Nakon iznimno dobre prve sezone Carlosa Sainza u momčadi Ferrarija, Mattia Binotto najavio je razgovore o budućnosti u momčadi sa Sainzom juniorom. Sezona 2021. bila je najuspješnija do sada u karijeri Carlosa Sainza, sa čak četiri pobjednička postolja.
Momčad Ferrarija završila je na trećem mjestu u poretku konstruktora, a Sainz je nakon završnice u Abu Dhabiju kazao kako ne može tražiti više od dobivenog na kraju prve sezone u novoj momčadi. O produženju ugovora i sezoni mladog Sainza šef momčadi Mattia Binotto rekao je sljedeće:
“Mislim da je Carlos odradio sjajnu godinu.”
“Kada smo potpisali ugovor prije godinu dana, rekli smo da je zimsko vrijeme, dakle, ovo je zimsko vrijeme, pravi [je] trenutak da sjednemo i pregledamo sezonu. To je nešto što ćemo sigurno učiniti tijekom zime.”
“Sigurno će biti potpuna revizija same sezone, i počet ćemo raspravljati o tome što može biti naša budućnost.”
Mattia Binotto
Binotto kaže kako ga je forma Carlosa Sainza u njegovoj prvoj sezoni u Ferrariju impresionirala te smatra da je upravo on pravi odabir uz Charlesa Leclerca.
“Kada smo potpisali s Carlosom, cilj je bio imati dva dobra vozača koji su dobri vozači, dosljedni i sposobni osvojiti bodove za momčad.”
“Mislim da je to ono što smo dobili ove sezone. Tako da sam jako ponosan na obojicu. Mislim da kao što sam često govorio, imamo najbolju postavu u Formuli 1 i prilično sam zadovoljan onim što je Carlos napravio ove sezone.”
“Budući da je ovo njegova prva sezona s Ferrarijem, to nije bilo jednostavno i očigledno. Potpisali smo s njim jer smo rekli da je dobar vozač, dosljedan, uvijek postiže dobre bodove. Ali mislim da je on također i dobar učenik.”
“Tijekom sezone je napredovao i mislim da je kraj sezone njegov najbolji dio cijele sezone.”
Mattia Binotto
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Strah me Binotta i njegovih spika.
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Carlose, odlicna sezona.. Svaka cast.. Popravit neke stvari… Vjerujemo da mozes napredovat..Ti si pravi covjek za drugi bolid.. I ono najbitnije, nemoj vise da si pobjedio Charlesa… Sjor Matija, ove zime…
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sumnjam, da su to htjeli napraviti to bi napravili ove godine. Ne kuzim u čemu je tolika frka dati iste uvjete vozačima koji su talent, bez naslova prvaka. Pa nije Leclerc visestruki prvak da se moglo očekivati da mu se mlati peruškom. Ako se Sainz pokaže idućih godina mogao bi Leclerc proci kao neki vozači prije njega u Ferrariju. Onaj tko pokaže rezultate njemu se tim nakloni i to je to. Kad se sjetim odnosa Kimi Vettel, Lecler Vettel pa sada Leclerc Sainz mislim da mogu reći da je Ferrari trenutno ekipa koja najmanje siluje taj no1 i no2 vozač. Na kraju krajeva kada su trebali jedan drugome se maknuti s puta to su napravili i timski su funkicionirali odlicno bez ijednog incidenta.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
definitivno najujednačenija/najbolja postava u F1, sad im još samo dajte najbolji bolid. Carlos odnosno Ricci su presudili treće mjesto konstruktora. O atmosferi u Ferrariju da ne pričam, šarm koji je McLaren izgubio odlaskom Carlosa, Ferrari je dobio, dovoljno je poslušat zadnji Sainzov team radio s Adamijem koji je do tad uvijek bio ”’slow button on”’.
24
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz je u petom mjesecu prošle godine potpisao ugovor sa Ferrarijem na dvije godine. Svojevremeno je izjavio da višegodišnji ugovor ne znači mnogo u smanjivanju pristiska, no sigurno je isto tako da niti ne smeta imati ugovoren posao na više godina u ladici tim više jer je došao na poziciju drugog vozača, a Ferrari nije tim koji zna/želi pomoći vozaču u nošenju sa izazovima. NIti se libi da od vozača napravi “žrtveno jagnje” ako to vrhu tima odgovara.
Kod Sainza posebno impresionira to što ima, kako se to kaže, interni lokus kontrole tj. unutrašnje repere za evaluaciju (ne)uspjeha te u tom smislu više puta je istakao ravan poređenja jednog vozača tokom godina tj. karijere. Gledati stupanja vlastitog progresa u odnosu na prethodnu utrku, ili sezonu zdravije je osnova za ličnost nego primarno se posvetiti komparaciji sa timskim kolegom ili drugim vozačima.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tvoj zadnji odlomak više djeluje kao odlomak doktorske dizertacije na filozofskom fakultetu nego komentar na sportskom portalu.
Dao sam ti lajk samo za trud🤔
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko onaj diplomski od nesuđenog gradonačelnika Splita
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad vidimo koliko je Vetel zapravo bio los i kako su slabo odabrali u Astonu.Nebi se iznenadia da Sainz bude u borbi za naslov ako budu imali bolid a politika u ekipi ravnopravna za oba vozaca.Citao sam prije mozda mj dana izjavu Binotta kako kaze ako budu imali bolid za naslov onda je Leckler kapetan ekipe .
2
26
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Te finte kako do tada odlican vozač odjednom ne zna voziti i bude deklasiran od nekog drugog, novog, gladnijeg….vozača su čiste gluposti.
Ekipa se usmjeri na onog s kojim će ostati, njemu ide potpora i sve što može da ga plasiraju cim više a nije loše za ego da onaj “stari” pored njega izgleda kao da je za staro željezo te da i sebe malo opravdaju kako su donijeli ispravnu odluku.
Davno je rekao Briatore kako nikada vozači unutar momcadi nemaju iste bolide, uvijek vozač br1 ima i bolji bolid.
A i sam Toto je rekao nedavno u sezoni kako ce i Bottas dobiti paket kojeg ima i Lewis (iako to u Bottasovom slučaju ne znači baš ništa jer je panj).
Sigurno da postoje bolji i lošiji ali isto tako se da prikazati nekog boljim ili lošijim.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nezz Vettel je dobar vozac, i zasluzio je svoje 4 titule, samo sto ga neki i dalje omalozavaju, Vettel je po meni jedina osoba na gridu koja se ponasa kao osoba i covjek,!, Ostatak bi se trebao malo ugledati na Sebastiana!
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel nakon Njemačke 2018 nije isti vozač kao Vettel koji je osvojio 4 naslova. Uzgojio je man boobs, bavi se ekologijom i gay pravima te skuplja smeće za navijačima. Imam osjećaj da mu se više ne da iako sebi to ne želi priznati. 4X WDC bi morao pomesti pod sa Strollom koji je u top 5 najlošijih vozača na gridu. Za dio o njegovim ljudskim osobinama se slažem. Inteligentan i izrazito duhovit lik.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ove zime će razgovarati o sezoni 2021., a onda ćemo na proljeće razgovarati o mogućem pohodu na pobjede 2023. godine u dobrom starom duhu Mućki.
Mi navijači Ferrarija smo kao Rodney u istoj seriji. Mulci koji čekaju ovo vrijeme iduće godine da proslavimo naslov prvaka.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro, ali je naporno i kukanje o Ferrariju i ta silna negativnost. Oni su bili van borbe za naslov pa je fokus na 2022. bio daleko usmjereniji od Mercedesa i Red Bulla. Uz to završili su sezonu kao 3. nakon katastrofalne prošle godine, i to bez da su previše fokusa bacili na ovu sezonu. To je jako dobar znak.
Dodajmo i odličnu vozačku postavu.
Pljuvat ćemo po njima ako ne budu konkurentni sljedeće godine. Treba prvo vidjeti.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drago mi je zbog njega da je u Ferrariju, to je nešto što se naravno ne odbija, ali mi je isto tako danas žao što je otišao iz Renaulta u McLaren. Hulkenbergu je taj bolid izgleda više odgovarao i Abiteboul se ga je po meni prebrzo i prelako riješio. Napreduje vozački iz godine u godinu, zaslužuje on biti i prvi vozač, a ne samo drugi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da su pametni već bi ga imali potpisanog na 5 godina. Već nakon par utrka se vidjelo da Sainz spada u sam vrh.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drag mi je sainz… mozda grijesim ali sve vise mi djeluje kalibar ko Button vjerovatno nije najbrzi ili najbolji u jednom krugu ali ce ko Button iskoristit svaku sansu koju mu daju i vrijedno i pametno skupljat bodove a mislim ako se stvari posloze moze i napast prvenstvo… poslije Vettela sigurno najdrazi vozac u F1!!
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dobra usporedba s buttonom
1
0