Njemački Auto Motor und Sport piše kako je pažnja Red Bullovih inženjera skrenuta na stražnje krilo Mercedesa koje se, po njihovom mišljenju, pomiče više nego je to dozvoljeno.
Kako se bitka na stazi bliži kraju, tako se intenzivirala i bitka izvan staze. Mercedes za par minuta odlazi sucima priložiti dokaze za koje smatraju da su dovoljno za otvaranje slučaja protiv Maxa Verstappena zbog njegovog poteza na Velikoj nagradi Brazila, a u Red Bullu planiraju protest zbog spornog stražnjeg krila.
“S toliko maksimalne brzine prisilili su nas da vozimo s manje downforcea nego što smo planirali. Osim toga, naši vozači morali su biti agresivni u srednjem sektoru, što nam je uništilo gume.”
Adrian Newey nakon VN Brazila
Njemački list piše kako su Red Bullovi Adrian Newey i Paul Monaghan otišli u ured tehničkog direktora FIA-e Nikolasa Tombazisa pola sata prije utrke u Brazilu gdje su mu priložili debeo spis, vjerojatno upravo o stražnjem krilu.
Podsjetimo, do Velike nagrade Francuske šest je ekipa, uključujući Red Bull, koristilo trik za pomicanje gornjeg dijela stražnjeg krila na pravcima što je pružalo manji otpor zraka i veće maksimalne brzine. FIA je uvela novi test koji je zakrpao tu rupu. Šest ekipa reagiralo je i prepravilo krilo kako bi prošli novi test.
Mercedes je, čini se, krenuo u drugom smjeru. Umjesto da se gornji dio stražnjeg krila pomiče prema gore, Mercedesov donji dio stražnjeg krila se pomiče prema dolje, što je teže za uočiti golim okom.
“Morate znati točno gdje gledati kako biste vidjeli nešto.”
To je navodna izjava Mercedesovog bivšeg zaposlenika. Verstappen je upoznat s ovom teorijom i zato je nakon kvalifikacija u Brazilu dodirivao baš taj donji dio stražnjeg krila u Mercedesu.
Teorija da se radi samo o moćnom novom motoru ne bi trebala držati vodu. Red Bull pretpostavlja da se radi o 20 konjskih snaga razlike. S druge strane, Honda kaže da bi uvođenje novog motora njima donijelo puno manje (od 6-8 ks) jer njihove performanse nemaju drastičnu razliku između početka i kraja životnog vijeka. Ipak, treba se sjetiti da je i Valtteri Bottas imao novi motor u SAD-u gdje nije pokazao zavidan tempo.
Treba napomenuti da je ovaj slučaj izoliran od onog za što je Mercedes kažnjen. Tamo se vjerojatno radilo samo o pogrešci zbog dvije slabije zavijena šarafa.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 13 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Mr.Spaceguy.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Super. Znači očekujemo novi protest sutra?
Meni se čini da oni još uvijek nagađaju i da neće biti ništa od protesta.
6
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
-ove sezone iz rb-a su bili ‘prijetili’ novim testom za prednje krilo pa nije bilo ništa od toga na kraju.
-defitivno zasad nagađaju, a vrijeme ističe. sve u svemu koliko sam pročitao na ovu temu, sumnjam da će rb išta profitirati ili merc izgubiti.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba njih tuzit jer su vam i gume poceli unistavat…
Bit ce vatre do kraja sage..
17
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtu.be/mc0d-9eAj0Y
??
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mi mozes reci di da gledam? Ne vidim nista
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo ovako je lakse za uociti :D
https://www.youtube.com/watch?v=HpEEqMAPRXo
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ahaha ja nemrem vjerovati kaj tu čitam i vidim. Ni na jednoj slici se ne vidi pomicanje volana.
https://www.youtube.com/watch?v=U_uKHNJLSQs
Ovo je das, a ovo kaj ste vi stavili su budalaštine.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Snimka (vjerojatno iz Brazila) u kojoj se vidi izvlačenje volana prema vozaču što podsjeća na zabranjeni DAS.
Kruži po društvenim mrežama, ali nisam vidio neke službene izjave oko toga.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes responds to GPblog:
“It’s either an optical illusion or some play in the steering column – which can happen as they age – and is not a desirable characteristic. The steering system is homologated since start of season so has been the same all year. Any further interpretation than this is, as previously mentioned, conspiracy theories.”
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
evo i hamste:
My steering column doesn’t move forwards and backwards,” the Briton told reporters ahead of the inaugural Qatar Grand Prix.
“We had that last year, we don’t have it now. On Saturday there was a little bit of play in it, less than a millimetre probably, that I don’t like so they had to change the column and (then) there was no play.
“So I’m not really sure what you’re watching.”
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije ni adrian sto je nekad bia… na portalu su provalili mercovu brzinu tjedan dana prije njega…
4
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači sad priznaju da je mercov veći drs otvor sa jedne strane bio rezultat loše zašrafljenog šrafa, i nisu ih trebali kazniti zbog toga već im dopustiti popravak u parc fermeu. Ham je zbog toga izgubio važne bodove u sprintu. Btw, Red Bulu su dopustili popravak zadnjeg krila sa lijepljenjem nekakve trake. Naravno, zbog takve odluke odmah svi viču kako Merc vara, ne samo sad, nego svih ovih godina. A na kraju se ispostavi suprotno. Velika pogreška FIE koja bi mogla odlučiti o prvaku.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
trebali su ih kazniti jer hamstin merc nije bio tehnički ispravan tijekom kvala.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se. A sad reci kakvi bi komentari bili da je obrnuta situacija. Ovo me jako podjseća na 2006. što je ustvari jako dobro.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba Merc biti zahvalan FIA. Da FIA nije primjietila rupu moglo se krilo raspasti pri 300km/h i da LH završi polomljen….
Bez zezanja. RB je tražio dozvolu i dobio je. Mercedes je za neke popravke tražio dozvolu i dobio je. Za ovo nije pa je kod kontrole primjećeno i odrezana je kazna. Ima negdje objavljeno koje sve momčadi su popravljale nešto u PF. Pogledajte si FIAin dsite svae utrke ima hrpa zanimljivih dokumenata.
PF ne služi da se bolid ne smije popraviti nego da se ne promijeni konfiguracija. Kako bi se ionemogućilo imanje posebnog bolida za kvalifikacije, a posebnog za trku.
1
0