Mercedesov glavni aerodinamičar Eric Blandin nova je akvizicija Lawrencea Strolla. Očekuje se da će u listopadu iduće godine postati punopravni član nove ekipe.
“Možemo potvrditi da će iduće godine u našoj ekipi biti Eric Blandin. Još nije potvrđeno kad će točno početi raditi. Tranzicija iz Mercedesa u Aston Martin će se obaviti prijateljski.”
Ekipa nije potvrdila koja će točno biti njegova uloga i titula.
Blandin je svoju karijeru započeo u talijanskom zračnom tunelu Fondmetal Technologies 1998. godine, a onda je prešao u Jaguar četiri godine kasnije.
Ostao je u Milton Keynesu kad je ekipu kupio Red Bull, a tamo je bio čelnik za aerodinamiku do kraja 2009. godine. Tamo je surađivao s Danom Fallowsom koji početkom iduće sezone također dolazi u Aston Martin, ali iz Red Bulla.
Od siječnja 2010. Blandin je proveo 14 mjeseci u Ferrariju prije nego je u svibnju 2011. prešao u Mercedes. Ulogu šefa aerodinamike dobio je u rujnu 2017. godine.
Osim njega i Fallowsa – u Aston Martin dolazi i Luca Furbatto iz Alfe Romeo i Andrew Alessi iz Red Bulla. Otmar Szafnauer kaže da se Aston Martin sprema za pohod prema borbi za titulu:
“Nismo usporili regrutiranje novih ljudi. No, u javnost dajemo samo vijesti o seniorima. Nećemo oglašavati svako zapošljavanje. Doveli smo više od 150 ljudi ove godine i nastavit ćemo to raditi.”
“Ako želimo osvojiti naslov za četiri godine onda je za to potrebno ljudstvo, infrastruktura, tvornica, zračni tunel, baš kao što je i kod vodećih ekipa.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači da možemo očekivati savitljiva krila u Aston Martinu 🤔
19
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taman dok dođu na neku razinu i ako dođu ode Seb u penziju 🙄
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Doslo je vrijeme da privatnici nece moci doci do izrazaja pored proizvodjaca. Svi pomalo kalkuliraju kome I kako dati motor. Bez obzira na investicije Aston Martin tesko da ce ikad biti u prilici da se bori za titulu, za postolja da, ali za titulu tesko.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda planiraju jednog dana krenuti stopama RB pa imadnu svoj PU?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je RB ima svoj motor?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imat će, preuzet će Hondin razvoj.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To ce se tek dogodit a sto se tice proizvodnje vlastitih motora na to cemo sacekati do 2025 i AVL ili ako se netko od drugih proizvodjaca udruzi sa RB posto ce preuzet HRD… Mozda sam ja nes fulo s tim, nisam bas pratio razvoj dogadjaja…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Master cheater stiže u AM ;)
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ide li i Toto :)
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imam osjećaj da taj Aston Martin neće daleko dogurati – barem ne dok glavni izvor love (Lawrence $troll) dolazi na utrke i mikromenadžira ekipu. Szafnauer je otišao nakon jedne godine s njim. Ako netko iz samog vrha ekipe nije uvjeren u budućnost ekipe – to već nešto govori.
Provjereni model za F1 ekipe (i vj sportske ekipe općenito) je dobar izvor love (sponzor, vlasnik) i menadžment koji dolazi iz tog sporta. Jedna iznimka je Briatore, ali čak i on je bio “samo” menadžer koji polaže račune sponzoru/vlasniku. $troll je sponzor koji želi biti upleten u detalje.. what could go wrong?
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se od riječi do riječi. Na snimkama se točno vidi taj neki “strah” kada je Lawrence u blizini i vjerojatno, već po navici, i ovdje sve želi i mora imati pod kontrolom. Ipak, F1 je posebna i čudna biljka te to ne ide baš tako…mnogi veliki igrači su probali pa nije baš išlo prema planu…sjetimo se BMW-a, Toyote…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aston Martin puno ulaze u ekipu,ali ako zeli rezultat morat ce promijenit i vozacku postavu.Cini mi se da trenutno imaju jednu od gorih postava,sina koji brlja dosta i vozaca kojem je istekao rok trajanja prije par godina.
6
23
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neznam zašto ovoliko minusa, čovjek je sve točno rekao? Pretpostavljam zato što Vettel ima dosta navijača i zbog nicka dotičnog forumaša, ali kao što rekoh, slažem se sa komentarom. Stroll i nije neki top vozač, a Vettel više nije top vozač kao nekad. Evo usporedio bih 2 “starca” Vettela i Alonsa, kod Alonsa se vidi da grize životom dok je bolidu, dok Vettel jednostavno nekako odrađuje svoj posao.
2
4