Izdvojeno

Perez: Ispadanje u Q2 je rezultat lošeg pripremnog kruga

Piše: Luka Softić

Prije 1 godinu, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sergio Perez nije se proslavio u današnjim kvalifikacijama te će sutra započeti utrku s 11. mjesta iako je u posljednjem pokušaju koristio najmekšu smjesu guma, za razliku od momčadskog kolege Maxa Verstappena koji će sutra startati na medium gumama. U treću kvalifikacijsku rundu plasirali su se i vozači sestrinske momčadi Alpha Tauri, Pierre Gasly i Yuki Tsunoda koji će sutra startati s četvrte, odnosno osme pozicije. Oni će morati koristiti soft gume na kojima su odvezli Q2, a Perez će kao jedanaesti imati pravo slobodnog odabira guma.

Perez je za neuspjeh okrivio loš pripremni krug uzrokovan gužvom na stazi.

“Pogriješili smo s pripremnim krugom. Nismo imali nijedan čisti out lap, što znači da gume nisu funkcionirale već u prvom sektoru. Mislim da smo imali puno više brzine nego što smo pokazali. Bili smo brzi cijeli vikend, ali stvari se jednostavno nisu posložile onda kad je to bilo bitno. Utrka je dugačka i svašta se još može dogoditi. Dat ćemo sve od sebe i pokušat ćemo skupiti što više bodova.”

Sergio Perez

Helmut Marko se osvrnuo na razliku između Hamiltona i Verstappena.

“Razmak između njih dvojice je alarmantan. Uspjeli smo nadoknaditi zaostatak u prvom sektoru, ali smo zato zaostali u drugom. To je jedan konstantni ‘povuci-potegni’, a ovaj put naš bolid nije bio na razini tijekom cijelog kruga.”

“Ostajemo pozitivni. Obično se naš bolid bolje ponaša s punim rezervoarom goriva. Pokušat ćemo biti blizu cijelu utrku. Vidjet ćemo kakav će biti Hamiltonov tempo, ali mislim da će to biti duga i teška utrka.”

Helmut Marko

Christian Horner vjeruje kako će ishod utrke ovisiti o startu.

“Lewis je najviše vremena ugrabio u šestom i sedmom zavoju, odvozio je fantastičan sektor sa sporijim zavojima. Koliko sam vidio, brzina na pravcu je bila normalna, uobičajena. Jednostavno je napravio jako dobar krug.”

“Mislim da je na ovoj stazi teško pratiti bolid i sve će se svesti na to tko će imati vodstvo na izlasku iz prvog zavoja. Veliku ulogu će igrati i ulasci u boks.”

“Perez je vrlo lako mogao doći do trećeg mjesta. Srećom je Max izvukao puno iz bolida. Nadam se da ćemo imati dobar bolid sutra. Prvih 500 metara je ključno.”

Christian Horner

Komentiraj

8 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Dragan3333 Prikaži

    Prosecan vozac,nista vise..



    16

    2
  2. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Jel se to I jednom desilo Verstappenu ili Hamiltonu



    12

    1
  3. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    I sutra opet Max protiv 2 Mercedesa po ko zna koji put. Izigrat će ga strategijom prelako i može se nadati jedino podiju.



    10

    2
  4. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Nezz zašto drvlje i kamenje po dečkima koji su u prvoj sezoni s novom ekipom,a kod meksikanca smo i vidli da mu skidaju djelove zbog kolege koji se bori za naslov,što je razumljivo ali mu to treba i uzet u obzir kada se sve zbraja



    12

    3
  5. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Neznam kako lose mozes pripremit krug da ispadnes sa bolidom koji je sekundu brzi od onog koji je 10ti, pogotovo na najmeksoj gumi.
    Ako nema nepredvidjenih situacija vozaci mercedesa i red bulla u trenutnom odnosu snaga moraju svaki put uci u q3 cak i na tvrdjim gumama.
    Red bull je vec vise puta pozalio sto su izgubili ricciarda i kako sada stoji to ce i njih i maxa kostati oba prvenstva, bez obzira sto max vozi skoro savrsenu sezonu.
    Steta na kraju sto on i bottas trate ta dva sjedala, bottas je barem vise puta bio koristan ove sezone, perez samo u azeru.



    14

    4
  6. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Prvih 500 metara je ključno.

    Jel to RB ima Beroša i Markotičku za konzultante? Stožer za grand prix.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni