Izdvojeno

Alonso najbrži na drugom slobodnom treningu za VN Brazila

Piše: Luka Jurić

Prije 1 godinu, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Alpineov Fernando Alonso ostvario je najbrže vrijeme na drugom slobodnom treningu za VN Brazila ususret sprint kvalifikacijama. Iza njega našao se Red Bullov Max Verstappen, dok je treći bio Mercedesov Valtteri Bottas.

Četvrto najbrže vrijeme pripalo je Alonsovu momčadskom kolegi Estebanu Oconu, dok je najbržih pet zaokružio Lewis Hamilton u drugom Mercedesu.

Šesti najbrži bio je Sergio Perez u drugom Red Bullu, a sedmi Antonio Giovinazzi u Alfi. Osmu i devetu poziciju zauzeli su Carlos Sainz i Charles Leclerc u Ferrariju, a posljednja pozicija u najbržih deset pripala je Kimiju Raikkonenu u drugoj Alfi.

Današnji trening odrađen je bez većih uzbuđenja. Unutar nekoliko minuta, na stazu su izašli vozači Alfe Romea, Aston Martina, Haasa i AlphaTaurijev Yuki Tsunoda.

Ubrzo im se pridružio i ostatak grida dok je Mercedesov dvojac izašao na stazu tek nakon dvadeset minuta.

Program današnjeg treninga je bio veoma podijeljen – dio grida izašao je na stazu na soft guma, dio na mediumu, dok su u Aston Martinu i Haasu izašli na hard gumama.

Nakon standardne pauze na sredini treninga, većina vozača se ipak prebacila na soft gume uz nekoliko iznimki, poput Red Bullova dvojca koji je pri kraju treninga koristio medium gume.

Red Bullovi vozači proveli su gotovo cijeli trening na samom vrhu poretka. Prvo je to bio Perez, a zatim je njegovo vrijeme poboljšao Verstappen za više od sekunde. Tako je recimo na polovici treninga Ocon bio jedini koji se nalazio na manje od sekunde zaostatka za Verstappenom.

Na dvadeset minuta do kraja sesije, Alonso je odradio odličan krug na softu i postavio vrijeme koje je na kraju bilo najbrže vrijeme ove sesije. Ono što je posebno zanimljivo jest činjenica da se radi o prednosti od preko osam desetinki u odnosu na Verstappena na drugoj poziciji.

Sprint kvalifikacije su na rasporedu danas u 20:30 po lokalnom vremenu.

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
114Fernando AlonsoALPINE RENAULT1:11.23823
233Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:12.102+0.864s26
377Valtteri BottasMERCEDES1:12.355+1.117s24
431Esteban OconALPINE RENAULT1:12.407+1.169s26
544Lewis HamiltonMERCEDES1:12.741+1.503s25
611Sergio PerezRED BULL RACING HONDA1:12.903+1.665s29
799Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:12.997+1.759s37
855Carlos SainzFERRARI1:13.078+1.840s31
916Charles LeclercFERRARI1:13.099+1.861s33
107Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:13.355+2.117s39
1118Lance StrollASTON MARTIN MERCEDES1:13.426+2.188s41
123Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES1:13.448+2.210s25
134Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1:13.581+2.343s23
1410Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:13.608+2.370s32
1563George RussellWILLIAMS MERCEDES1:13.615+2.377s24
1622Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA1:13.726+2.488s38
175Sebastian VettelASTON MARTIN MERCEDES1:13.747+2.509s42
186Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:14.025+2.787s24
1947Mick SchumacherHAAS FERRARI1:14.066+2.828s40
209Nikita MazepinHAAS FERRARI1:14.909+3.671s37

Komentiraj

18 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži
    x1

    Na stranu sva drama što se događa trenutno, lijepo je Alonsa vidjeti na P1, pa makar to bio slobodni trening.
    Nadam se da će sljedeće godine ovo biti čest prizor hehe



    27

    0
  2. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Ja ne mogu vjerovat da odluka o kaznjavanju nije donesena jos, ovo je teski cirkus i tijelo kao FIA ispada smijesna kada je argument zasto krilo nije proslo regulacije je par dodira od strane Maxa golim rukama dok to krilo treba podrzavati ogromne sile tokom utrke i testiranja, takvo igranje sa glavnim tijelom dopusta samo drugima da rade razno razne malverzacije, tamo treba neka osoba koja ce lupiti sakom o stol a ne onaj beskicmenjak Massi



    21

    0
    • Charles Leclerc
      Emin1 Prikaži

      donesena je valjda samo ce Merc promijenit krilo



      6

      1
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        @Emin1 odluka nije donesena, ali sve je jasno i u prijasnjim incidentima cim se ne prode test bilo to za gorivo, drs, podnicu i sl. kazna ide u roku 20 minuta i koliko god da se timovi zale (a zalili su se) nije im uspilo, mene samo zanima kakvu to polugu Mercedes drzi nad FIAom da ih tako razvlace kao zvaku i prakticki ismijavaju sve nas koji prate ovaj oktanski cirkus, a i njih same



        18

        0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Ted je sad na FP2 rekao da treba izdržati do 10 Nm bez da prođe kroz krilo ono za mjerenje. A to je otprilike 1 kg, znači je treba uopće izdržati veliku silu, kad govorimo o ovom testu konkretno. Navodno da je MBu prošlo na manje od 10 Nm, ali to nije potvrđeno.
      Po tome bi bilo da nije otvor kao takav prevelik neko da postane prevelik pod djelovanjem manje sile nego je propisano.
      I sad ako je u pitanju samo 10 Nm sile to stvarno nije puno i ko zna kakva sve opravdanja ovi mogu imati za to bilo to opravdanje Max ili nešto drugo.
      Također nije isto ako je propisano da treba izdržati 10 Nm, da li prođe sa 2 Nm ili sa 9 Nm.
      No slažem se da je imbecilno u 24h skoro ne donijeti odluku neku kakva god bila.



      4

      0
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    FIA potvrdila, da DRS pravilo o 8.5 cm nije vazilo za svaku VN Brasila pa tako i ovu, stoga Hamilton ima legalan bolid. Pravila se mjenjaju 2022, ako Hamiltonu zatreba



    6

    1
  4. Fernando Alonso
    Lux Prikaži

    Očito je Fernando vidio da će Mercedes proći lišo, pa je u stilu Sočija naredio da se i njemu elementi krila malo razmaknu.



    7

    0
  5. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Onaj tweet Trumpa: “Stop the count”



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni