Izdvojeno

Bottas najbrži na drugom treningu u Kataru, Gasly ponovo drugi

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Finac Valtteri Bottas u Mercedesu bio je najbrži na drugom treningu za Veliku nagradu Katara. Čini se kako staza Losail odgovara Pierreu Gaslyju jer je AlphaTaurijev vozač bio drugi, baš kao i na prvom treningu, ovog puta s dvije desetinke zaostatka.

Vodeći dvojac prvenstva zauzeo je treće i četvrto mjesto – Max Verstappen u Red Bullu kasnio je tri desetinke, dok je Lewis Hamilton bio četiri desetinke sporiji od timskog kolege.

Peti je bio Lando Norris u McLarenu, daleko ispred timskog kolege Daniela Ricciarda koji je bio 15. Lance Stroll smjestio je Aston Martin na šesto mjesto, a dobar plasman ostvario je i Sebastian Vettel devetim vremenom.

Yuki Tsunoda postavio je drugi AlphaTauri na sedmo mjesto, odmah ispred Sergija Pereza u sestrinskom Red Bullu. Najbržih deset zaključio je Carlos Sainz u Ferrariju ispred dva Alpinea, Estebana Ocona i Fernanda Alonsa, te timskog kolege Charlesa Leclerca.

Na samom začelju bili su vozači Alfa Romea, Williamsa i Haasa, s time da je od Haasova na drugom treningu nastupio samo Mick Schumacher – Nikita Mazepin preskočio je trening zbog promjene šasije.

Svi su najbrže vrijeme odvozili na softu, a Valtteri Bottas bio je najbrži i u početnom periodu treninga kada je većina vozača vozila na mediumu. Hamilton je tada kasnio dvije desetinke, a Verstappen četiri. Bottasovo prvo najbrže vrijeme na softu, 1:23.154, bilo je izbrisano zbog izlaska van granica staze, no kasnije je Finac odvozio gotovo identično vrijeme s 1:23.148 i ponovo zasjeo na vrh.

Već tradicionalno, definiranje granica staze promijenilo se između treninga – trenutno vrijedi pravilo po kojem u svakom zavoju dio bolida mora ostati na ljubičasto-bijelom rubniku, a kakvo će pravilo vrijediti sutra ostaje za vidjeti. Značajnih incidenata nije bilo; Antonio Giovinazzi zajahao je visoke rubnike i odlomio par komada svoje Alfe, Leclerc je pri kraju treninga otišao široko u šljunak 11. zavoja te uništio jedan set guma, dok je Vettel imao manjih frustracija s prometom jer su mu Hamilton i Perez zasmetali u brzom krugu.

Treći trening vozi se sutra u 12 sati.

Vozač Momčad Zaostatak Krugovi
1 Valtteri Bottas MERCEDES 1:23.148 27
2 Pierre Gasly ALPHATAURI HONDA +0.209s 27
3 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA +0.350s 20
4 Lewis Hamilton MERCEDES +0.422s 25
5 Lando Norris MCLAREN MERCEDES +0.484s 24
6 Lance Stroll ASTON MARTIN MERCEDES +0.557s 26
7 Yuki Tsunoda ALPHATAURI HONDA +0.587s 28
8 Sergio Perez RED BULL RACING HONDA +0.639s 20
9 Sebastian Vettel ASTON MARTIN MERCEDES +0.872s 27
10 Carlos Sainz FERRARI +0.885s 28
11 Esteban Ocon ALPINE RENAULT +0.893s 29
12 Fernando Alonso ALPINE RENAULT +0.908s 25
13 Charles Leclerc FERRARI +0.947s 23
14 Daniel Ricciardo MCLAREN MERCEDES +0.987s 24
15 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI +1.483s 26
16 George Russell WILLIAMS MERCEDES +1.806s 27
17 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI +1.924s 23
18 Nicholas Latifi WILLIAMS MERCEDES +2.061s 28
19 Mick Schumacher HAAS FERRARI +2.427s 27
Nikita Mazepin HAAS FERRARI 0

Komentiraj

9 komentara

  1. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Ocekujem Bottas pole al ce ga zeznut start



    10

    0
  2. Mclaren
    raca Prikaži

    Majstor se vraća na stare staze slave



    3

    0
  3. RB jos nije sredio krilo. Flappy bird.



    6

    0
  4. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Imam osjećaj da će Maxu više pomoći Gasrly.nego Perez u borbi za WDC.
    Bravo za Bottasa stvarno uživa.



    14

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni