Masi objasnio kako funkcionira mijenjanje dijelova tijekom parc fermea

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Masi objasnio kako funkcionira mijenjanje dijelova tijekom parc fermea

Ante Vetma

Nakon što je Toto Wolff izjavio da je Red Bullu dozvoljeno mijenjanje dijelova stražnjeg krila pod parc-ferme uvjetima – britanska medijska mašinerija je to iskoristila kako bi zamutila vodu i izazvala novu kontroverzu oko navodnog nejednakog tretmana ekipa.

Mnogi su se zapitali zašto Mercedesu nije dozvoljeno promijeniti sporni dio bez kazne, no, odgovor je jednostavan: nakon što FIA otkrije da je određeni dio ilegalan – to više nije moguće. Ako prije kvalifikacija ekipa jamči da je bolid u skladu s pravilnikom, a onda nakon kvalifikacija padne na nekom od FIA-inih testova – u tom slučaju se radi o prekršaju tehničkog pravilnika za što je predviđena samo jedna kazna – diskvalifikacija s te sesije.

“Svi izvještaji koje Jo Bauer pošalje kao naš tehnički delegat prije utrke jasno pokazuju koji su se popravci ili koje su se promjene morale odraditi pod parc ferme uvjetima.”

“To je jasno popisano za sve da pročitaju. Iz te perspektive, da, imamo redovite zahtjeve, a tijekom sprint kvalifikacija to je češće nego inače jer parc ferme nastupa ranije nego inače.”

“Iz naše perspektive, sve zahtjeve tretiramo jednako, konzistentno. Provjerite svaki zahtjev. Ako primijetimo da ekipa kroz nekoliko različitih GP vikenda traži promjene na istom dijelu bolida – onda ih zatražimo da naprave permanentne promjene na toj komponenti. Ne mislim da postoji bilo kakva nekonzistentnost.”

Tijekom parc ferme uvjeta u Brazilu mijenjali su se dijelovi na bolidima Maxa Verstappena, Sergija Pereza, Lewisa Hamiltona, Valtterija Bottasa, Daniela Ricciarda, Landa Norrisa, Lancea Strolla, Sebastiana Vettela, Fernanda Alonsa, Estebana Ocona, Carlosa Sainza, Yukija Tsunode, Pierrea Gaslyja, Kimija Raikkonena, Micka Schumachera, Nikite Mazepina i Georgea Russella.

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9491 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3816 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #FIA#Masi#Mercedes

Komentiraj

2 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

    Ako prije kvalifikacija ekipa jamči da je bolid u skladu s pravilnikom, a onda nakon kvalifikacija padne na nekom od FIA-inih testova – u tom slučaju se radi o prekršaju tehničkog pravilnika za što je predviđena samo jedna kazna – diskvalifikacija s te sesije.

    Sve je čovjek rekao… Merc i Toto bi se trebali prestati ponašati kao povrijeđena tinejdžerka, ne dolikuje tako trenutnim prvacima



    18

    2
  2. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Puno priče, a nikakav rezultat. Dakle dozvole će i dalje biti proizvoljne.


    0

    1