Izdvojeno

Horner unakrsno ispitao Wolffa o stražnjem krilu

Piše: Luka Softić

Prije 1 godinu, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Čelnici Mercedesa i Red Bulla, Toto Wolff i Christian Horner, našli su se u fotelji do fotelje na press konfereciji između prva dva slobodna treninga, a jedna od tema bila je i sporno stražnje krilo Mercedesa za koje Red Bull sumnja da se savija više od dozvoljenog. Nakon uvodne razmirice o ponovnom pregledavanju duela Hamiltona i Verstappena iz Brazila, tenzije između šefova vodećih momčadi nastavile su se razgovorom o upitnoj legalnosti spomenute komponente Mercedesovog bolida. Wolff je započeo diplomatski:

“Nitko se neće pojaviti na stazi s ilegalnim motorom ili stražnjim krilom. Sport je pretransparentan i morali biste biti ludi da donesete takvu odluku unutar momčadi. Jako puno dobrih ljudi radi u Red Bullu i u Mercedesu, i među nama postoji uzajamno poštovanje.”

“Što se tiče optužbi, ono što je počelo kao boks na razini Olimpijade, pretvorilo se u profesionalni boks, a zatim u MMA. Ali to je u redu, ovo je ipak tijesna borba za svjetsko prventsvo u najvišoj automobilističkoj kategoriji. Rukavice su skinute.”

Toto Wolff

Horner je nastavio u hostilnijem tonu:

“Ovdje nema nikakvog uzajamnog poštovanja, postoji samo suparništvo. Bilo mi je zanimljivo čuti Totove opservacije na Mercedesovom team-radiju nakon sprint utrke prošli vikend.” (F**k them all op.a.)

“Ići ćemo do kraja, naporno smo radili da se nađemo u ovom položaju. Ovo je prvi put da ih je netko izazvao, i zanimljivo je vidjeti kako netko reagira pod pritiskom i kad su izazvani. Ovo je, u političkom smislu, najintenzivnija borba za titulu u kojoj smo se našli otkad smo u sportu.”

“Je li naš bolid u skladu s pravilima? Apsolutno. Jesmo li zabrinuti zbog Mercedesovog napretka u brzini koji smo vidjeli već u Budimpešti, a pogotovo u zadnjih par utrka? Apsolutno. Očekujemo li od FIA-e da brine zadovoljavaju li svi bolidi tehnički pravilnik? Naravno, pravila su jako kompleksna, i izrazito ovisimo o njihovom nadzoru i uvjerenju da je sve apsolutno fer. Ono što prije svega želimo u zadnjih par utrka je fer borba. Ovo prvenstvo mora biti odlučeno na stazi, a ne u sudačkoj sobi.”

Christian Horner

“Prema Christianu nemam niti negativnih niti pozitivnih emocija. Naš odnos je neutralan. Bez obzira na karakter i osobnost, on je šef našeg rivala i natjecateljska razina je previsoka. Očekivati da zajedno odlazimo na večeru ili da se družimo s našim sportskim neprijateljem ne bi bilo normalno.”

Toto Wolff

“Toto i ja smo vrlo različiti karakteri, obavljamo stvari na drugačiji način. Hoću li provesti Božić s Totom? Vjerojatno ne. Osim (obraća se Wolffu) ako ćeš izvoditi pantomimu, onda možda povedem klince. U svakom slučaju mislim da bi bilo lažno i nepošteno biti najbolji prijatelj s rivalom.”

“Ako budemo uvjereni da Mercedesov bolid nije u skladu s pravilnikom, protestirat ćemo. Njihova brzina na pravcu u Meksiku i Brazilu je bila ogromna. Znamo da dio toga dolazi zbog novog motora, ali ako su brži od nas za 27 km/h, a pritom su na bočnom krilcu stražnjeg krila vidljiva obilježja savijanja, mislim da je prilično jasno što se događa.”

Christian Horner

– Wolff: “Vratili su nam krilo. Kao što smo očekivali, dio je bio slomljen. Dva šarafa su se odvidala. Tako nešto se u prošlosti drugačije rješavalo, ali što je tu je. FIA je 14 puta su pregledavala baš tu komponentu i ima sve nacrte. Na krilu ne postoji ono što Red Bull očekuje razotkriti. Poslat ćemo ga i vama da pregledate [Red Bullu].”

– Horner: “Kako onda objašnjavate obilježja savijanja (score marks) na stražnjem krilu?”

– Wolff: “Mislim da je u granici onoga što je dozvoljeno.”

Svoje viđenje aktualne teme iznio je i bivši svjetski prvak Jenson Button:

“Čini mi se da Red Bull još nije ustanovio što točno Mercedes radi. Takvu brzinu na pravcu ne možete dobiti samo s konjskom snagom – osim ako se radi o 50 KS. Red Bull je inače jako dobar u razumijevanju savitljivosti krila, ali mislim da ih je Mercedes ovaj put zatekao. Ako u izgube u Kataru, Red Bull će se vjerojatno žaliti, ali najprije je potrebno znati radi čega se točno iznosi žalba.”

Jenson Button

Komentiraj

10 komentara

  1. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Hvala za clanak. Ali mislim da vrjedi pogledati prije komentarisanja.



    12

    0
  2. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Izgleda otkriveno kako srebrne/crne snage varaju. Sad je proceduralno pitanje kako FIA-u natjerati da to sto brze rijesi, nova pravila bi morala biti spremna do S. Arabije.



    11

    11
  3. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Borba Vuka i Kikija postaje zanimljivija od Hamde i Maxa.



    19

    1
  4. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Poznato je da vozači nauče staze napamet.
    Lewis je tu najbolji. Toliko je usavršio tu tehniku da su došli na ideju kako to iskoristiti da smanje aero otpor.
    Lewis jednostavno uvuče glavu u kokpit i tako dobije tih 0.3 – 0.6 po krugu ovisno o stazi.
    Vozi na slijepo a vjerojatno ima još nekakvo pomagalo unutar kokpita(periskop, radar i sl).
    Mercedes je to. 🤗



    12

    1
  5. Ok presica.. Over the line Horner o ljubljenju guzice… Poanta je jasna, delivery seljacki..
    Uopce ne sumnjam da se na tim bolidima sve piga vise od dopustenog samo sto je kontrola zapela…



    9

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni