21 Saudijska Arabija – live chat
21 Saudijska Arabija – live chat

Ricciardo nakon P12: Nisam imao pojma gdje je prvi zavoj

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ricciardo nakon P12: Nisam imao pojma gdje je prvi zavoj

Ante Vetma

Daniel Ricciardo je sretan što je Velika nagrada Katara gotova, s obzirom na to da je u subotu završio na 14. startnoj poziciji, da bi u utrci jučer uspio nadoknaditi samo dva mjesta, te je ostao izvan kruga osvajača bodova.

Kaže da je imao velikih problema s potrošnjom goriva, ali i s neobičnom situacijom na startu kad su mu dva bolida zaklanjala pogled pa nije vidio ni vrh zavoja ni oznake za kočenje pokraj staze:

“Drago mi je da je gotovo jer je ovo bila vrlo bolna utrka.”

“Ne znam koliko ste me vidjeli na ekranu, ali pretpostavljam da je dosta ljudi zaključilo da sam prilično daleko od vrha.”

“Na startu sam bio između Strolla i Leclerca i kako sam dolazio do prvog zavoja više nisam vidio ništa. Nisam mogao odabrati točku kočenja… Ako ne vidite vrh zavoja onda gledate pokazivače za kočenje. Jednostavno ih nisam mogao vidjeti, nisam imao pojma gdje je prvi zavoj. Počeo sam kočiti puno prerano, a bio sam u sendviču i to je bila ničija zemlja.”

“Kao i uvijek – pogledat ću situaciju i provjeriti jesam li se mogao postaviti na drukčiju poziciju. Uglavnom, nisam mogao vidjeti gdje je prvi zavoj.”

“Maknuo sam nogu s papučice gasa da ne napravim ništa glupo u prvom zavoju da ne udarim nekog od straga, i to me koštalo.”

Podsjetimo, Ricciardo se prekočio prije dvije utrke u Meksiku kad je udario u Valtterija Bottasa.

“Nakon par krugova smo vratili pozicije, ali onda sam imao upozorenje zbog potrošnje goriva. To se dogodilo već u prvom krugu, zapravo.”

“Ignorirao sam to jer je čudno da se to upozorenje pojavi tako rano. Ali onda mi je ekipa rekla da moram štedjeti gorivo. Štedio sam toliko da su kočnice postale hladne, gume su se ohladile, a u nekim krugovima smo bili i po 2 sekunde sporiji.”

“Sve u svemu, mislio sam da nećemo stići do cilja, toliko sam štedio da ste i vi [obraća se novinaru] mogli voziti brzo kao ja.”

“Bilo je besmisleno raditi to što smo radili jer smo se samo dodatno udaljavali od bilo kakve solidne pozicije, ali recimo da smo to radili kako bismo slijedili upute. Kad sam dobio obavijest da mogu pritisnuti – tad je sve već bilo prekasno.”

Nedjelju je zaključio riječima:

“Moramo to provjeriti jer nam je to diktiralo utrku. Najlakše bi bilo reći da smo bili putnici u bolidu 75% utrke.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9505 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3820 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

12 komentara

  1. Lewis Hamilton Sodoff Baldrick 44 Prikaži

    Koma je kad se osjećaš tako bespomoćno. Ovo bi trebalo biti utrkivanje a ne štednja goriva..



    19

    2
  2. Michael Schumacher ruzinavi Prikaži

    Današnja F1 je pretvorena u F1 Manager. Kad se čuje team radio na kraju utrka inženjer kaže vozaču well managed što znači da je dovoljno štedio gume i došao je sa 2.1L goriva do kraja.

    Uvest tankanje goriva i dati im kvotu koliko goriva smiju potrošit za utrku ili čak vikend. Ali to se neće dogodit nažalost.

    Čuti ovakve komentare vozača da više od pola utrke (očito su nekaj fulali) ili 25% utrke vozi da se štedi gorivo je tužno.



    21

    2
  3. Mislim da radi ovakih stvari istinski trkaci ala Kimi ne uspijevaju danas… cito sam jedan njegov intervju kad je reko :”nije lako vozit na rubu kad stalno morate pazit na gume i gorivo”



    19

    2
  4. Monisha Kaltenborn monkeyseat Prikaži

    Sad će od Masija dobit uputnicu za hitan pregled kod oftalmologa :-)
    Btw, F1 i štednja…gora kombinacija je jedino ananas na pizzi (a jeo sam kao klinac smoki u bijeloj kavi😆).



    11

    1
  5. Sebastian Vettel 5 GP2Engine Prikaži

    A propos goriva…
    Sjetimo se Alonsa i mučenja u McLarenu koje je bilo bolno za gledati, a glede goriva i mnogočega ostalog:

    Mark Temple: “We must save fuel we must target zero.”
    Fernando Alonso: ” I don’t want, I don’t want. Already I have big problems now.
    Driving with this, looking like amateur. So I race and then I concentrate on the fuel.

    Iako Rona Dennisa više nema te je ekipa na uzlaznom trendu, ponekad dobijem flashbackove na navedenu 2015.,16,17.



    12

    0
  6. Nigel Mansell drv Prikaži

    Mislim da smo malo previše kritični.

    I prije kad smo imali dolijevanje goriva, svejedno je strategija imala svoju ulogu, kao i sad sa gumama – pitanje je li bolje natočiti više goriva pa imati manje boxeva, ili manje goriva, pa više brzine i nadoknaditi boxove.
    Jedino u sprintevima nema štednje guma ni goriva, pa opet svi kukaju i nije im dobro jer je monotono.

    Očito je Ricci imao neki problem s bolidom, jer ne vjerujem da su svi u utrci imali takve probleme sa gorivom, Norris prije svega. A možda mu je to samo izgovor jer je bio očajan (nadam se da nije).



    3

    0
  7. Uvijek kažem. Svi startat sa 110 kg i riješen problem



    3

    0
    • Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

      Startao je on s ispravnom količinom goriva, ali valjda se senzor pokvario i javljao je greskom da je low on fuel.
      Kao i kod novih automobila, češće popravljas senzor nego samu stvar koju ti senzor javlja da ne funkcionira.



      5

      0
    • Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

      Pa FIA to lako riješi…
      Čak je to možda i ok rješenje da narede da svi moraju imati 110 kg goriva u bolidu na startu utrke i doviđenja…

      Ovak ekipe pretjeruju vozeći na rubu po pitanju količine goriva nebi li uštedjeli ovoliko ili onoliko na težini pa onda i vremenima u 70 krugova, pa se povremeno vjerojatno dese greške u kalkulacijama i od tud problemi…
      Često se zna vidit da problema sa gorivom nema čim imamo SC odmah na startu utrke koji traje recimo 5-10 krugova, onda je ostatak utrke ganjaona…
      Ista priča bi bila i da svi moraju imat 110kg, onda štednje jednostavno bilo nebi.



      1

      0