Izdvojeno

Bottas najbrži na trećem slobodnom treningu u Kataru

Piše: Jelena Benger

Prije 1 godinu, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Valtteri Bottas iz Mercedesa napravio je najbrže vrijeme trećeg slobodnog treninga za Veliku nagradu Katara (1’22.310). Samo 78 stotinki sporiji bio je njegov momčadski kolega Lewis Hamilton na drugom mjestu. Treći najbrži bio je vodeći u prvenstvu Max Verstappen, a njemu je do Bottasa nedostajalo oko tri i pol desetinke. Četvrti je bio Pierre Gasly.

Mick Schumacher otvorio je FP3 u Kataru. Odmah za njim krenuo je njegov momčadski kolega Nikita Mazapin. Međutim, njegov bolid je stao na izlasku iz pit-lanea čime je izazvao crvenu zastavu. Haasovi mehaničari dotrčali su do bolida i zajedno s Mazepinom odgurali ga nazad u garažu, a on je jedini vozač danas koji je ostao bez mjerenog vremena.

Trening je nastavljen i ostalo je 55 minuta do kraja i Schumacher je ponovno prvi izašao, dok smo ostale vozače čekali još neko vrijeme. Prvo mjereno vrijeme postavio je Ocon na mediumu s 1’24.864. On je bio na vrhu tablice sve dok nisu izašli Mercedesovi vozači na soft gumama. Hamilton je s 1’23.950 od Bottasa bio brži najprije za 69 stotinki. Alonso je zatim na mediumu napravio vrijeme od 1’23.904.

Perez je u 15. zavoju izašao široko i upropastio obećavajući prvi brzi krug, a Pierre Gasly se izvrtio.

Ostalo je 35 minuta do kraja treninga kada su Hamilton i Bottas ponovno postavili najbrža vremena, dok je Vestappen tek tada prvi puta izašao na stazu i to na softu. Prvi brzi krug od 1.23.121 bio mu je dovoljan da skine Hamiltona s prve pozicije, a za to se vrijeme i Sainz smjestio između dva Mercedesa na treće mjesto.

Režiser nam je tijekom treninga nekoliko puta skretao pažnju na zadnje krilo Red Bulla dok vozači koriste DRS. Krilo Sergia Pereza nije se micalo, dok je kod Verstappena gornja ploča klepetala. Prije toga Verstappen je agresivno prošao preko pasica i izgubio nekoliko komadića bolida.

Bottas i Hamilton ponovno rade najbrža vremena, ovoga puta je Bottas bio brži s 1’22.573 još uvijek na softu.

Petnaest minuta do kraja žutu je zastavu izazvao Charles Leclerc izvrtjevši se u drugom zavoju. Pet minuta do kraja isto se dogodilo i Schumacheru. Hamilton i Bottas nastavili su se izmjenjivati na vodećoj poziciji. Međutim, Bottasovo vrijeme od 1’22.310 bilo je dovoljno da zaključi FP3 kao najbrži.

Treći je ostao Verstappen ispred Gaslyja. Segio Perez bio je peti, a Carlos Sainz šesti. Sedmo i osmo mjesto zauzeli su vozači Alpinea: Alosno ispred Ocona. Deveti je bio Charles Leclerc, a krug deset najbržih zatvorio je Yuki Tsunoda.

Kvalifikacije za VN Katara na rasporedu su danas u 15:00 sati.

PozicijaVozačMomčadKrugoviVrijemeZaostatak
1.Valtteri BottasMercedes171’22.310 –
2.Lewis HamiltonMercedes161’22.3880.078
3.Max VerstappenRed Bull101’22.6510.341
4.Pierre GaslyAlphaTauri171’22.8350.525
5.Sergio PerezRed Bull141’22.8460.536
6.Carlos Sainz Jr.Ferrari171’23.0480.738
7.Fernando AlonsoAlpine131’23.1860.876
8.Esteban OconAlpine181’23.2090.899
9.Charles LeclercFerrari171’23.2760.966
10.Yuki TsunodaAlphaTauri201’23.5671.257
11.Daniel RicciardoMcLaren141’23.7111.401
12.Sebastian VettelAston Martin171’23.8841.574
13.Lando NorrisMcLaren161’23.8951.585
14.George RussellWilliams171’23.9231.613
15.Lance StrollAston Martin171’24.1541.844
16.Kimi RaikkonenAlfa Romeo191’24.2461.936
17.Antonio GiovinazziAlfa Romeo171’24.2881.978
18.Nicholas LatifiWilliams151’24.4992.189
19.Mick SchumacherHaas201’24.6802.370
20.Nikita MazepinHaas1 – –

Komentiraj

10 komentara

  1. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Satrat će ih Merc.



    9

    1
  2. Merc dobar, ali ne znam koliko je ovaj trening mjerodavan.
    Bio je Mercedes dobar i u Meksiku na jednom krugu, pa se nisu pojavili u utrci.



    4

    0
  3. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Red Bull mora mijenjati svoj slogan “Red Bull daje ti krila”. Očito je sada ironičan sa svim problemima koje imaju sa njima.



    1

    1
  4. Al kakva kozmicka pravda za kenjkanje po tudjim krilima :D



    11

    3
  5. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Opet će Checo donirati krilo 😁



    7

    0
  6. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Max samo 9 krugova? Možda je u tome razlog? Nisam gledao pa ne mogu puno komentirati.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni