Izdvojeno

De Vries najbrži na testu guma u Abu Dhabiju – Bottas i Zhou prvi put u Alfi [foto]

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Aktualni prvak Formule E Nyck de Vries postavio je najbolje vrijeme na testiranju guma u Abu Dhabiju vozeći za Mercedes, a po prvi put vidjeli smo nove vozače Alfa Romea u akciji.

Na Yas Marini se danas održao dvostruki testni program – test mladih vozača koji su koristili bolide i 13-inčne gume iz 2021. te test 18-inčnih guma s modificiranim starim bolidima.

De Vries je sudjelovao kao mladi vozač, a bio je najbrži s 1.3 sekunde bržim vremenom od Liama Lawsona u AlphaTauriju. Viceprvaku DTM-a i ukupno devetom u F2 ove sezone bila je to prva vožnja u F1 bolidu.

Treći je bio novi F2 prvak Oscar Piastri koji je vozio za Alpine, momčad u kojoj će dogodine obavljati ulogu rezervnog vozača. Priliku za prvi nastup u aktualnom F1 bolidu dobio je McLarenov vozač IndyCara Patricio O’Ward kao nagradu za uspjehe u ovogodišnjoj sezoni.

Guanyu Zhou testirao je za momčad s kojom će debitirati u F1, Alfa Romeo, a u njihovom testnom bolidu našao se Valtteri Bottas kojem je Mercedes dopustio da nastupi za novog poslodavca.

Juri Vips vozio je za Red Bull i bio je jedini vozač koji je izlijetanjem izazvao crvenu zastavu. Estonski vozač F2 izvrtio se i zabio u ogradu u zavoju 14. Ostala dva prekida izazvali su Daniel Ricciardo i Logan Sargeant zaustavljanjem na stazi. Sargeant je vozio jedini Williams jer britanska momčad nije proizvela testni bolid za 18-inčne gume.

Nick Yelloly vozio je za Aston Martin, a od ostalih nestandardnih vozača pojavili su se Ferrarijevi Antonio Fuoco i Robert Švarcman. Fuoco je vozio oba bolida i odvozio je najveći broj krugova (146), a Švarcman je vozio samo bolid iz 2021. godine. George Russell nastupio je za Mercedes u koji dogodine prelazi.

Test se nastavlja sutra, a tada će na stazi biti samo 10 bolida – test mladog vozača s bolidom iz 2021. dozvoljen je samo na jednom danu, stoga Williamsa koji nema bolid modificiran za 18-inčne gume neće biti, ali će Haas imati dva bolida na stazi jer je danas samo Mick Schumacher vozio testni bolid, dok će sutra za njih voziti Švarcman i Pietro Fittipaldi.

Rezultati prvog dana testa

#VozačMomčadGumeZaostatakKrugovi
121Nyck de VriesMercedes13”1:23.19477
240Liam LawsonAlphaTauri13”1.323131
336Oscar PiastriAlpine13”1.329125
428Patricio O’WardMcLaren13”1.41392
524Guanyu ZhouAlfa Romeo13”1.948119
625Juri VipsRed Bull13”2.00497
734Nick YellolyAston Martin13”2.139118
83Daniel RicciardoMcLaren18”3.05895
918Lance StrollAston Martin18”3.385143
1039Robert ŠvarcmanFerrari13”3.50073
1116Charles LeclercFerrari18”3.79587
1277Valtteri BottasAlfa Romeo18”3.989127
1338Antonio FuocoFerrari13/18”4.130146
1422Yuki TsunodaAlphaTauri18”4.154131
1545Logan SargeantWilliams13”4.28292
1631Esteban OconAlpine18”4.359128
1733Max VerstappenRed Bull18”4.819124
1863George RussellMercedes18”4.868132
1947Mick SchumacherHaas18”5.305100

Galerija

Komentiraj

8 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Zasto su se vozili bolidi sa 13′ gumama? To mi nema smisla



    1

    0
  2. Mercedes
    OldFox44 Prikaži

    Biti ce ovo zanimljiva kombinacija Bottas – Zhou. ;)



    3

    0
  3. Bottas se oporavio od mamurluka izgleda , a i Max isto :D



    5

    0
  4. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Ima igdje ista o tim testnim bolidima za 18″ gume? Citao sam nesto o mule bolidima ali mi nije previse jasno


    0

    1
  5. Kolko vidim svi imaju mule na bolidu iz 2020 ili stariji. Ove godine su kao sekundu usporili bolide, a opet su brži 3 s. Jesu to testiranja, ali je li moguće da bi 18″ gume trebale biti sporije


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni