Dosadašnji rekord u MotoGP seriji držao je Francesco Bagnaia s 1:54.491, a najbrži rekord ikad odrađen je 2009. godine u GP2 utrci i iznosio je 1 minutu, 38 sekundi i 699 tisućinki. F1 bolidi su odmah na početku prvog treninga bez problema sišli ispod 1:26, što je još jednom pokazalo da se radi o najprestižnijoj trkaćoj seriji na svijetu.
Kataru je ovo prva godina u Formuli 1, a ugovorno su se obvezali na deset domaćinstava. Očigledno se radi na promociji zemlje, a u tome bi im možda pomoglo da kadrovi nisu zagađeni pustinjom dok vam oko seže posvuda oko trkaćeg asfalta.
Kao što je bilo za očekivati, krugovi su iz minute u minutu bili sve brži, a na kraju je najbolji posao odradio Max Verstappen. Pierre Gasly i Valtteri Bottas su ostali pola sekunde iza njega, dok je Lewis Hamilton još 3 desetinke iza svog timskog kolege.
Nekoliko vozača izlijetalo je izvan granica staze za koje još čekamo pojašnjenja gdje će biti dozvoljeno, a gdje ne. Jedino veće izlijetanje bilo je djelo Micka Schumachera koji se zakopao duboko u šljunak, ali je svejedno uspio izvući bolid i vratiti se na stazu.
Lance Stroll je imao problem s kočnicama i hidraulikom zbog čega se parkirao u garažu 25 minuta prije kraja sesije. Lando Norris je izletio izvan staze preko oštrih bijelih pasica i oštetio svoj McLaren nakon čega se do boksa dokotrljao bez pogona. Deset minuta prije kraja Lewis Hamilton je dobio poziv svoje ekipe da se vrati u bolid jer možda ima problem s bolidom, vjerojatno zbog oštrog prolaska preko pasica poput Norrisa. No, ekipa je odradila svoj dio posla i Hamilton je ponovo izišao na stazu 3 minute prije kraja.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + |
---|---|---|---|---|---|
1 | 33 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:23.723 | |
2 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:24.160 | 0.437 |
3 | 77 | V.BOTTAS | Mercedes | 1:24.194 | 0.471 |
4 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:24.509 | 0.786 |
5 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 1:24.648 | 0.925 |
6 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:24.713 | 0.990 |
7 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:24.790 | 1.067 |
8 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:24.915 | 1.192 |
9 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:24.972 | 1.249 |
10 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:25.215 | 1.492 |
11 | 3 | D.RICCIARDO | Alpine | 1:25.291 | 1.568 |
12 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:25.328 | 1.605 |
13 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:25.688 | 1.965 |
14 | 99 | A.GIOVINAZZI | Alfa Romeo | 1:25.757 | 2.034 |
15 | 7 | K.RÄIKKÖNEN | Alfa Romeo | 1:25.828 | 2.105 |
16 | 63 | G.RUSSELL | Williams | 1:25.871 | 2.148 |
17 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:25.905 | 2.182 |
18 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:26.699 | 2.976 |
19 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:26.712 | 2.989 |
20 | 9 | N.MAZEPIN | Haas | 1:27.500 | 3.777 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovdje ce pune ruke posla imat svi… Od cistaca, mehanicara pa do vozaca…
Traze se limiti, gresaka podosta…
Neka nastave sa zanimljivostima…
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Oplakao sam kada sam vidio zadnje krilo RBRa
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ima gdje kakva slika tog krila?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ima na forumu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Neće ti slika pomoći, moraš vidjeti snimak
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kadrovi zagađeni pustinjom? Kaj to znači. Pa pustinja je predivna za gledat.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
može koja fotkica tih kadrova?
0
0