Brawn: Prekinut ćemo praksu kontakta između ekipa i trkaćeg direktora tijekom utrke

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 godina 1 min 20 komentara

Trkaći direktor Formule 1 Ross Brawn kaže da će prekinuti praksu koja dozvoljava direktan kontakt između FIA-inog direktora utrke Michaela Masija i ekipa.

Iako je ukidanje takve komunikacije velika šteta za humoristični aspekt prijenosa, možda je pametnije da se direktora utrke odriješi tog pritiska, a i gledatelje drži u neznanju oko upitnih praksi kojima smo svjedočili uživo ove sezone.

“Prekinut ćemo taj kontakt iduće godine,” izjavio je Brawn za njemački Auto Motor und Sport.

“Neprihvatljivo je da šefovi ekipa toliko pritišću Michaela Masija tijekom utrke. To je kao da treneri pregovaraju sa sucem u nogometu.”

Brawn je dao svoje mišljenje po pitanju dramatične završnice, te kaže da su u krivu bili i Wolff i Horner.

“Toto ne može tražiti da ne bude sigurnosni automobil, a Christian ne može tražiti da se bolidi vrate u isti krug. To je odluka direktora utrke.”


Odgovor

20 komentara

  1. Vw
    F1fan001 Prikaži

    Svi su vukli vodu na svoj mlin…ali svakako sam misljenja da je Wolf u tomu debelo pretjerao…



    23
    21

    2
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      naravno da svi vuku vodu na svoj mlin. trebao je to i ferari raditi ali nije. zato je tu di je. dok vrijede pravila koja vrijede.
      Horner je malo pametniji pa je radio kontru Wolfu. ali puno prikladnije i decentnije.
      što bi rekli, kako lujo decentnije izgurava protivnike na staze od maxa, tako horner decentnije vrši pritisak od wolfa.
      ali to je ta razlika.
      iako meni je to odobravajuće kada gledamo šefove ekipa jer oni su zaduženi za pritisak, psihologiju, političke igrice.
      vozačeva je uloga da vozi a ne filozofira, zato mi hamilton ne sjeda, a horner sjeda. iako po prethodnom paragrafu su obojca dobri u decentnosti prelaska dopuštenih granica. i horner i lujo.
      po meni idealno bi bilo da se granice nisu nikada prelazile, niti na stazi niti izvan staze.. ali to su neka prošla vremena.. a možda i buduća, tko zna. iako sumnjam..



      15
      14

      1
      • Bmw
        STULE Prikaži

        Inače neznam gdje je nestalo zlatno pravilo pola bolida
        Ako si sa više od pola bolida naprijed onaj kojega se pretjece mora ostavit mjesta, a ako to nisi imao a bilo je kontakta kazni se onaj koji pretječe. Ali to je nekako misteriozno isparilo iz pravilnika



        9
        9

        0
        • David Croft
          Frantic Donator Prikaži

          To nije bilo u pravilniku, ali jeste bilo neko neko nepisano “pravilo”, ako ništa, barem da su poravnati.
          Onda se otišlo u to da ako napadač uspije sa unutrašnje strane zavoja, postaviti svoj bolid barem do pola onoga koji se brani, da je i to prolazilo, s čim u principu nemam nekih većih problema (sad već pričamo o ovom mileniju).
          Nakon toga (možda unazad 7-8-10 godina, lupam), u jednom momentu se došlo čak i do nekog stava (ne prihvaćenog od svih, ili prihvaćanog kako kome u tom konkretnom duelu odgovara), da je dovoljno napadač postavi svoje prednje krilo kod zadnje gume onog koji se brani i da “automatski” ima pravo na prolaz.
          Pa smo onda imali “all the time you have to leave a space”, pa su se počele praviti staze sa velikim asfaltnim zonama, a bilo je i onih sa pješčanim, koje su se asfaltirale….
          Počelo se gurkat, kratit staza….Usput je i Charlie počeo sa nekim sumnjivim odlukama, kažnjavati i što treba i što ne treba, a ne kažnjavati neke očite stvari.
          Na kraju dođe Masi i prekuca igru. 🤣🤣
          I imaš današnju papazjaniju.



          10
          10

          0
  2. Mick Schumacher
    Kaiser Prikaži

    Dobro su se sjetili. Race director ima dovoljno posla oko vođenja utrke i bez da mu viču na uhu i lobiraju kojekakvi šefovi ekipa. Nemaju oni što njega zvat, ako ga zanima njihovo mišljenje nazvat će on njih.



    21
    21

    0
  3. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Jedino ispravno. Ono je bilo jadno za slusati, sa sve tri strane. I treba ojacati taj tim koji vodi utrku. Momcadi imaju puno stratega i puno vise dostupnih informacija i zato rade takav pritisak. S druge strane, sezona je bila potpuno kaoticna po svemu, sigurno da se tesko snaci u svemu tome.



    12
    12

    0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Odlične vjesti.
    Mind your fuc**ng business. još sam davno sebi mrmljao u bradu da šta oni imaju prozivat suca i lobirat.



    8
    8

    0
  5. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Kao da je bitno.Debosu dobro si se sjetio to odlučit.Umjetno režirano i ko te pita.Max je zasluženo prvak baš kao što bi bio i Lewis ali vi hoštapleri ostajete u svojim gnjezdima uz VELIKE odluke sada ultra preeekasno da malo red uvedete.Koji k taj Massi još radi u F1.Izravno je utjecao na prvaka i povijest će ga pamtit ko selju-belju..Nama jazavcima ostaje “nada’-ne ponovilo se…Kao…Otužno.



    9
    9

    0
  6. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Mislim da je to jedna od nužnih promjena :thumbs:



    6
    6

    0
  7. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Dobro jutro legendo.


    0
    0

    0
  8. Adrian Newey
    zgrobnika Donator Prikaži

    Definrajte pravila oko safety cara, ne puštajte backmakere da se outlapaju, nego ih pošaljite nazad gdje im je i mijesto. Definirajte granice staze, bezuvjetno dva kotača na bjeloj crti, jedna opomena pa kazna.



    2
    2

    0
  9. Mercedes
    OldFox44 Prikaži

    Sudac ima pravilnik i trebao bi se toga drzati 100%. Kakva komuniciranja i lecitiranja sa timovima.. Masi izgelda nece dobiti pedalu, jer je za gledanost napravio najbolje sto je mogao.
    Sad kao fan Hamiltona ocekujem da se Ham i Mercedes vrate ljuti kao sto je to napravio Jordana sa Bullsima ;) i uzmu jos 4 naslova. ;)



    3
    0

    3

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.