Piastri brani Zhoua: Kritike prema njemu su većinom neopravdane

Lovro Andraka

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Piastri brani Zhoua: Kritike prema njemu su većinom neopravdane

Lovro Andraka

Oscar Piastri stao je u obranu svog kolege iz Alpineove akademije Guanyua Zhoua koji će iduće sezone debitirati u F1 za Alfa Romeo.

Kinez je trenutno drugi u F2, upravo iza Piastrija, no zbog financijske pozadine koja mu je itekako pomogla u dobivanju mjesta u Alfi mogle su se pročitati brojne kritike prema njemu.

“Proveo sam dosta vremena sa Zhouom u tvornici, većinom u teretani. Očito je primio veliku količinu negativnih komentara na društvenim mrežama, a ja iskreno mislim da je većina toga poprilično neopravdana”, rekao je vodeći u F2 Piastri.

Šest utrka prije kraja sezone F2 debitant Piastri ima prednost od 36 bodova ispred Zhoua kojem je ovo treća sezona u kategoriji. Unatoč tome, priliku u F1 prvi će dobiti Zhou, dok će Piastri 2022. provesti kao rezervni vozač Alpinea. Australcu očito ne smeta takav rasplet situacije:

“Okej, svi znamo da sa sobom nosi određenu financijsku podršku, ali ne radi loš posao. Drugi je u prvenstvu, ima isti broj pobjeda kao i ja, vodio je u prvenstvu u prvom dijelu godine, stoga definitivno ne dolazi bez ikakvih rezultata.”

“Naravno da bih volio biti na gridu i imati trkaće mjesto, no čak i uloga rezervnog vozača je, s obzirom na razvoj stvari, najbolji scenarij.”

“Nisam imao financijskih problema kroz juniorsku karijeru, no nisam imao toliko novca kao neki drugi ljudi na gridu. Zato je biti ovdje i imati ulogu rezervnog vozača zahvaljujući talentu i rezultatima nešto na što zaista mogu biti ponosan.”

Svoje nezadovoljstvo gubitkom mjesta, a samim time i kritiku prema Zhouu uputio je uskoro bivši vozač Alfe Antonio Giovinazzi. Talijan će karijeru nastaviti u Formuli E s Dragon/Penske ekipom, a na društvenim mrežama napisao je kako F1 može biti nemilosrdna kada novac caruje.

Tu izjavu komentirao je šef momčadi Frederic Vasseur:

“Vidio sam komentare. Iskreno, nisam veliki fan takvog stava – momčad mu je dala priliku da odradi tri sezone u F1. Brojni vozači mogu samo sanjati o tome.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9491 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
879 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

12 komentara

  1. F1puls Krstas Donator Prikaži

    momčad mu je dala priliku da odradi tri sezone u F1. Brojni vozači mogu samo sanjati o tome.”

    3 sezone. Sta je uradio? Nista. I sada se nasao zaliti. Glupost. Nema obraza.

    Sto se tice Piastija i Zoua.
    Vidjecemo ko ce osvojiti titulu. Piastri jeste talenat, isto kao Teo Puser ali ne mozemo Zoua uvrstavati u placene vozace odnosno u isti kos sa Latifijem i Mazepinom.
    Svak ko prati F2, zna da ima talenta u njemu. Nadjite na YT neke njegove snimke.
    Pokazace on to, a Piastri. Jbg. Nikad se ne zna. Mozda iskrsne neko mjesto 2023.



    8

    3
  2. Renault zd1400rt Prikaži

    Što su sada svi otkrili toplu vodu odjednom pa mudruju o financijama u Formuli 1.
    Što nije Lauda digao kredit i kupio si mjesto?
    Sada paštar nešto mudruje, a iz moje perspektive je teški bogataš, ali jadnik se osjeća siromašnim naspram Zhoua. E, baš mi te žao, sigurno će te hebat cijena grijanja ove zime.



    10

    2
  3. Pirelli Intermedium Dia_Vandy Prikaži

    Nemate pojma.
    Kad je u F1 bilo da su tatice sinčićima kupovale cijele momčadi da bi oni vozili F1 i bili dio nje? Sport je postao biznis. Da kinez nema zalđe u obliku jakih sponzora još dugo ne bi vidli kineskog vozača u F1. Neće biti bolji od GIO niti BOT može biti samo gori ili najbolje na istoj razini.
    Kaj imam gledat njegove pobijede na YT u F2 kad u F1 to niš ne znači ionako ću ga gledat cijenu 2022 sezonu.



    2

    5
    • Alfa Romeo Tito Prikaži

      PA f1 i je nastala od bogatih tatica i bogatih sinova … nikad to nije bilo za sirotinju … ako ce mo govorit o pocecima …….



      7

      1
      • Pirelli Intermedium Dia_Vandy Prikaži

        Ja ne govorim o počecima već da me netko podsjeti kada je u F1 tatica sinčiću kupio cijelu momčad da bi sinek mogao vozit jer se njemu eto sprdnulo da bi on sad bio F1 vozač? Sad već imamo dvojcu. A izgleda da će ih biti sve više. Motosport je uvijek bio za imućnije jer je to takav sport di su troškovi puno veći od nekih fizičkih sportova. Ali nikad nije bila ovakva simjurija di će danas-sutra vozit dečeci bogatih tatica zato kaj šmrkat drogu i niš ne radit više nije IN.



        1

        9
  4. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Gio je definitivno na dnu ovog talenta bazena u F1… Stroll, Lafiti, Mazepin nisu mjerodavni jer bi tu bili i da su jos losiji….
    Jos se dugo i zadrza u F1…



    8

    0
  5. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Oj kada kažu šta je učinio za 3 sezone? Pa šta je mogao da učini sa onakvom Alfom? Ferrari kao motor je podbacio, plus Haas i Alfa su niskobudjetni timovi, nema tu nikakvog čuda. I ovaj malac šta će da uradi? Ono što će moći da uradi jeste da privuče sponzore, kada se sve uzme u obzir, on je barem u finansijskom smislu bolji, dok sve ostalo je skupljanje mrva u šampionatu.



    4

    0
  6. Pozdrav ekipa!
    Mišljenja sam da, nažalost, svi mladi vozači koji prijeđu iz F2 u F1, više nemaju ”stvar u svojim rukama”. Najčešće prelaze u timove iz ”donjeg dijela tablice”, sjedaju u bolide koji nisu konkurentni i mogu pokazati maksimum bolida a ne sebe.
    Primjer toga će mi uvijek biti nastup Russela za MB prošle sezone kad je sjeo u bolid LH. Jedan vikend. 3 dana.
    Pitanje je kakve bi rezultate AG imao u bržim i boljim bolidima. Gle, možda sam u krivu, ali imam dojam da ”džokej” može biti vrhunski, ali ako je ”konj” kojeg jaše loš, džabe…
    Kao što svi znate koncept F2 je taj da: it is mandatory for all of the teams to use the same chassis, engine and tyre supplier so that true driver ability is reflected… Mislim da jedino tako do izražaja dolaze stvarne kvalitete samog vozača. Kad svi jašu istog konja. Tamo ako si prvi ili u vrhu, onda si zbog vozačkih sposobnosti na tom mjestu.
    Nemojte me krivo shvatiti, obožavam F1, ali dok god postoji tolika razlika između prva dva bolida i sredine i začelja, mislim da nećemo nikad saznati koliko je netko brz u konačnici. Tako da komentar gdina Vasseura o davanju prilike u F1 je bezveze. Stari moj tebi ne bi pomoglo da imaš i MV i LH u timu (molim navijače Alfe da se ne uvrijede).
    Iskreno, kad već eksperimentiraju sa pravilima i regulama, ja bi da barem jednu sezonu F1 ima koncept F2, pa da vidimo stvarne kvalitete svih 20 na gridu…
    Sa nestrpljivim iščekivanjem sezone 2022, pozdravljam!



    6

    0