Drugi slobodni trening donio nam je još skrivanja tempa i štednji motora, što se najbolje vidi pozicijom Estebana Ocona koji dan završava na drugom mjestu, sa samo tri desetinke zaostatka za Lewisom Hamiltonom.
Treći je bio Valtteri Bottas, a dva Red Bulla su tek na četvrtoj i petoj poziciji sa 6, odnosno 7 desetinki zaostatka.
Trening je prošao bez većih incidenata sve do posljednje sekunde treninga. Barijere je najprije pozdravio Nicholas Latifi koji je onda morao popraviti stražnje krilo, a u 14. zavoju je i Valtteri Bottas imao bliski susret, ali bez vidljivog oštećenja na njegovom Mercedesu. Raikkonen je u istom zavoju kao Bottas izgubio stražnji kraj i snažno se zabio u zid zbog čega je dobro oštetio svoju Alfu Romeo. Ekipa će imati pune ruke posla da taj bolid ponovo osposobe do sutrašnjeg trećeg treninga. No, najvažnije je da je Finac dobro, te da će F1 mirovinu vjerojatno dočekati bez problema. Crvenom zastavom drugi je trening priveden kraju.
Nakon treninga su na “nasumičnoj” inspekciji bolida zaustavljeni i Max Verstappen i Lewis Hamilton, a rezultate tog testa u slučaju bilo kakve nepravilnosti objavit ćemo kroz idućih nekoliko sati.
Vozač | Soft | Vozač | Medium |
---|---|---|---|
Verstappen | 1:28.463 | Hamilton | 1:29.102 |
Leclerc | 1:29.788 | Perez | 1:29.122 |
Ocon | 1:29.919 | Bottas | 1:29.286 |
Ricciardo | 1:30.233 | Alonso | 1:29.942 |
Vettel | 1:30.110 | ||
Norris | 1:30.188 | ||
Sainz | 1:30.443 | ||
Stroll | 1:30.559 |
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:23.691 | 26 | |
2. | 31 | E.OCON | Alpine | 1:24.034 | 0.343 | 29 |
3. | 77 | V.BOTTAS | Mercedes | 1:24.083 | 0.392 | 29 |
4. | 33 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:24.332 | 0.641 | 25 |
5. | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:24.400 | 0.709 | 26 |
6. | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:24.495 | 0.804 | 27 |
7. | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 1:24.532 | 0.841 | 26 |
8. | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:24.557 | 0.866 | 29 |
9. | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:24.844 | 1.153 | 29 |
10. | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:24.940 | 1.249 | 27 |
11. | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:24.959 | 1.268 | 26 |
12. | 99 | A.GIOVINAZZI | Alfa Romeo | 1:25.108 | 1.417 | 27 |
13. | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:25.153 | 1.462 | 27 |
14. | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:25.195 | 1.504 | 27 |
15. | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:25.385 | 1.694 | 26 |
16. | 7 | K.RÄIKKÖNEN | Alfa Romeo | 1:25.440 | 1.749 | 23 |
17. | 63 | G.RUSSELL | Williams | 1:25.549 | 1.858 | 29 |
18. | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:25.687 | 1.996 | 22 |
19. | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:25.784 | 2.093 | 27 |
20. | 9 | N.MAZEPIN | Haas | 1:26.336 | 2.645 | 26 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Race pace na strani Red Bulla, ali ovo ništa još ne pokazuje, niti koliko goriva je u bolidu, niti postavke motora. Staza izgleda bolje nego prijašnjih godina, vidit ćemo u nedjelju kakva je za utrkivanje.
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jašta je. 😂
Vidićeš u nedjelju na svoju radost.
21
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Izgleda bolje na Totove oci na Hornerove i ne bas
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U šoku sam, Maksić u dominantnom bolidu toliko sporiji. #blessed #godislove #blm #spreadpositivity
29
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Većina komentara:
Max najbrži na prvom, Lewis drugi: Mercedes nešto skriva.
Lewis najbrži na drugome:, Max 0.6 iza Ocona Mercedes je brži. RB ništa ne skriva.
:)
13
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Upravo tako.
Dosadašnje iskustvo je to pokazalo.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onda dođe utrka i lunjo na starom hardu i sa pola krila napravi najbrži krug🤷♂️
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moja zapažanja:
Kada je Alpine bila visoko, Mercedes je imao tempo za pobjedu!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da kvalifikacije nece bit kljucne ovaj vikend pogtovo sa novim layoutom staze (veliki slipstream do 5 zavoja i onda opet dugacka ravnica), a red bull izgleda dosta dobro u race pace simulacijama
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ohrabrujuće je vidjet da je Perez u igri. Nadam se da RBR neće pasti bez ispaljenog metka.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lewis i Ocon creamaju gaće. Max, šampione moj, idemo obaviti posao!
9
9