Izdvojeno

Latifi se ispričao zbog zbog incidenta koji je utjecao na borbu za naslov prvaka

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Na posljednjoj i odlučujućoj utrci za svjetsko prvenstvo vozač Williamsove momčadi Nicholas Latifi se zabio u zid u zavoju broj 14, te tako šest krugova prije kraja prouzročio izlazak sigurnosnog automobila na stazu. Nakon toga je nastala prava drama: Hamilton je imao prednost od 11 sekundi ispred Verstappena, no ta prednost se istopila kada su u pretposljednjem krugu bolidi koji zaostaju za cijeli krug dobili dopuštenje da prestignu sigurnosni automobil.

U posljednjem krugu utrka je nastavljena, a Max Verstappen je uspio prestići i obraniti poziciju od Lewisa Hamiltona te tako postao svjetski prvak po prvi put u svojoj karijeri. Nakon utrke, Latifi se ispričao zbog izlijetanja koje je utjecalo na borbu između dvojice konkurenata za naslov, te pojasnio zbog čega je došlo do incidenta:

“Zaista smo se borili s prianjanje kroz sljedeći niz zavoja, a posebno u onom dijelu gdje sam na kraju izletio. Cijeli vikend za mene je to bio nezgodan zavoj, pa prljave gume, prljavi zrak i napravio sam pogrešku.”

“Do tada nisam bio svjestan situacije u utrci. Očigledno, nikada mi nije bila namjera nehotice prouzročiti nešto tako, ali pogriješio sam i uništio vlastitu utrku.”

Nicholas Latifi

Navedenu situaciju mnogi su usporedili sa onom iz 2008. kada je Lewis Hamiton pretekao Tima Glocka u posljednjem krugu te postao svjetskim prvakom. No, Latifi se ne slaže s mišljenjima koja kažu da je on presudio svjetsko prvenstvo:

“To mi nikada nije bila namjera i mogu se samo ispričati što sam utjecao i stvorio priliku. Ali opet, pogriješio sam.”

Nicholas Latifi

Komentiraj

13 komentara

  1. Bilo namjerno ili ne…a vjerujem da nije namjreno takve stvari se desavaju…pogotovo na takvoj stazi di su zidovi blizu…
    A opet na neki nacin pravda zadovoljena jer je Wolf odlucio za nece biti safety car kad je Gio ostao pored staze….



    10

    1
  2. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Treba mu spomenik podici, a ne da se ispricava 😂



    14

    1
    • Mick Schumacher
      Ante Maras novinar Prikaži

      Nizozemska kraljevska obitelj vec priprema orden Latifiju, a sve usluge Red Districta su mu besplatne do kraja zivota zbog ovog u nedjelju😁
      Salu na stranu, smatram da se on nema sto ispricavat, sudar je bio nenamjeran te nije ni prvi ni zadnji koji je utrku zavrsio na taj nacin, vise je posljedica borbe s malim Schumijem buduci da je isao van staze te je tu pokupio prljavstine, sto je vjerojatno razlog tog zabijanja u ogradu. Ne zasluzuje da se preispituje njegova uloga u tome, izvrtio se kao mnogi prije i poslije njega te se zabio u ogradu kao mnogi prije i poslije njega.



      3

      0
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    nema smisla isprika.
    incidenti se dešavaju, on je bio u borbi za poziciju ako se ne varam.
    suci su nakon toga imali više alata za djelovati. evenutalno se oni trebaju ispričati zbog izbora alata. (osobno mislim da netrebaju, ali govorim u procesnom smislu)
    zašto bi se on ispričao?
    Eventualno jer je mercedes ispod williams haube.

    al dobro, dobar je momak, ne želi gnjev prema sebi ..



    16

    0
  4. Charles Leclerc 16
    EH01 Prikaži

    Namjerno ili ne, mislim da će dobit otkaz zbog toga, zanemarit će ugovor


    0

    8
  5. https://www.standard.co.uk/sport/formula-one/nicholas-latifi-abu-dhabi-crash-red-bull-max-verstappen-christian-horner-b971538.html Christian Horner promises Latifi a ‘lifetime supply’ of Red Bull after crash helps Max Verstappen win title



    4

    0
  6. Ispričavati se zbog utrkivanja. Formula 1 je puna curica (htio sam reći ime ženskog spolnog organa, ali da mi ne brišu komentar). Isto kao i kada se Norris “šali” da neće napasti s treće pozicije da ne utječe na prvenstvo ?!?!?!

    Zašto bi ikoga bilo briga za prvenstvo. Sumpora mu kiselog i slatkog ja bih uletio ko Maldonado između Maxa i Lewisa i bolila bi me ćuna koga ću u zid poslati.



    11

    2
  7. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Ne žimku – kaj se ima kome ispricavati?



    4

    0
  8. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Namjerno se zabiti u zid zbog mita?
    Sjećamo se takve situacije i posljedica koje je situacija donjela.
    Doživotni ban Benetona. Flavio Briatore je sretan što nije završio u buksi…..
    Zaljepiti se u zid za 30 srebrnjaka i riskirati cijelu svoju karijeru i svih oko sebe.
    NE



    2

    1
    • Mick Schumacher
      Ante Maras novinar Prikaži

      A Latifi nije baš crkveni miš po pitanju financija pa ne vjerujem da postoji toliko novca da takvo sto napravi.

      P.S Kao prvi auto nakon vozačkog je dobio BMW M3 i mislim da to dovoljno govori da nema problema s financijama.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni