Horner: Moramo saznati otkud Mercedesu tolika brzina

Luka Softić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Horner: Moramo saznati otkud Mercedesu tolika brzina

Luka Softić

Red Bullov šef Christian Horner zabezeknut je Mercedesovom izvedbom u Brazilu, poglavito Hamiltonovim strelovitim usponom, a timski radio Maxa Verstappena na kraju utrke otkrio je da Nizozemac nije ni imao šanse za pobjedu, već da je Interlagos bio “kontrola štete”. Osim svog viđenja utrke, odao je i da momčad zasad neće uložiti protest protiv Mercedesovog stražnjeg krila.

“Nećemo uložiti protest ovu utrku. Važno je da najprije u potpunosti shvatimo gdje je Mercedes pronašao ovakvu brzinu. Jasno je da su imali novi motor, ali su istovremeno podesili krila na razinu kakva je bila u Monaku.”

“Kad je Lewis obilazio Maxa bio je brži gotovo 30 km/h. Moramo otkriti što se tu dogodilo. FIA također mora pratiti je li sve unutar pravila. Vjerujemo FIA-i, njihovim provjerama i istragama. “

“Brzina Mercedesa na pravcu je stvarno impresivna. Pogotovo s ovolikom razinom downforcea. Jednostavno nije bilo moguće da se Max obrani protiv ovako brzog protivnika. Svaki drugi vozač bi morao smanjiti zaostatak na 0.4 sekunde da bi uopće došao u priliku da pretiče. Čekaju nas utrke na brzim stazama, a Mercedes ima silovito oružje.”

Kako će Red Bull odgovoriti na Mercedesov tempo, vidjet ćemo ovaj vikend na VN Katara.

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9491 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Luka Softić
Pulsmedia autor
28 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

36 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

    Multi-Class utrkivanje, F1 je cijele sezone takva, inače imamo zalutale WTCC automobile(Haas), GT4(Williams, Sauber, Tsunoda), GT3(Force Martin, Alpine, Ricciardo), GT2(Gasly, Ferrari, McLaren), GT1(RB, Merc). Na trku u Brazilu je Lewis Hamilton nekako došao u LMP automobilu… Barem je meni tako izgledalo.
    Velika mogućnost da nikada ne saznamo kako i zašto.



    46

    2
    • Lewis Hamilton Sodoff Baldrick 44 Prikaži

      U trećem sektoru je Red Bull bio brži, što znači da sve ovisi o konfiguraciji staze. Da je cijela staza kao sektor 3, tada bi Red Bljuj bio brži. Uostalom kao i cijelu ovu sezonu, jednu utrku je Merc dominantan, jednu Red Bull.



      6

      24
      • Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

        Jesi siguran da je u trecem, prije drugom. Treci sektor je Juncao i onda pun gas do cilja.
        Nije problem sto je bio brzi vec je problem sto je imao toliku prednost na pravcu a vozili su sa max downforceom.
        U sprintu sa drsom mu se nitko nije mogao obraniti osim ricciarda par krugova a znamo gdje je mclaren bio najjaci dosad.



        20

        2
      • Nigel Mansell drv Prikaži

        Na većini staza postoji zavojiti dio na kojem je Red Bull malo brži, i ravni dio na kojem je Merc malo brži, i uglavnom je riječ o nijansama u kojima je Max ove godine najčešće izvukao više.

        Razlika je što je na ovoj stazi Merc na ravnici toliko značajno brži, da na njoj prođe kraj drugih bolida (pa čak i Red Bulla) kao pored traktora… Bilo je i drugih staza sa ovako dugim pravcima, pa i dužime, ali se Merc nije mogao približiti. Sjećamo se koliko se je mučio sa jednim Norrisom. Definitivno je riječ o nekoj promjeni, pitanje samo je li legalna ili ne…



        10

        1
  2. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Samo da nisu mutna posla kao protiv ferarija kad su ubacili neke feluge sa rupama i naravno “legalne” jbg..



    17

    5
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Te felge su koristili na dvije utrke samo i onda ih maknuli na VN USA ako se dobro sjećam.
      Tako da to nije bilo dugoročno rješenje. Plus tad su znali da ti donosi brzinu.
      Ovdje mi se čini da je problem što nemaju ideju odakle MB brzina. A u ovom tempu di je 3 utrke u 4 tjedna do kraja pitanje dal uopće mogu saznati.



      3

      0
  3. Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

    Meni ovdje smrdi da je plenum konačno “proradio”, njegov dizajn je i više nego prepotentan u odnosu na šta ga je Mercedes do sada koristio.



    9

    0
    • Ferrari 07drogo Prikaži

      I meni mirise da je ono superhladjenjem goriva konacno proradilo… Ako je samo do odvrnutog novog motora uopce se ne bi libio stavit svaku trku drugi i krenut sa petog mijesta i u desetom krugu bit prvi… Vec pola grida vice gp2 engine i kako nema smisla pokusa pruzit otpor (ali sta oni znaju ipak ima nas stručnjaka ovdje koji tvrde da Mercedes nije brzi kao ni 2017/18) a sad ce i Max pocet nažalost iako ce Lewis vjerojatno i dalje vikat “they are to fast for us” do zadnje utrke i pripisati sebi godly skilfull drive



      14

      7
      • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

        Ne hladi se gorivo nego vazduh, pa na uštrb toga stane više vazduha u cilindar, pa je moguće više goriva smjestit. Eh sad, postoji granica legalnosti (misim da je 20°C, ili 50) ispod koje vazduh ne smije da se hladi. Navnodno, Merc je imao senzor mnogo prije izlaza iz plenuma i temp. im je bila na granici. Šta se bijeli na gori zelenoj, saznaćemo



        18

        0
  4. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Stavili Ferrarijev motor iz 2019 na pravu šasiju



    44

    0
  5. Mika Hakkinen stoka Prikaži

    Što se ovaj žali, brži su cilu sezonu on se sad sitia kukat…



    6

    18
  6. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Vratili se u doba kad smo imali kvalifikacijske motore. Samo malo u modificiranom izdanju.
    Naravno sve pod pokroviteljstvom FIA. Sa debilanom od pravila da za svaki sljedeci prijeđeni limit motora dobijes manju kaznu. Nema veze s vezom.
    Merc je bacio na papir uvođenjem novog motora imamo 30kw vise, to nam je toliko i toliko po krugu prednosti nad RBom. Motor je naravno naturpijan da izdrzi 500km i onda u smeće. I računica pokazala da je bolje startati 7-6 i imati 0.3 sec prednosti u tempu nego startati iz prvog reda i da si u 5 deka sa RB.



    15

    3
  7. Sebastian Vettel 5 GP2Engine Prikaži

    Motor je na VN Brazila imao malo ekstra pitcha u gornjim revovima. Navodno da su ga tjunirali po mapama i softwareu da izdrži 3 puta kraće nego što bi trebao, a da pruži 20 HP više. Odatle onih 0.4s. No ipak, budući da se Mercedesov motor vrlo brzo degradira, već u Katru ovaj vikend budući da će se istrošiti će biti vrlo blizu Honde, možda 0.1s prednosti, kao i dosad.



    4

    2
    • Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

      Mislim da uz onoliki downforce 20 HP ne čini toliku razliku, pogotovo u smislu top brzine. U ubrzanju može biti, ali treba mnogo više HP da se aerodinamički “limitirani” tj. za downforce podešeni bolidi učine bržim u smislu max. brzine



      5

      0
    • Toro Rosso 25_321 Prikaži

      Da, do jedno 250 je skroz isto ubrzanje kao Honde, ali onda krece odvajanje. Dio price je motor, dio aerodinamika. Pod ovim drugim imamo dva faktora: spustanje cijelog straznjeg kraja preko ovjesa, a sad je RB izgleda nanjusio i nesto s fleksibilnim straznjim krilom (predano ovima u FIA-i na uvid).



      2

      2
  8. Mercedes Serviser Donator Prikaži

    Ja mislim da je do votke,natocili su votku,rusku,original,i zato je Mercedes bolje išao od RBa,nije do nikakvih Monster Energy Drinks,ali vrlo vjerojatno da je Ham i ekipa popila pokoji Red Bull na skrivecki i gle djeluje,RB ti da krila :)



    4

    5
  9. Kristijane, pitaj Mauricija ili Matiju



    2

    0
  10. Max Verstappen 33 vlado Donator Prikaži

    Koliko ja razumije. Snaga formule jedan je u tome sto ako nisi van prvilnika si ustvari legalan. I to je to. Jedino tako se ostvaruje pravi napredak. I skidam kapu mercedesu na na ovome sto su uradili. Nije bilo jednostavno. Kao i svi prije njih i nadam se nakon istih.

    Sto se mene tice, prst na celo ekipa.



    3

    4
  11. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Slušati Hornera kako kuka…neprocjenjivo. Maxov kompromitirani izlas iz Senna s zavoja, kombiniran sa drs-om, boljim gumama i svježijim motorom. Eto to je 30 km/h dragi Christiane. Na ciljnoj ravnici bez drs-a razlika je bila samo 5km/h.



    6

    11
    • Ferrari darkmark Prikaži

      Da te ispravim, bila je od 7 do 12km/h – bez DRS-a


      0

      0
      • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

        Nesto je ta max brzina postala jako bitna.. A kad na nekim utrkamau max brzine imaju Alfa i Williams, svi sute…


        0

        3
        • Ayrton Senna Scuderia Prikaži

          Naravno da je bitna ako su toliko brži na pravcu s razinom downforcea kao u monaku kako je rekao horner. Williams bude najbrži na pravcu, pa onda najsporiji u zavojitom dijelu.



          4

          0
        • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

          Ma da.. Eto sad Horner svetac kojem svi vjerujemo..

          Bio je RB osjetno brzi na zavojitom dijelu staze a svi se uvatili pravca..

          Bio je Ferrari daleko najjaci na pravcima 2018 pa corak, kad vidi zavoj, nije im dobro…



          1

          2
        • Ayrton Senna Scuderia Prikaži

          Nije istina da je red bull bio osjetno brži na zavojitom dijelu staze. Neznam odakle ti taj podatak. Ako se dobro sjećam hamilton je u kvalifikacijama bio najbrži u sva tri sektora. Naravno da je u utrci bio sporiji od verstappena u tom dijelu dok je vozio na sekundu iza njega u prljavom zraku.
          Nije ferrari bio daleko najjači na pravcima 2018. , nego 2019. i nemoj molim te pokušavat uspoređivat ovogodišnji mercedes s ferrarijem iz 2019. Bolje da si ih usporedio s jednom drugom ekipom koja je na početku te sezone vezala 6 uzastopnih dvostrukih pobjeda.
          P.S. Nije važno jel horner svetac kojem svi vjerujemo ili ne, neće valjda lagat o nagibima krila kad su te stvari vidljive svima u paddocku



          2

          1
        • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

          Yeap, falio sam…
          Je, eto Merc bio brzi i u drugom sektoru, pusti kvale, ne osvaja se tamo 25 bodova..
          Hvatate se gluposti oko svega a servirano sa svih strana da je Mercov motor nov jaci od svih, kad bas i nije nov kao Bottasov, onda je i slabiji od Honde..
          Ne znam sta se ocekivalo uz novi motor i Brazil gdje Lujo vozi odlicno..
          Manji drag, jaci motor, bas sokantno da ih operu na ravnom..


          0

          0
        • Ayrton Senna Scuderia Prikaži

          Nije šokantno, očekivao sam da će hamilton letiti s novim motorom, doduše ne baš ovoliko. Zato treba pričekati ovaj vikend pa ćemo vidjeti je li bilo samo do svježeg motora ili je mercedes smislio nešto.



          2

          0
      • Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

        Možda imaju neki novi DAS 🙂



        1

        0
  12. Renault zd1400rt Prikaži

    I Horner i Wolf pritiskaju gdje mogu da omataju jedan drugoga jer svaka sitnica tj. distrakcija je bitna.
    Možda Mercedes vara, ne bi se čudio jer svi varaju kada mogu.

    A možda je jednostavno kombinacija nekoliko stvari koje su sjele na svoje mjesto, a neke od njih su:
    – Hamilton. Brutalno talentiran po brzini, a i ima tonu iskustva
    – odličan setup na odličnoj šasiji. Visoka krila daju mu prednost pri izlasku iz zavoja i tu je već u prednosti s brzinom u odnosu na druge.
    – nova pogonska jedinica koja se koristi iznad prosjeka i s tim kompenzira top speed.
    – DRS, kod visoko postavljenih krila DRS ima najefektniji učinak. U Monzi je zadnje krilo skoro pa vodoravna daska i tu DRS nema gotovo nikakvog učinka. U Brazilu s druge strane priča je drugačija.

    Zbog rasporeda vikenda i kvalifikacija već u petak imali su samo prvi trening da postave setup kako treba. S obzirom da je Max imao problema s nemirnim zadnjim krajem, jednostavno nije mogao parirati Hamiltonu na hvatanju ubrzanja već iz izlazaka iz zavoja pa nadalje. To što su Alfe i ostale loše momčadi imale velik top speed to znači da su jedino brzi u finalnom dijelu ravnice zbog manjeg otpora, ali su koma u zavojima i na izlasku iz zavoja gdje se najviše gubi.

    Ovo je smo jedan površni zaključak. Stvari nisu baš tako jednostavne, ali po meni Mercedes je sa setupom napravio vrhunski posao, puno bolji nego RB.
    Max mora pobijediti još na dvije utrke i za to RB mora složiti savršen setup da bi mogli na strategiju i to na težak način pobijediti Hamiltona i njegov bolid u trenutnom stanju.



    4

    0
  13. Alfa Romeo Tito Prikaži

    Sjecam se prije par godina isto je Ham ubacio novi motor u Brazilu i isto tako bio brz ..startao je sa zacelja i mislim stigao do druge trece pozicije …samo tada nije bilo ovog sranja u subotu da nadoknadi pola grida mislim da je to bilo 2017



    2

    0