Izdvojeno

Hamilton zabrinut oko brzine: Nisam ni blizu

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 30 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Lewis Hamilton smatra da mu je danas na prva dva slobodna treninga jednostavno “nedostajalo brzine” kako bi se priključio samom vrhu poretka gdje su bili Bottas, Verstappen i Gasly.

Hamilton je drugi trening završio na četvrtom mjestu, skoro pola sekunde iza svog timskog kolege, ali samo 0,072s iza Verstappena.

“Uopće ne znam koliki je zaostatak. Ali zaostajem, definitivno nisam blizu.”

“Što se tiče vožnje sve je u redu – sve su to brzi zavoji i definitivno je fizički zahtjevno, ali staza je jako lijepa.”

Na prvom treningu mogli smo čuti njegov team-radio gdje je pokazao zabrinutost za stanje pogonske jedinice. Također, vidjeli smo i manje izlijetanje preko oštrih pasica zbog kojih je proveo par minuta u boksu dok ekipa nije pokrpala prednje krilo.

“Nije bilo većih problema. Malo štete zbog jahanja pasica, ali ništa preozbiljno, nadam se. Malo sam spor, moram to shvatiti.”

U Hamiltonovom bolidu je vjerojatno bio motor kojeg je koristio u Turskoj, a za sutra bi trebali montirati onog iz Brazila.

Komentiraj

30 komentara

  1. F1puls
    ivanh Prikaži

    Ih što ga se*e….. a sutra će “niotkud”pronaći pola sekunde zbog svojih nadnaravnih sposobnosti…



    47

    6
  2. hamilton = stari blefer



    27

    6
  3. A u utrci, nakon 15 krugova, 10 sec ispred svih. Ali naravno, gume su u k… u



    28

    4
  4. Michael Schumacher
    Ante86 Prikaži

    Koja patetika,sutra kad mu ugrade novi motor iz Brazila pocet ce sv*****nje otockih Skyevaca i Vucka kako je briljantni Lewis nasao brzinu tamo gdje je nitko drugi nemoze, nebitno sto imaju auto koji je Sekund brzi od prvog najblizeg konkurenta.



    41

    8
  5. Williams
    Montoya Prikaži

    Zaboravio si je okrenut, pila ti je naopako



    25

    3
  6. U rangu: My TirEs aRe GoNe BonO



    24

    2
  7. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Najlakše je ke…t po Hamiltonu, a nitko sa sigurnošću ne može reći da li je ovo stvarna brzina ili je u pitanju stari motor, zadnja rečenica je teaser. Osobno se nadam da mu je instaliran motor iz Brazila i da je ovo stvarno stanje, ali ipak ću pričekati sutra za konačan sud



    9

    21
  8. Iskren da budem, uopšte mi ne zvuči zabrinuto.



    13

    3
  9. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Ma protuteg na radilici ili hidropodizač, nema šta drugo…



    3

    2
  10. Tako to obično biva kad se prestani malo u mutnom raditi.



    2

    2
  11. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Ili je mašina iz Brazila već pri kraju ili je ovo još jedna priprema za “čarobno” i “nadljudsko” izvlačenje pole positiona i pobjede iz ničega. Ipak malo više naginjem drugoj opciji, mada i prva nije daleko od istine.



    2

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni