Oscar Piastri oprostio se od Formule 2 na najbolji mogući način, pobjedom na glavnoj utrci posljednjeg vikenda sezone u Abu Dhabiju. Australcu je ovo šesta pobjeda sezone i četvrta u glavnim utrkama.
Drugo mjesto osvojio je Guanyu Zhou koji iduće sezone odlazi u Formulu 1 s Alfa Romeom, a treći je završio njegov timski kolega iz UNI-Virtuosija Felipe Drugovich korištenjem obrnute strategije.
Theo Pourchaire također se odlučio na obrnutu strategiju, odnosno start na tvrđim gumama i prelazak na mekše u završnici. Većinu utrke proveo je u vodstvu zahvaljujući tome, no na kraju je bio tek četvrti.
Robert Švarcman izgubio je mjesto na postolju u pretposljednjem krugu – Drugovich i Pourchaire bili su prebrzi za Rusa na već istrošenim tvrđim gumama.
Šesto mjesto pripalo je Danu Ticktumu, a u osvajače bodove ušli još Marcus Armstrong, Juri Vips, Ralph Boschung i Richard Verschoor.
Uoči utrke dogodio se incident između Piastrija i Guilhermea Samaije. Samaia je prilikom izlaska iz garaže pogodio Australca, no oštetio mu je samo prednje krilo, stoga je Prema samo morala zamijeniti nos bolida.
Piastri je peti put zaredom startao s pole positiona u glavnoj utrci i ponovo je bez problema zadržao vodstvo nakon prvog zavoja. Odmah iza veliku borbu za drugo mjesto vodili su njegov sunarodnjak Jack Doohan i Guanyu Zhou, a nažalost za Doohana, njegov sjajan kvalifikacijski rezultat pao je u vodu kada je u devetom zavoju izgubio kontrolu nad bolidom i izvrtio se u zid. Praktički istovremeno se na istom mjestu izvrtio Liam Lawson koji se borio sa Švarcmanom za četvrto mjesto, no on se okrenuo za 360 stupnjeva i nastavio vožnju.
Izvrtio se i Christian Lundgaard kojeg je u šestom zavoju pogodio Juri Vips, a Vips je za to kasnije dobio pet sekundi kazne. Na stazu je zbog Doohana izašao safety car, a restart je bio u petom krugu.
Lawson i Lundgaard prvom su prilikom promijenili gume, u sedmom krugu, a tri kruga kasnije ušla su i vodeća dvojica, Piastri i Zhou. U vodstvu je ostao Pourchaire koji je s tvrđim gumama morao odraditi dugačak prvi stint. U 12. krugu zaprijetio mu je Drugovich, no nije uspio proći i Francuz se odvojio. U boks je ušao u 27. od 33 krugova, a Drugovich je ušao krug kasnije. Pourchaire je imao sporu promjenu guma, no ni bez toga ne bi ugrozio sami vrh poretka.
Do kraja se vodila velika borba između Pourchairea i Drugovicha, a u priču se uključio i Švarcman kojeg su obojica sustizala. U 31. krugu Drugovich je prošao Pourchaire, a zatim su krug kasnije obojica uspjeli proći Švarcmana. Tada smo vidjeli kratak period virtualnog safety cara zbog Lawsona koji je parkirao bolid pored staze.
Bila je ovo posljednja F2 utrka za prvu četvoricu prvenstva – Piastri kao prvak ne može braniti titulu i bit će Alpineov rezervni vozač 2022., Zhou odlazi u F1 s Alfom, Švarcman je izjavio kako neće voziti treću sezonu u F2, a Ticktum odlazi u Formulu E s momčadi NIO 333. Od serije se oprašta i Lundgaard koji nakon razočaravajuće druge sezone u F2 dogodine prelazi u IndyCar s Rahal Letterman Lanigan Racingom. Posljednju utrku odradila je momčad HWA Racelab koja je nakon samo dvije sezone odlučila prestati s natjecanjem, a bio je ovo i posljednji vikend na kojem smo gledali tri utrke – dogodine se F2 vraća na format s jednom sprint i jednom glavnom utrkom.
Nova sezona počinje utrkama u Bahreinu 19. i 20. ožujka.
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | Oscar Piastri | Prema | – |
2 | Guanyu Zhou | UNI-Virtuosi | +3.288s |
3 | Felipe Drugovich | UNI-Virtuosi | +8.242s |
4 | Theo Pourchaire | ART Grand Prix | +9.977s |
5 | Robert Švarcman | Prema | +13.333s |
6 | Dan Ticktum | Carlin | +19.166s |
7 | Marcus Armstrong | DAMS | +19.775s |
8 | Juri Vips | Hitech GP | +22.555s |
9 | Ralph Boschung | Campos Racing | +26.415s |
10 | Richard Verschoor | Charouz Racing System | +27.242s |
11 | Jehan Daruvala | Carlin | +30.007s |
12 | Bent Viscaal | Trident | +32.619s |
13 | Roy Nissany | DAMS | +37.305s |
14 | Clement Novalak | MP Motorsport | +37.836s |
15 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | +40.446s |
16 | Guilherme Samaia | Charouz Racing System | +41.040s |
17 | Marino Sato | Trident | +42.341s |
18 | Olli Caldwell | Campos Racing | +43.846s |
19 | Alessio Deledda | HWA Racelab | +1m20.339s |
20 | Liam Lawson | Hitech GP | +4 kruga |
– | Jake Hughes | HWA Racelab | odustao |
– | Jack Doohan | MP Motorsport | sudar |
Vozač | Bodovi | |
---|---|---|
1 | Oscar Piastri | 252.5 |
2 | Robert Švarcman | 192 |
3 | Guanyu Zhou | 183 |
4 | Dan Ticktum | 159.5 |
5 | Theo Pourchaire | 140 |
6 | Juri Vips | 120 |
7 | Jehan Daruvala | 113 |
8 | Felipe Drugovich | 105 |
9 | Liam Lawson | 103 |
10 | Ralph Boschung | 59.5 |
Momčad | Bodovi | |
---|---|---|
1 | Prema Powerteam | 444.5 |
2 | Carlin | 272.5 |
3 | UNI-Virtuosi | 288 |
4 | Hitech Grand Prix | 223 |
5 | ART Grand Prix | 190 |
6 | MP Motorsport | 75 |
7 | Campos Racing | 66.5 |
8 | DAMS | 66 |
9 | Trident | 35 |
10 | Charouz Racing System | 28 |
11 | HWA Racelab | 9 |
Vozač | Pobjede (glavne-sprint) | |
---|---|---|
1 | Oscar Piastri | 6 (4-2) |
2 | Guanyu Zhou | 4 (2-2) |
3 | Robert Švarcman | 2 (0-2) |
4 | Dan Ticktum | 2 (0-2) |
5 | Theo Pourchaire | 2 (1-1) |
6 | Juri Vips | 2 (1-1) |
7 | Jehan Daruvala | 2 (0-2) |
8 | Liam Lawson | 1 (0-1) |
9 | Richard Verschoor | 1 (0-1) |
10 | Marcus Armstrong | 1 (0-1) |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nevjerojatno da će presjediti 2022. sezonu. Nadam se da će naći mjesto za 2023. Ovo pokazuje sve mane F2 kao nekog koraka prema F1. Treba se uvesti neki automatski sustav, gdje moraš imati mjesto u F1 ako si prvak. Ali opet, kako ekipe natjerati na to, kad je novac sve. Zeznuto, ali se nešto mora napravit po tome pitanju
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Upravo je novac i problem.. U krivim rukama.. Stroll i Mazepin i Latifi su primjer.. Prosječni i ispodprosječni vozači sa puno love uzimaju mjesta talentiranim klincima koji nemogu nać poštenog sponzora.. To bi mogao postati veliki problem F1 u budućnosti.. Osobno nemam ništa protiv Lancea Nikite i Nicolasa dečki se trude i daju sve od sebe ali realno.. Jednostavno nisu klasa Maxa Landa Charlesa i Georga.. Da i dobiju u ruke auto poput Merca ili Red Bulla jednostavno nebi znali izvlačiti iz njih ono što Lewis i Max rade.. Tata Stroll je jako zapeo sa Astonom i vidi se da želi stvoriti pobjednički auto ali ako i uspije koga će stavit kraj svog sina.. Trebalo bi mu nekakvo veče i jače ime ali taj bi mogao bez problema bit brži od njegovog sina.. I onda.. Kako onda.. E daj Seb ili Max ili Lewis daj “pusti” gazdinog sina.. On”mora” pobjediti.. Neznam.. Zanimljive priče bi se tu mogle razvijat..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma da, sve to stoji. Ali to je uvijek bilo i biti će. Mislim na plaćena mjesta. Imaš more primjera velikana koji su krenuli tako da su platili mjesto u F1, Prost npr. Ali nebitno to, kao što sam rekao uvijek će toga biti. Ali kao što sam napisao, prvak F2 bi morao imati zagarantirano mjesto u F1. E sad kako, to je pitanje za ljude na čelu F1…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gle slažem se.. Velikani poput Prosta Senne i tako za takve nema problema ali mi Lance Nikita i Nikolas baš ne djeluju na tom nivou.. Mislim ok nikad neznaš možda nas iznenade ali nekako mislim da je to to od njih..Sena je bio iz bogate obitelji ali on je bio jedan u milijon..Legenda za sva vremena..a tko će ga znat..rado bih imat kristalnu kuglu pa da se poštedim ove jebene nervoze i ušparam si nešto živaca hehe..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Stroll je npr dobar vozač, ali oni bi morali imati dosta brži auto od konkurencije da bi on imao šansu. Tako da će vjerojatno ako dođe do toga i biti drugi vozač. Jer mislim da bi čak i Seb koji iako u zadnje vrijeme izgleda dosta mlohavo vrlo lako vratio svoj killer instinct da su u prilici…
Ali to je F1, nije to sport radi natjecanja nego biznis… Tako da su tu pare glavne.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Covjek je zvijer, nadam se da ce naci svoje mjesto na gridu 2023.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šteta. Zadnje tri godine dominira kategorijama u kojima se natječe, a slijedeće godine nema mjesta u formuli kao natjecatelj.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
kao sto sam vec napisao…..sramota da netko takav nema mjesto iduce sezone u F1…to samo pokazuje sta je to sve postalo nazalost…..ne utrkivanje najboljih vozaca…nego utrkivanje vozaca sa najboljim sponzorima,pa tko bude bolji od njih bude…..sramota….
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja mislim da će on doći 2023. godine umjesto Alonsa u Alpine, pogotovu ako ekipa ne bude konkurentna iduće godine .
Ne vjerujem da će Alonso ostati u timu koji nije konkurentan.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I meni se to čini kao jako izgledna opcija
2
0