u prednosti sa svojim low rake konceptom.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon sto je izbila korona zabranjen je bilo kakav rad na novim bolidima do pocetka ove sezone tako da tu nitko nece biti u pretjeranoj prednosti, veca je prednost ako nadju neki trik.
Prednost iskustva sa low rakeom bi bila veca da se ne mijenja komplet ovjes zbog novih naplataka i vjv pozicije venturijevih tunela.
Jedna od vecih prednosti MBa je upravo bio steaznji ovjes i njegov aero utjecaj zbog low rakea a sad bi to trebalo biti anulirano.
Svi se donekle resetiraju kao i 2009te.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Newey je dovoljno star da ima dovoljno iskustva s kojim god hoćeš konceptom bolida….
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već vidim da ćemo u aprilu imati jedan tim koji izjavljuje da su mlad tim i da fokus prebacuju na iduću sezonu :)
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo sam postao teenager da napokon vidim pobjedničke godine Ferrarija, a sada sam već sredovječne dobi dok čekam ponovni povratak Ferrarija.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Misljenja sam da je Mercedes imao veliku prednost pa nisu puno ulagali za ovu sezonu vec prebacili za drugu.Mozda su isli riskirat,ali kad je Hamilton potpisa novi ugovor meni je to bilo sumnja da imaju opet bolid ko raketu,jer da su u zaostatku nevjerujem da bi potpisa.To je samo moje misljenje…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da svi vi što pišete o Hamiltonovoj mirovini pišete gluposti. Ti vozači su ovisnici o utrkivanju. O čemu vi pričate ? Hamiltona će morati otjerati štapom u penziju. Vettel je star kao ja, a neki su već 2018te pozivali na mirovinu.
Budite realni – vozači danas po pravilu mogu voziti do 40te, a neki i preko toga. Oni malo bolji se neće dati u mirovinu. Sprdačina je kada netko kaže da će osoba od 33 godine u mirovinu, pa i osoba od 36 godina.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Next year is our year – svatko tko voli Ferrari.
(Ja također iako sam inače za Seba i Maxa, Red Bull i Ferrari 50/50 najdraži, nema izrazitog.)
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekao bi Dellboy Trotter: “This time next year we will be world champions!”
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
We are checking. Slow button on.
5
0