AMuS: Red Bull je otkrio Mercedesov trik

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

AMuS: Red Bull je otkrio Mercedesov trik

Ante Vetma

Njemački Auto Motor und Sport piše kako je pažnja Red Bullovih inženjera skrenuta na stražnje krilo Mercedesa koje se, po njihovom mišljenju, pomiče više nego je to dozvoljeno.

Kako se bitka na stazi bliži kraju, tako se intenzivirala i bitka izvan staze. Mercedes za par minuta odlazi sucima priložiti dokaze za koje smatraju da su dovoljno za otvaranje slučaja protiv Maxa Verstappena zbog njegovog poteza na Velikoj nagradi Brazila, a u Red Bullu planiraju protest zbog spornog stražnjeg krila.

“S toliko maksimalne brzine prisilili su nas da vozimo s manje downforcea nego što smo planirali. Osim toga, naši vozači morali su biti agresivni u srednjem sektoru, što nam je uništilo gume.”

Adrian Newey nakon VN Brazila

Njemački list piše kako su Red Bullovi Adrian Newey i Paul Monaghan otišli u ured tehničkog direktora FIA-e Nikolasa Tombazisa pola sata prije utrke u Brazilu gdje su mu priložili debeo spis, vjerojatno upravo o stražnjem krilu.

Podsjetimo, do Velike nagrade Francuske šest je ekipa, uključujući Red Bull, koristilo trik za pomicanje gornjeg dijela stražnjeg krila na pravcima što je pružalo manji otpor zraka i veće maksimalne brzine. FIA je uvela novi test koji je zakrpao tu rupu. Šest ekipa reagiralo je i prepravilo krilo kako bi prošli novi test.

Mercedes je, čini se, krenuo u drugom smjeru. Umjesto da se gornji dio stražnjeg krila pomiče prema gore, Mercedesov donji dio stražnjeg krila se pomiče prema dolje, što je teže za uočiti golim okom.

“Morate znati točno gdje gledati kako biste vidjeli nešto.”

To je navodna izjava Mercedesovog bivšeg zaposlenika. Verstappen je upoznat s ovom teorijom i zato je nakon kvalifikacija u Brazilu dodirivao baš taj donji dio stražnjeg krila u Mercedesu.

Teorija da se radi samo o moćnom novom motoru ne bi trebala držati vodu. Red Bull pretpostavlja da se radi o 20 konjskih snaga razlike. S druge strane, Honda kaže da bi uvođenje novog motora njima donijelo puno manje (od 6-8 ks) jer njihove performanse nemaju drastičnu razliku između početka i kraja životnog vijeka. Ipak, treba se sjetiti da je i Valtteri Bottas imao novi motor u SAD-u gdje nije pokazao zavidan tempo.

Treba napomenuti da je ovaj slučaj izoliran od onog za što je Mercedes kažnjen. Tamo se vjerojatno radilo samo o pogrešci zbog dvije slabije zavijena šarafa.

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9491 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3816 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Super. Znači očekujemo novi protest sutra?
    Meni se čini da oni još uvijek nagađaju i da neće biti ništa od protesta.



    6

    11
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      -ove sezone iz rb-a su bili ‘prijetili’ novim testom za prednje krilo pa nije bilo ništa od toga na kraju.
      -defitivno zasad nagađaju, a vrijeme ističe. sve u svemu koliko sam pročitao na ovu temu, sumnjam da će rb išta profitirati ili merc izgubiti.



      6

      0
  2. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    S toliko maksimalne brzine prisilili su nas da vozimo s manje downforcea nego što smo planirali. Osim toga, naši vozači morali su biti agresivni u srednjem sektoru, što nam je uništilo gume

    Treba njih tuzit jer su vam i gume poceli unistavat…

    Bit ce vatre do kraja sage..



    17

    13
  3. Mika Hakkinen stoka Prikaži

    Nije ni adrian sto je nekad bia… na portalu su provalili mercovu brzinu tjedan dana prije njega…



    4

    8
  4. Lewis Hamilton Sodoff Baldrick 44 Prikaži

    Znači sad priznaju da je mercov veći drs otvor sa jedne strane bio rezultat loše zašrafljenog šrafa, i nisu ih trebali kazniti zbog toga već im dopustiti popravak u parc fermeu. Ham je zbog toga izgubio važne bodove u sprintu. Btw, Red Bulu su dopustili popravak zadnjeg krila sa lijepljenjem nekakve trake. Naravno, zbog takve odluke odmah svi viču kako Merc vara, ne samo sad, nego svih ovih godina. A na kraju se ispostavi suprotno. Velika pogreška FIE koja bi mogla odlučiti o prvaku.



    3

    2
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      trebali su ih kazniti jer hamstin merc nije bio tehnički ispravan tijekom kvala.



      2

      2
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Treba Merc biti zahvalan FIA. Da FIA nije primjietila rupu moglo se krilo raspasti pri 300km/h i da LH završi polomljen….
      Bez zezanja. RB je tražio dozvolu i dobio je. Mercedes je za neke popravke tražio dozvolu i dobio je. Za ovo nije pa je kod kontrole primjećeno i odrezana je kazna. Ima negdje objavljeno koje sve momčadi su popravljale nešto u PF. Pogledajte si FIAin dsite svae utrke ima hrpa zanimljivih dokumenata.

      PF ne služi da se bolid ne smije popraviti nego da se ne promijeni konfiguracija. Kako bi se ionemogućilo imanje posebnog bolida za kvalifikacije, a posebnog za trku.



      1

      0