Kada bi ovogodišnja VN Abu Dhabija završila istim poretkom kao i ona prošle godine, Max Verstappen bi postao svjetski prvak. Iako je prošle godine momčad Red Bulla dominirala na stazi Yas Marina, iz Mercedesa kažu da takva dominacija ne znači puno.
Andrew Shovlin smatra da je na prošlogodišnjoj VN Abu Dhabija puno stvari pošlo krivim putem za njegovu momčad:
“Prošle godine Lewis je nastupio nekoliko dana nakon preboljenja COVID-a i nema šanse da je nastupao u najboljem svjetlu. Nije to lako preboljeti.”
“Naša analiza nakon tog događaja, koju radimo nakon svake utrke, pokazala je da smo samo postavili postavke na krivo mjesto. Imali smo imali razvojne gume i na njih smo se fokusirali.”
“Ironično, osvojili smo prvenstvo i odlučili smo pokušati razumjeti gume umjesto da se usredotočimo na trkaći vikend. Na kraju smo ušli u utrku nedovoljno pripremljeni s bolidom koji nije bio dobro izbalansiran i mislim da nas je to u konačnici koštalo.”
Andrew Shovlin
Priznao je kako im ipak ostaju neke nepoznanice u Abu Dhabiju:
“Imali smo puno dobrih utrka u Abu Dhabiju, ali dolazeći tamo, zabrinuti smo zbog nepoznanica.”
“Postoji puno novih područja na stazi i vidjeli smo da se performanse prilično mijenjaju.”
“Staze za koje smo mislili da ćemo na njima biti konkurentni, poput Austina, uopće nismo bili dobri, a [u Saudijskoj Arabiji] smo vidjeli kako nam Red Bull brzo odmiče u jednom krugu. Dakle, imamo puno toga o čemu trebamo brinuti.”
“Onda također imate činjenicu da su to najmekše gume, a one ponekad mogu biti jako nezgodne. Prilično su teške. Tretiramo to kao novu stazu, znamo što trebamo učiniti – moramo doći tamo i pobijediti.”
Andrew Shovlin
Shovlin je dodao kako su i Hamilton i momčad dobro pripremljeni za nadolazeću utrku te da im je pri tome pomogla velika količina rada u simulatoru.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo je stvarno za poboljšanje probave…. Ubrzali su spore zavoje u kojima RB rastura i sad je Merc zabrinut?!?!
Tko više puši ove bajke. Da sam ja Vetma, ja ovo ne bi niti prenio. To je čisto trolanje od izjave i evo ja sam se upecao.
30
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da izbjegavamo glupe izjave – bilo bi jako malo materijala na portalu, a neki kao da ne bi ni postojali onda
Uostalom, smatram da je bitno stvoriti pravu sliku o ekipi/vozaču, a ako bismo prenijeli samo smislene stvari onda bi taj dojam bio poremećen. Ovako, neka svatko donese zaključak za sebe…
38
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Fair enough. Razumijem argumentaciju.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja sam duboko zabrinut za njih, ali nadam se da će još jednom smoći snage i oduprijeti se zlom Maxu u dominantnom bolidu.
Neka dobrota pobijedi. Ovo što rade, mogu samo oni čiste duše i supermeni.
Nadam se da će i ovaj put naš dobri vitez u još jednoj zločinačkoj državi promijeniti prava ljudi i da će svi živjeti u Svijetu gdje su kuće od čokolade i prozori od marmelade. 😇
🙄
38
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nek je tebi samo heroj ovaj koji otima kolegi vozaču žensku…
3
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda je Kelly prisla Maxu! 😁😁😁
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A tko je Kelly? Koje veze ona ima s F1?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Otac Nelson, brat Nelsinho, ex-momak Daniil
To su joj “veze” (da se tako izrazim) sa F1.
Starija 8-9 godina od Maxa, nešto kao što je Scherza starija od Hamde (dok je to trajalo)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Aaaaa, sad mi je svanulo tko je Kelly.
Hamilton i Sherzi je bila alibi veza.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čija je ona cura bila?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kelly ima stvarno jak želudac😜, Max je gadan k’o porez
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A jest se i usrecio sta je “oteo”.. to ce trajati jos god/dve i razlaz..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hahahaha…legendo :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da kažu “mi smo iz Mercedesa” ja im nebi vjerovao.
19
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa kad nisu. :p
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vetma ima izbor i moć pera da usmjerava čitaoce i samo on zna zašto usmjerava negativnu energiju prema svemu što dolazi iz Mercedesa.
Ja ne vidim nikakvu zabrinutost. Shovlin na više mjesta objašnjava zašto dominacija RB na AbuDhabi prošle godine može poslati lažnu sliku o odnosu snaga. Uvjeren je da se to neće ponoviti.
Izrazio je zabrinutost zbog nepoznanica layouta i činjenice da Pirelli donosi najmekše gume koje inače više odgovaraju RB nego njima.
Sem toga njima je cilj da budu prvaci (opet),
Originalni članak (pretpostavljam da je on izvor Vetminog članka) ima skroz drugačiji naslov.
https://www.motorsport.com/f1/news/red-bull-2020-abu-dhabi-dominance-means-little-mercedes/6862976/
5
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ima svatko moć pera, širok je internet, svatko može pisati što god hoće. Nije mi nitko podario ovo mjesto da širim svoje pristrane stavove. :) No, da ne idemo u metafiziku, ajmo konkretno:
ti kažeš:
Shovlin kaže:
“We’re worried” doslovno znači “zabrinuti smo”. Uostalom, nakon što napišeš “ne vidim nikakvu zabrinutost”, dvije rečenice dalje kažeš “izrazio je zabrinutost”, tako da ne znam točno kako da ti odgovorim na tvoju primjedbu, ili što je to već bilo?
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ante Vetma…čudno kako niko ne prenese informaciju da se Marko ispričava Hamiltonu,jer je Verstapen stvarno breaktestal Hamiltona s kočenjem…ali to nije u skladu s ovim portalom…
ili??
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To sam eksplicitno svim novinarima zabranio da prenesu. Usput, može link gdje smo prenijeli originalnu Markovu izjavu pa da smo dužni napisati i demanti?
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ante to znači ” bili smo zabrinuti”.
1
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znaš li razliku između aktiva i pasiva u engleskom jeziku.
We are worrying – mi se brinemo
We are worried – mi smo zabrinuti
Ako ti još nije jasna razlika upotrijebi glagol 4 slova počinje na f i završava na k, pa će ti svanuti kaj je kaj.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako je we were worried onda nije. Onda ovako kako sam napisao.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne piše we were nego we’re, što znači “we are”.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hvala na Friends vibesima
Da se stavim na stranu We Are Worried..
Ovo We Were Worried ce mozda izgovarat na debriefu u nedjelju..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Niko ti nije podario, kao što ni većini novinara. Ali svako bira svoj pravac i način kako će da prenosi i šta da prenosi. Hughes ode u jednom pravcu, a Plooij u drugom pravcu. Ali upravu si, treba se kloniti metafizike :thumbs:
Da. To je jedan dio cjeline, gdje on izražava zabrinutost za određene stvari koje ga i trebaju brinuti. Prošle godine na ovoj stazi su izgledali jako loše, gume su najmekše u kalendaru,
Ostalo je sve bilo u pozitivnom tonu. Slika iz prošle godine se neće ponoviti, koliko ja razumijem tekst.
Da vode 50 bodova u prvenstvu, razumio bih tvoj cinizam. Ovako zaista ne razumijem.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Malo o uređivačkoj politici portala.
Nedavno sam u jednom komentaru primjetio da je ‘simpatičan’ članak o Gaslyju prikupio dosta manje komentara od ‘bezveznog’ članka (istog autora, objavljanog u isto vrijeme) o radu zaklede ‘Mission 44’ (ako se ne varam). E pa sad da ste Vi urednik da li bi nakon toga objavljivali više o vozačima ili o zakladi. Hoću reći, iako se ne slažem s tezom da novine objavljuju žutilo jer publika to traži, to ipak donekle određuje uređivačku politiku, a o poslovnoj politici da ne govorimo. Iako osobno ne bih objavlivao neke stvari niti bih tolerirao tolike ‘gluposti’ u komentarima ne pada mi na pamet da se bunim. (U stvari je jednom i to je uredno objavljeno.)
Treba pročitati rasprave o sudarima Lewisa i Maxa i odmah je jasno da različiti ljudi vide stvari drugačije. Zašto onda novinar koji prenosi nešto objavljeno na stranom portalu ne bi to vidio malo drugačije od mog doživljaja istog.
Poruka na kraju je ne treba trošiti energiju na lovljenje novinara u pristranosti, nego biti sretan da postoji donekle kvalitetan F1 portal na hrvatskom jeziku.
Konačno treba shvatiiti da je bolje saslušati i razmisliti o argumentima onih koji zastupaju dijametralno suprotno stajalište nego držati se one zašto bi raspravljali kada znam da sam ja u pravu, bar ja to nalazim ponekad vrijednim čak i ako ne promjenim stav.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ufff…kako kaze Wapi…proradila probava…
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znaci po nekima ovdje Vetma ne smije pisati istinu nego samo hvalit Hamiltona i uvlacit se nama koji navijamo za GOATA u guzicu,a druge ekipe sikanirat…Svako moze reci i napisat sto ga volja.Da netko napise da je Mazepin najbolji ja bi postivao njegovo misljenje iako nije kao moje.
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opet trkeljaju. I onda opet pola sekunde brzi po krugu
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja se samo nadam da će se Max u nedjelju imati auto s kojim se može barem probati boriti sa Lewisom. Kad već odluka pada u zadnjoj utrci želim da pobjedi bolji i brži vozač a ne nešto treće. Ne želim nikakve incidente, krševe isl. Samo želim da ima auto u desetinku do dvije sa Lewisom. Ako situacija bude kao na zadnjim utrkama samo čudo Maxa može spasiti.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako budu u desetinku-dvije Max je pobjednik
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja sumnjam, staza ima vise pravaca nego prije a tu merc dobija puno na vremenu… RB je dobar u sporim zavojima a to su bas uklonili
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Doči če na kvale sa supermotorom i ostavit sve za sekundu.i to je to za ovu godinu.šta mislite da je bottas uzimo 2 motora bezveze.upravo zbog ove trke i stvarno te izmjene staze…neznam šta reć.ne navijam ni za jednog od njih,neznam koji mi je gori ali da ide sve mečki na ruku godinama to nitko nemože poreć.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve promjene osim zavoja br. 9 idu na ruku upravo vama. Ali naučili ste plakati, pa je očekivano.
Stare krivine pod 90 stepeni gdje se ulazilo sa 0% gasa a nakon pogađanja tjemena krivine isti se dodavao (gdje je bilo jako bitno da je zadnji kraj bolida zalijepljen za stazu) su zamjenjene sa krivinama u kojima se tjeme napada gasom, odnosno krivinama za koje je mnogo bitniji prednji kraj nego zadnji. Ako se ne varam, to je najveća razlika između RBRH i vas? RBRH zalijepljen zadnji kraj a vi zalijepljen prednji? Hmmmmm. Plačite s njima jesenje kiše, titula se osvaja.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da bi im mogao devin prdac u zavoju 8 odnijeti 0.44 sekunde u odnosu na konkurenciju.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve im vjerujem, još sam nek vele da imaju bolid na razini Haasa 🤢….
Očekujem pole Hamiltona i lagani “crusing” do pobjede u Nedjelju.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sretno Mercu u ovoj lavovskoj borbi s prebrzim Red Bullom. Možda da odmah dođu sa polomljenim prednjim krilom, izgleda da im to dobro funkcionira ako je suditi prema prošloj utrci.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zabrinuti kao ekipa s Markovog trga za građane Republike Hrvatske.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
opet jedu govna….znaci bar pola sekunde imaju….povraca mi se od ovog PR-a
3
1