Izdvojeno

Verstappen najbrži u Kataru, puno izlijetanja izvan granica staze, nekoliko oštećenja bolida

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dosadašnji rekord u MotoGP seriji držao je Francesco Bagnaia s 1:54.491, a najbrži rekord ikad odrađen je 2009. godine u GP2 utrci i iznosio je 1 minutu, 38 sekundi i 699 tisućinki. F1 bolidi su odmah na početku prvog treninga bez problema sišli ispod 1:26, što je još jednom pokazalo da se radi o najprestižnijoj trkaćoj seriji na svijetu.

Kataru je ovo prva godina u Formuli 1, a ugovorno su se obvezali na deset domaćinstava. Očigledno se radi na promociji zemlje, a u tome bi im možda pomoglo da kadrovi nisu zagađeni pustinjom dok vam oko seže posvuda oko trkaćeg asfalta.

Kao što je bilo za očekivati, krugovi su iz minute u minutu bili sve brži, a na kraju je najbolji posao odradio Max Verstappen. Pierre Gasly i Valtteri Bottas su ostali pola sekunde iza njega, dok je Lewis Hamilton još 3 desetinke iza svog timskog kolege.

Nekoliko vozača izlijetalo je izvan granica staze za koje još čekamo pojašnjenja gdje će biti dozvoljeno, a gdje ne. Jedino veće izlijetanje bilo je djelo Micka Schumachera koji se zakopao duboko u šljunak, ali je svejedno uspio izvući bolid i vratiti se na stazu.

Lance Stroll je imao problem s kočnicama i hidraulikom zbog čega se parkirao u garažu 25 minuta prije kraja sesije. Lando Norris je izletio izvan staze preko oštrih bijelih pasica i oštetio svoj McLaren nakon čega se do boksa dokotrljao bez pogona. Deset minuta prije kraja Lewis Hamilton je dobio poziv svoje ekipe da se vrati u bolid jer možda ima problem s bolidom, vjerojatno zbog oštrog prolaska preko pasica poput Norrisa. No, ekipa je odradila svoj dio posla i Hamilton je ponovo izišao na stazu 3 minute prije kraja.

Rezultati

P#VozačEkipaVrijeme+
133M.VERSTAPPENRed Bull1:23.723
210P.GASLYAlphaTauri1:24.1600.437
377V.BOTTASMercedes1:24.1940.471
444L.HAMILTONMercedes1:24.5090.786
522Y.TSUNODAAlphaTauri1:24.6480.925
655C.SAINZFerrari1:24.7130.990
716C.LECLERCFerrari1:24.7901.067
811S.PEREZRed Bull1:24.9151.192
931E.OCONAlpine1:24.9721.249
104L.NORRISMcLaren1:25.2151.492
113D.RICCIARDOAlpine1:25.2911.568
125S.VETTELAston Martin1:25.3281.605
136N.LATIFIWilliams1:25.6881.965
1499A.GIOVINAZZIAlfa Romeo1:25.7572.034
157K.RÄIKKÖNENAlfa Romeo1:25.8282.105
1663G.RUSSELLWilliams1:25.8712.148
1714F.ALONSOAlpine1:25.9052.182
1847M.SCHUMACHERHaas1:26.6992.976
1918L.STROLLAston Martin1:26.7122.989
209N.MAZEPINHaas1:27.5003.777

Komentiraj

7 komentara

  1. Ovdje ce pune ruke posla imat svi… Od cistaca, mehanicara pa do vozaca…
    Traze se limiti, gresaka podosta…
    Neka nastave sa zanimljivostima…



    12

    1
  2. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Oplakao sam kada sam vidio zadnje krilo RBRa


    0

    0
  3. Kadrovi zagađeni pustinjom? Kaj to znači. Pa pustinja je predivna za gledat.



    6

    0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    može koja fotkica tih kadrova?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni