Izdvojeno

Wolff: U Formuli 1 nema gospode; suci provjerili krila na bolidima 33 i 44

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 32 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jo Bauer i njegovi suradnici su nakon sprint kvalifikacija jučer ponovo krenuli u akciju provjeravanja stražnjih krila, a na red su došli bolidi pod brojem 33 i 44.

Podsjetimo, nakon kvalifikacija u petak se provjerilo ukupno 14 bolida, među kojima je pronađen jedan koji krši pravilnik i koji je zbog toga kažnjen.

U cijelom kaosu kaznu od 50 tisuća eura je zaradio i Max Verstappen koji je dodirivao upravo bolide 33 i 44, odnosno, svoj i Hamiltonov. Max je kasnije poručio da se nada kako će FIA tih 50 tisuća eura potrošiti na dobru večeru i skupo vino.

Zanimljivo, nakon sprinta se nije provjerilo 14 bolida kao nakon kvalifikacija nego samo spomenuta dva.

Verstappen će u današnju utrku krenuti s 2. pozicije, pokraj Valtterija Bottasa, dok će Lewis Hamilton krenuti s 10. pozicije.

Toto Wolff nije bio sretan jučerašnjom presudom pa je tako na team-radio nakon sprinta Hamiltonu poručio “neka se jebu”, na koga god da se to odnosilo. Kasnije je poručio da više neće dvaput razmišljati prije nego nekog ide prijaviti sucima:

“Mogu vam reći da ćemo u idućih par utrka postavljati pitanja za svaku sitnicu. Ako postoji nekakva vrsta gospodskog dogovora u Formuli 1, tu nema gospode, tako da sad nema više tog dogovora. Nemate ni milimetar tolerancije. Ako je slomljeno, slomljeno je, ne smijete to dirati. Tako će to ići ove sezone,” odlučuje Wolff.

Komentiraj

32 komentara

  1. A brižan… on se suzdržavao do sad? jaooo



    39

    8
  2. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Tko o čemu, ku.va o poštenju.i 😂



    45

    9
  3. Sebastian Vettel
    Facooo Prikaži

    Prevarantiii vide da nemogu realno i odma traze kako prevariti… Ali ovaj out nije ferrari u. Pittanje da shuti



    19

    8
  4. Fernando Alonso 14
    Orao Prikaži

    Vidi Toto da naslov izmiče pa sad su mu svi krivi. Sad će udarati po svima umjesto da prvo očisti u svom dvorištu. I naravno da ne spominje da su smjeli zamjeniti krilo i nastupiti u sprint kvalifikacijama iako je i to mimo pravila. Umjesto da se zahvali sucima što su im dozvolili zamjenu krila, on naravno pljuje po svima. Stvarno je gospodin. Svaka čast.



    35

    9
    • Da.
      Strašno, kakav je licemjer.
      Umjesto da bude zahvalan sucima i sakrije se u mišju rupu, jer su im, čak i u kazni, opet pogodovali, “ono” našlo nekome govoriti “Nek se jebu….”
      Što se tiče sitnica, pa i RB će habati za svaku sitnicu.
      A što se tiče “gospode”, daleko ste i ti i tvoj tamnoputi pulen od prave gospode.



      36

      11
  5. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    U ovoj eri dominacije Mercedesa su mnogi govorili da je najbolji sef momcadi i gospodin, sto nije bilo toliko tesko kad imas toliku prednost, pa se ne moras sikirati ako 2,3 utrke godisnje ne idu po planu.
    Ove godine se vidi da sto se sefa tice nije nista posebno a da ne kazemo o gospodinu.
    Mozda tamo u toj tvornici vlada neki virus koji uzrokuje amneziju koja se manifestira kad si smiren, jer se oni ocito ne sjecaju svojih tuzakanja isto kao i utrka kad su bili cisto brzi ove godine pa samo tepu kad im nije po volji i kad se jadni uzrujaju kad im nakon svih ovih godina netko predstavlja ozbiljnu prijetnju.



    21

    4
  6. Toto Wolff nije bio sretan jučerašnjom presudom pa je tako na team-radio nakon sprinta Hamiltonu poručio “neka se jebu”, na koga god da se to odnosilo

    Kako se zna da je to rekao baš jer “nije bio sretan jučerašnjom presudom”?



    6

    17
  7. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži
    x1

    Ma spin majstor, lik sa dva lica, kada pobjeđuje priča u superlativu, kada gubi radi sve kontra. Lik koji ti pruža ruku pri utapanju, a lagano se odmice.

    Sjetite se njegovih riječi kako želi “jaku” konkurenciju:

    Godina 2020:

    “We are very keen in racing against our fantastic competitors, we like to be out there fighting against Ferrari and Red Bull, we like the challenger brands like Racing Point to be part of the game, and on the other side McLaren and Renault need to find a way back to the front,” he told Autosport.com

    A kada “jaka” konkurencija pokaže zube onda zna momački da zamezi po astalu I da izigravaju žrtve (Britanija I Brazil)

    Naravno da u F1 više nema gospode, svi ste pokvareni do bola, al baš svi.



    32

    4
  8. Ovo pretpostavljam se odnosi na lijepljenje trake na Maxovo krilo.
    Nema veze. Zabezeknuta lica, jučer nakon sprint utrke, su satisfakcija sama po sebi.



    7

    6
    • I ja mislim da je zbog trake.

      Ono sto sad ispada je da se on funji jer su uhvaceni sa autom koji nije prosao test legalnosti…

      Meni je i dalje zanimljvio kako oni znaju sve jedni o drugima.. Neki dan sam citao kako RB misli da Merc mora uzet jos jedan motor sto se i dogodilo..
      Govoreci o tome, aludiram i ja na traku = da su oni smatrali da RBu to nesto pomaze, zvali bi Bauera…



      8

      1
      • Sad mu svaka dlaka smeta i svako mu je kriv. Ja nemam ništa protiv prijavljivanja protivnika, u slučaju da vidiš da nešto nije uredu. Nek se krpe kako znaju i umiju. I treba da se bore za svaku desetinu, a ne da glume džentlmene, kojih odavno više nema u F1.



        8

        1
        • To tuzakanje ne vidim kao problem nikako, ako znas da nesto nije u redu i ne prijavis, nisi dzentelmen nego kreten..

          Ono po cemu sigurno nisi spomenuti dzentelmen je da sve hebes u eter :D



          12

          1
      • Ovo je njegovo viđenje situacije. Smatra da su im trebali dozvoliti popravak krila, kao što je to uradio RB, a oni se nisu bunili.

        But Wolff said: “Until late this afternoon we believed it was ok because the wing was damaged.

        “One side was ok, the middle was ok, the right side was not ok. That means we actually had a performance disadvantage and we thought that consideration of all these aspects, the FIA would say there was damage and therefore we weren’t in breach of the regulations. They also said there was nothing that happened with intent from our side.



        6

        1
        • Ne mogu povjerovat da je nesto puknuto i da FIA to nije uzela u obzir… Ako je krilo savijeno i tako napravilo veci gap, to ne vidim kao osteceno krilo…



          8

          1
        • Ta njegova teorija je teška glupost. Čuj disadvantage, a Hamilton bio za pola sekunde brži od Bottasa u istom bolidu iako je ove godine Bottas redovito jednako brz, ako ne i brži od Hamiltona u kvalama. Eto da nije bilo ‘oštećeno’ očito bi Hamilton bio za 7-8 stotinki brži, toliko je nadmoćan nad svima.



          4

          1
  9. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    U F1 sve džentlmeni i gospoda. Samo jedan primjer:
    https://www.autosport.com/f1/news/fresh-formula-1-engine-oil-burn-intrigue-ahead-of-monza-clampdown-4996340/4996340/
    Da netko ustvrdi da govno jazavca daje 0,001 sekundu prednosti ako se dobro sažvače u ustima svi bi ga jeli.
    Niti su ostali med i mlijeko niti je Toto gentlmen.



    13

    0
  10. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Nije Ross Brawn bezveze rekao da nije imao povjerenja u Wolffa i Laudu, koji su mu spletkarili iza leđa :chill:



    24

    3
  11. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Zalipetat traku na krilo, i nelegalni otvor DRS stavlja u isti koš?
    Onda oni u WRC kad ga popravljaju dobiju bar 600 konja i 100 downforce bodova 🤣



    6

    3
  12. Mclaren
    GoranS Prikaži

    Upravo je ustanovljena međunarodna jedinica za gospodstvenost. Apsolutna vrednost je “F…. all Toto”



    2

    0
  13. Red Bull
    grga Prikaži

    Nije mi baš jasno ovo “tu nema gospode”. Jel Toto misli(o) da u F1 nema gospode osim njih samih (mercedesa) ili da nema gospode uopće, implicirajući da ni oni sami nisu gospoda?



    12

    0
  14. Ovo izjavi lik čijoj ekipi su extra dozvolili da u parc ferme zamjene krilo pisanom dozvolom na papiriću, da se FIA strogo držala pravila Vaš box bi bio prazan jer bi te bili disqvalificirani. Ako se hoćete malo oraspoložit evo vam inspektor SV https://www.planetf1.com/news/sebastian-vettel-lewis-hamilton-joke-brazil/



    8

    1
  15. Toto je jednako gospodin kao i uvaženi veliki vođa Dinama koji proklinje novinare na Božić.



    8

    4
  16. Od kad su maknuli grid djevojke, sve u F1 je krenulo nizbrdo…



    14

    0
  17. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    https://www.planetf1.com/news/toto-wolff-fumes-red-bull-wing-changes/

    Dvostruki standardi i pogodovanje rb-u?

    “Mercedes were not permitted to fix the rear wing issue, even though the FIA had declared that it was as a result of something going wrong, not an intentional breach.”
    “We’ve just heard for the third time in a row that Red Bull was allowed to change parts of their rear wing under parc ferme.

    “We need to clear that up with the FIA.
    “A document released by the FIA just before the race clearly listed that the “rear wing upper flap” and “rear wing flap snubber” were among the parts which Red Bull changed on Verstappen’s challenger under parc ferme conditions at the Sao Paulo Grand Prix.”


    0

    4
  18. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Toto Wolff says Lewis Hamilton’s rear wing was “0.2 of a millimetre” over the maximum of 85mm, adding he isn’t happy with how the situation panned out.
    Wolff says it was just 0.2 of a millimetre over the allotted maximum.

    “I think how the process went from telling us, discovering that we’ve marginally failed the test, we are speaking 0.2 of a millimetre, to not allowing this to be fixed, like the normal protocol would be, but rather it being reported to the stewards, the bullet was out of the gun,” he said as per Autosport.
    Opet se pogoduje . Zanimljivo da je Ante spominjao “čitavu šaku”, a gle čuda, 0,2 mm. Ante ima neku sićušnu šaku.


    0

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni