Izdvojeno

Verstappen najbrži na prvom slobodnom treningu

Piše: Jelena Benger

Prije 1 godinu, 42 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Red Bullov Max Verstappen ostvario je najbrže vrijeme prvog slobodnog treninga za Veliku nagradu Abu Dhabija (1’25.009). Valtteri Bottas iz Mercedesa bio je drugi, a od Verstappena je bio sporiji za dvije desetinke. Hamiltonu je nekoliko brzih krugova izbrisano, tako da je trening završio na trećem mjestu i nedostajalo je oko tri i pol destinke do Nizozemca.

Odmah po početku prvog slobodnog treninga većina je vozača izašla na stazu na različitim gumama: Ocon i Giovinazzi na hardu, Räikkonen, Schumacher i Mazepin na mediumu, a svi ostali na softu. Međutim, kasnije su gotovo sva najbrža vremena ispak postavljena na softu. Williamsov rezervni vozač Jack Aitken odradio je prvi trening umjesto Georgea Russella. Prvi krugovi Bottasa i Norrisa već su bili izbrisani zbog nepoštivanja granica staze u 16. zavoju.

Verstappen i Hamilton izmjenjivali su se na vrhu tablice, a već je u prvih petnaest minuta brži bio Nizozemac s 1’25.602, Hamiltonu je nedostajalo nešto više od dvije desetinke. Treći najbrži do tog trenutka bio je Alonso.

Pola sata ostalo je do kraja treninga kada je Vestappen popravio svoje vrijeme na 1’25.300 i više se nije micao s prve pozicije. Hamilton je također popravio svoje vrijeme i sada mu je nedostajalo pet stotinki. Perez i Bottas probili su se na treće i četvrto mjesto, obojica su od Verstappena bila sporija oko sedam desetinki. Bottas se čitav trening borio s bolidom. Verstappen se pak žalio na podešenost volana. AlphaTaurijevi vozači odrađivali su odličan posao na petom i šestom mjestu u tim trenucima.

Verstappen je ponovno podigao ljestvicu na 1’25.009, što je i ostalo najbrže vrijeme danas. Hamiltonu je sljedeći brzi krug, u kojem mu je ponovno nedostajalo manje od desetinke, izbrisan. Bottas se zatim prebacio na drugo mjesto ispred Hamiltona. Tsunoda je preskočio Pereza kada je ostalo petnaest minuta do kraja i zadržao se na četvrtoj poziciji neko vrijeme.

Norris je nezgodno prešao preko pasica u devetom zavoju i činilo se da je oštetio bolid. Hamilton se za to vrijeme prekočio u sedmom zavoju i izašao je daleko van zavoja, no bez većih posljedica.

Poredak prve trojice ostao je do kraja nepromijenjen. Perez se uspio prebaciti na četvrto mjesto, a Tsunoda je bio „najbolji od ostalih”. Alonso je bio šesti, Gasly sedmi. Ferrarijevi vozači bili su osmi i deveti. Deseti najbrži danas bio je Sebastian Vettel koji se pred sam kraj treninga izvrtio u 15. zavoju.

Drugi slobodni trening na rasporedu je u 14:00 sati po našem vremenu.

PozicijaVozačMomčad KrugoviVrijemeZaostatak
1.Max VerstappenRed Bull231’25.009 –
2.Valtteri BottasMercedes271’25.2050.196
3.Lewis HamiltonMercedes251’25.3550.346
4.Sergio PerezRed Bull241’25.3630.354
5.Yuki TsunodaAlphaTauri231’25.3780.369
6.Fernando AlonsoAlpine261’25.6250.616
7.Pierre GaslyAlphaTauri281’25.8220.813
8.Charles LeclercFerrari201’25.8460.837
9.Carlos Sainz Jr.Ferrari261’25.8860.877
10.Sebastian VettelAston Martin261’26.0070.998
11.Esteban OconAlpine251’26.0251.016
12.Lando NorrisMcLaren261’26.1231.114
13.Kimi RaikkonenAlfa Romeo251’26.1891.180
14.Antonio GiovinazziAlfa Romeo251’26.4091.400
15.Lance StrollAston Martin261’26.6081.599
16.Daniel RicciardoMcLaren291’26.6761.667
17.Jack AitkenWilliams271’27.4812.472
18.Nicholas LatifiWilliams271’27.4872.478
19.Mick SchumacherHaas241’27.6982.689
20.Nikita MazepinHaas221’28.3053.296

Komentiraj

42 komentara

  1. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Kad ovako krene, ocekivati je pole za Hamiltona…



    20

    1
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Kokice čekaju



    5

    0
  3. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Ovo naravno ne znači ništa, ali lijepo je za vidjeti :)



    7

    2
  4. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Slušajući mnogo, mnogo, mnogo podcasta u prethodnoj sedmici i narative koji se vrte, htio bih predstaviti jednu teoriju:

    U velikoj većini slučajeva postoji pretpostavka da će Max ići na direktno izbacivanje Lewisa sa staze jer takvim obostranim DNF-om on postaje prvak. Međutim, zašto niko ne postavlja pitanje da Mercedes planira izbaciti Maxa svojim drugim vozačem? Time izbjegavaju bilo kakvu kaznu za Hamiltona, rizik je minimalan a nagrada velika. Pogotovo nakon ove direktive Masija, gdje tobože upozorava na nekakve kazne, a sudačka postava je…. pa u najmanju ruku pristrasna 🙂



    16

    13
  5. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Još je staza zelena i ključno će biti tko će pogoditi za gumama. ovo izgleda obećavajuće.



    10

    0
  6. Zanimljivo da je red Bull brži u 2. sektoru kojeg čine pravci. Vjerojatno Merc ima stari motor za practice, ili nije odvrnut do kraja.



    7

    0
  7. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Perez je ocajan, u ocajnoj formi. Mogao bi indirektno stajat Maxa naslova jer ce strategijom Merc igrat dva na jedan, moglo bi biti taktički kljucno…



    6

    1
  8. Max Verstappen 33
    Mv_33 Prikaži

    Jesu ovo maxu odvrnuli malo motor ?


    0

    0
  9. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    rezultati treninga – rajcanje bez pokrića



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni