Formula 2

Piastri pobjednik kaotične glavne utrke; strašan sudar između Pourchairea i Fittipaldija, utrka završila nakon samo 10 minuta trajanja

Piše: Luka Kolak

Prije 12 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Oscar PIastri ostvario je pobjedu na glavnoj utrci VN Saudijske Arabije koja trajala svega 10 minuta. Drugo mjesto je uzeo njegov momčadski kolega Robert Švarcman, dok je posljednju stepenicu postolja zauzeo Ralph Boschung. Nažalost, najveća vijest je strašan sudar između Thea Pourchairea i Enza Fittipaldija na samom startu utrke.

Na početak utrke smo čekali čak sat i 30 minuta. Prije samog početka objavljeno je kako se određene barijere na stazi moraju promijeniti te da će start utrke biti pomaknut. Vozači su se obrnutim smjerom iza sigurnosnog automobila odvezli do garaža i tamo čekali početak. Nakon 20 minuta, rečeno je kako će utrka krenuti, no odmah je stigla obavijest kako se sesija obustavlja. Međutim, nakon određenog nereda, pojavilo se zeleno svjetlo na izlasku iz boksa te su vozači izašli na stazu.

Utrka nažalost nije dugo potrajala. Theo Pourchaire ostao je stajati na svojoj startnoj poziciji, a na njega je velikom brzinom naletio Enzo Fittipaldi te se zabio u zadnji kraj. Odmah je utrka zaustavljena, a vozilo hitne pomoći jekrenulo prema startno-ciljnjoj ravnini. Trenutno nema službenih vijesti o stanju oba vozača, a neslužbeni izvori tvrde kako je mladi Francuz podigao palac u zrak kako bi publici dao do znanja da je dobro.

Nakon više od sat i 30 minuta nakon zamišljenog starta, utrka je krenula u trajanju od 20 minuta + još jedan krug. Najveća borba se vodila između Boschunga i Zhoua za treću poziciju, no novu crvenu zastavu smo vidjeli odmah nekoliko krugova nakon starta. Caldwell je izgubio svoj bolid, a na njega je naletio Samaia, zabio se u njega i obojica su morala odustati. S obzirom da su prepriječili stazu, utrka je prekinuta te je došla obavijest kako neće ni biti nastavljena.

Čekamo svakako nove informacije po pitanju dvojca koji je prevezen u bolnicu te se nadamo pozitivnom ishodu!

Update: Izdano je kratko službeno priopćenje o Pourchaireu i Fittipaldiju.

“Vozače je odmah preuzela hitna medicinska služba. Vozači su bili svjesni i izvukla ih je medicinska služba. Obojica su vozilom hitne pomoći i helikopterom prevezena u King Farah Ahmed Forces bolnicu u Džedi.”

– službena stranica F2
* – vozačima su dodijeljeni polovični bodovi zbog skraćene distance

Finale sezone vozi se za tjedan dana u Abu Dhabiju.

Komentiraj

5 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Koji uvod u glavnu utrku. Leteći cirkus Michael Masia.
    Samo da niko ne strada i da ovaj dan završi.



    11

    2
  2. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Ne svida mi se ova staza, preopasna je, prebrza, preuska i bez ikakve tolerancije na gresku. Strah me uopce pomisliti sto sve moze poci po zlu u takvim uvjetima. Nadam se da su decki ok i da u f1 nece biti tezih udesa.



    11

    2
  3. Max i Lewis nakon 5 sekundi utrke idu za šank. Moja prognoza.



    8

    2
  4. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Uh-oh. Za F1 predviđam bar 2 red flaga + minimalno 5 DNF-ova.
    Sve me strah prvog zavoja i da Bottas loše starta, jer ako loše starta on, Max će se skucati u njega, posljedično Leclerc i Norris.
    U tom slučaju ucviljena tetka Blagoslovljeni će pobijediti i smiješiti se kiselo: “Best fans.”
    Michael Masi će ispasti idiot dana. Calling it now.



    10

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni