Daniel Ricciardo je sretan što je Velika nagrada Katara gotova, s obzirom na to da je u subotu završio na 14. startnoj poziciji, da bi u utrci jučer uspio nadoknaditi samo dva mjesta, te je ostao izvan kruga osvajača bodova.
Kaže da je imao velikih problema s potrošnjom goriva, ali i s neobičnom situacijom na startu kad su mu dva bolida zaklanjala pogled pa nije vidio ni vrh zavoja ni oznake za kočenje pokraj staze:
“Drago mi je da je gotovo jer je ovo bila vrlo bolna utrka.”
“Ne znam koliko ste me vidjeli na ekranu, ali pretpostavljam da je dosta ljudi zaključilo da sam prilično daleko od vrha.”
“Na startu sam bio između Strolla i Leclerca i kako sam dolazio do prvog zavoja više nisam vidio ništa. Nisam mogao odabrati točku kočenja… Ako ne vidite vrh zavoja onda gledate pokazivače za kočenje. Jednostavno ih nisam mogao vidjeti, nisam imao pojma gdje je prvi zavoj. Počeo sam kočiti puno prerano, a bio sam u sendviču i to je bila ničija zemlja.”
“Kao i uvijek – pogledat ću situaciju i provjeriti jesam li se mogao postaviti na drukčiju poziciju. Uglavnom, nisam mogao vidjeti gdje je prvi zavoj.”
“Maknuo sam nogu s papučice gasa da ne napravim ništa glupo u prvom zavoju da ne udarim nekog od straga, i to me koštalo.”
Podsjetimo, Ricciardo se prekočio prije dvije utrke u Meksiku kad je udario u Valtterija Bottasa.
“Nakon par krugova smo vratili pozicije, ali onda sam imao upozorenje zbog potrošnje goriva. To se dogodilo već u prvom krugu, zapravo.”
“Ignorirao sam to jer je čudno da se to upozorenje pojavi tako rano. Ali onda mi je ekipa rekla da moram štedjeti gorivo. Štedio sam toliko da su kočnice postale hladne, gume su se ohladile, a u nekim krugovima smo bili i po 2 sekunde sporiji.”
“Sve u svemu, mislio sam da nećemo stići do cilja, toliko sam štedio da ste i vi [obraća se novinaru] mogli voziti brzo kao ja.”
“Bilo je besmisleno raditi to što smo radili jer smo se samo dodatno udaljavali od bilo kakve solidne pozicije, ali recimo da smo to radili kako bismo slijedili upute. Kad sam dobio obavijest da mogu pritisnuti – tad je sve već bilo prekasno.”
Nedjelju je zaključio riječima:
“Moramo to provjeriti jer nam je to diktiralo utrku. Najlakše bi bilo reći da smo bili putnici u bolidu 75% utrke.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koma je kad se osjećaš tako bespomoćno. Ovo bi trebalo biti utrkivanje a ne štednja goriva..
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Današnja F1 je pretvorena u F1 Manager. Kad se čuje team radio na kraju utrka inženjer kaže vozaču well managed što znači da je dovoljno štedio gume i došao je sa 2.1L goriva do kraja.
Uvest tankanje goriva i dati im kvotu koliko goriva smiju potrošit za utrku ili čak vikend. Ali to se neće dogodit nažalost.
Čuti ovakve komentare vozača da više od pola utrke (očito su nekaj fulali) ili 25% utrke vozi da se štedi gorivo je tužno.
21
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije niti pola trke, niti 25%, nego 75%, znači 3/4 trke je štedio gorivo (naravno ako je istina to što govori).
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda su imali grešku na senzoru, pa nisu takvi amateri da su natočili toliko manje goriva da je 75% utrke morao štedit gorivo. Komentar je više bio općenit da je tužno da uopće moraju tak vozit.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da radi ovakih stvari istinski trkaci ala Kimi ne uspijevaju danas… cito sam jedan njegov intervju kad je reko :”nije lako vozit na rubu kad stalno morate pazit na gume i gorivo”
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad će od Masija dobit uputnicu za hitan pregled kod oftalmologa :-)
Btw, F1 i štednja…gora kombinacija je jedino ananas na pizzi (a jeo sam kao klinac smoki u bijeloj kavi😆).
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A propos goriva…
Sjetimo se Alonsa i mučenja u McLarenu koje je bilo bolno za gledati, a glede goriva i mnogočega ostalog:
Mark Temple: “We must save fuel we must target zero.”
Fernando Alonso: ” I don’t want, I don’t want. Already I have big problems now.
Driving with this, looking like amateur. So I race and then I concentrate on the fuel.
Iako Rona Dennisa više nema te je ekipa na uzlaznom trendu, ponekad dobijem flashbackove na navedenu 2015.,16,17.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da smo malo previše kritični.
I prije kad smo imali dolijevanje goriva, svejedno je strategija imala svoju ulogu, kao i sad sa gumama – pitanje je li bolje natočiti više goriva pa imati manje boxeva, ili manje goriva, pa više brzine i nadoknaditi boxove.
Jedino u sprintevima nema štednje guma ni goriva, pa opet svi kukaju i nije im dobro jer je monotono.
Očito je Ricci imao neki problem s bolidom, jer ne vjerujem da su svi u utrci imali takve probleme sa gorivom, Norris prije svega. A možda mu je to samo izgovor jer je bio očajan (nadam se da nije).
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvijek kažem. Svi startat sa 110 kg i riješen problem
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Startao je on s ispravnom količinom goriva, ali valjda se senzor pokvario i javljao je greskom da je low on fuel.
Kao i kod novih automobila, češće popravljas senzor nego samu stvar koju ti senzor javlja da ne funkcionira.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa FIA to lako riješi…
Čak je to možda i ok rješenje da narede da svi moraju imati 110 kg goriva u bolidu na startu utrke i doviđenja…
Ovak ekipe pretjeruju vozeći na rubu po pitanju količine goriva nebi li uštedjeli ovoliko ili onoliko na težini pa onda i vremenima u 70 krugova, pa se povremeno vjerojatno dese greške u kalkulacijama i od tud problemi…
Često se zna vidit da problema sa gorivom nema čim imamo SC odmah na startu utrke koji traje recimo 5-10 krugova, onda je ostatak utrke ganjaona…
Ista priča bi bila i da svi moraju imat 110kg, onda štednje jednostavno bilo nebi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih se složio. Neka ekipe kalkuliraju sa potrošnjom. Neko možda ima bolji motor, no više troši, neko ima štedljiviji itd.
Razumijem safety stranu, no nekak me hvata nostalgija kada su u boxu punili rezervoare. Ufff
2
0