Izdvojeno

Verstappen najbrži na trećem treningu, Hamilton na hardu samo dvije desetinke sporiji

Piše: Lovro Andraka

Prije 12 mjeseci, 25 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen bio je najbrži na posljednjem slobodnom treningu za Veliku nagradu Saudijske Arabije u Džedi. Verstappen je svoje vrijeme postavio na softu, dok je drugoplasirani Lewis Hamilton napravio to na dvije razine tvrđoj komponenti, hardu, i kasnio je samo dvije desetinke.

Sergio Perez imao je treće vrijeme, a sjajno su izgledala dva AlphaTaurija koji su odvozili četvrto i peto vrijeme. Yuki Tsunoda bio je desetinku ispred Pierrea Gaslyja, no treba naglasiti da je Gasly bio jedini osim Hamiltona koji nije odvozio najbrže vrijeme na softu – Francuz je to odradio s medium gumama.

Valtteri Bottas kasnio je čak devet desetinki za Verstappenom na šestom mjestu, a preko sekunde zaostatka bili su Ferrarijevi Charles Leclerc i Carlos Sainz te Esteban Ocon u Alpineu. Lando Norris zaključio je najbržih deset ispred Fernanda Alonsa, Alfa Romeovih Antonija Giovinazzija i Kimija Raikkonena te timskog kolege Daniela Ricciarda.

Loše su izgledali Aston Martini – Lance Stroll i Sebastian Vettel zauzeli su tek 15. i 17. mjesto, a između njih ugurao se Williamsov George Russell. Samo začelje pripalo je Nicholasu Latifiju, Micku Schumacheru i Nikiti Mazepinu.

Svi značajni incidenti s treninga povezani su s Hamiltonom – prvo je sam izletio u prvom zavoju nakon što se prekočio, a zatim je kasnije tijekom treninga u istom zavoju zasmetao Gaslyju u brzom krugu. Potom je na vrlo nezgodnom mjestu zasmetao Mazepinu koji je za dlaku izbjegao sudar s Mercedesom.

Kvalifikacije se voze od 18 sati.

Vozač Momčad Zaostatak Krugovi
1 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA 1:28.100 20
2 Lewis Hamilton MERCEDES +0.214s 23
3 Sergio Perez RED BULL RACING HONDA +0.529s 21
4 Yuki Tsunoda ALPHATAURI HONDA +0.541s 20
5 Pierre Gasly ALPHATAURI HONDA +0.615s 22
6 Valtteri Bottas MERCEDES +0.919s 19
7 Charles Leclerc FERRARI +1.001s 22
8 Carlos Sainz FERRARI +1.049s 19
9 Esteban Ocon ALPINE RENAULT +1.077s 19
10 Lando Norris MCLAREN MERCEDES +1.200s 18
11 Fernando Alonso ALPINE RENAULT +1.318s 21
12 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI +1.490s 20
13 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI +1.589s 24
14 Daniel Ricciardo MCLAREN MERCEDES +1.617s 19
15 Lance Stroll ASTON MARTIN MERCEDES +1.930s 14
16 George Russell WILLIAMS MERCEDES +1.934s 17
17 Sebastian Vettel ASTON MARTIN MERCEDES +2.196s 15
18 Nicholas Latifi WILLIAMS MERCEDES +2.266s 17
19 Mick Schumacher HAAS FERRARI +2.833s 20
20 Nikita Mazepin HAAS FERRARI +2.879s 23

Komentiraj

25 komentara

  1. Ili ce Mercedes ubit na kvalifikacijama ili nemaju pojma sto se dogada s gumama.
    AT brz bolid.



    10

    1
  2. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Prvih 5, četiri honde, odnosno 4 rb-a.



    13

    8
  3. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Ukoliko se Masi ne opameti i ne zabrani ovo lagano vozikanje u ulaznom i izlaznom krugu mogli bi imati ozbiljan sudar u kvalifikacijama. Blagoslovljeni je samo srećom izbjegao dodir sa Gaslyjem i Mazepinom.



    11

    4
  4. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Cageball staza, puna slijepih zavoja i užasno brza, ali i potencijalno opasna. Puno njih neće preživjeti prvi zavoj, a u kvalama će karbona na stazi biti dovoljno za bolid sastavit. Ne miriše mi na dobro ova staza.



    14

    3
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Staza je jako opasna kao što se vidjelo i na f2 utrci kao i na treninzima. U slučaju sc-a očekujem 10 ili 15 krugova barem dok uklone sve .



      7

      1
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Treba Saudima reći da ako žele već utrku neka izgrade normalnu stazu… Ova je smiješna, preopasna. Baš je velika korist od tehnoloških barijera pored staze ako neko nekog nabije s razlikom u brzini od cca 200 km/h…
      Ne treba zbog proklete pohlepe vodstva F1 neko poginuti ili ostati invalid…



      5

      1
  5. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Bottas ima pravo. U zadnje vrijeme Hamilton i Bottas stvarno ne voze isti bolid. Da nisu Hamiltonu donijeli ekstra nadogradnje koje Bottas nije nikad dobio (Aerodinamičke).



    7

    5
  6. Inace ja sam i dalje ubedjen da Mercedes krije i dalje tempo na crvenim gumama klasika kojom se sluze godinama



    6

    2
  7. znamo da ništa ne znamo! izgleda da je u gumama ključ.



    7

    0
  8. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Jedino sta se zna je da je has najsporiji ovi ostali nesto glume



    4

    0
  9. Sebastian Vettel 5
    Kenex Prikaži

    Hamilton kod sudaca zbog dva incidenta, duple zute i Mazepin 🤭



    5

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni