Alpineov Fernando Alonso ostvario je najbrže vrijeme na drugom slobodnom treningu za VN Brazila ususret sprint kvalifikacijama. Iza njega našao se Red Bullov Max Verstappen, dok je treći bio Mercedesov Valtteri Bottas.
Četvrto najbrže vrijeme pripalo je Alonsovu momčadskom kolegi Estebanu Oconu, dok je najbržih pet zaokružio Lewis Hamilton u drugom Mercedesu.
Šesti najbrži bio je Sergio Perez u drugom Red Bullu, a sedmi Antonio Giovinazzi u Alfi. Osmu i devetu poziciju zauzeli su Carlos Sainz i Charles Leclerc u Ferrariju, a posljednja pozicija u najbržih deset pripala je Kimiju Raikkonenu u drugoj Alfi.
Današnji trening odrađen je bez većih uzbuđenja. Unutar nekoliko minuta, na stazu su izašli vozači Alfe Romea, Aston Martina, Haasa i AlphaTaurijev Yuki Tsunoda.
Ubrzo im se pridružio i ostatak grida dok je Mercedesov dvojac izašao na stazu tek nakon dvadeset minuta.
Program današnjeg treninga je bio veoma podijeljen – dio grida izašao je na stazu na soft guma, dio na mediumu, dok su u Aston Martinu i Haasu izašli na hard gumama.
Nakon standardne pauze na sredini treninga, većina vozača se ipak prebacila na soft gume uz nekoliko iznimki, poput Red Bullova dvojca koji je pri kraju treninga koristio medium gume.
Red Bullovi vozači proveli su gotovo cijeli trening na samom vrhu poretka. Prvo je to bio Perez, a zatim je njegovo vrijeme poboljšao Verstappen za više od sekunde. Tako je recimo na polovici treninga Ocon bio jedini koji se nalazio na manje od sekunde zaostatka za Verstappenom.
Na dvadeset minuta do kraja sesije, Alonso je odradio odličan krug na softu i postavio vrijeme koje je na kraju bilo najbrže vrijeme ove sesije. Ono što je posebno zanimljivo jest činjenica da se radi o prednosti od preko osam desetinki u odnosu na Verstappena na drugoj poziciji.
Sprint kvalifikacije su na rasporedu danas u 20:30 po lokalnom vremenu.
# | VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | ZAOSTATAK | KRUGOVI | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 14 | Fernando Alonso | ALPINE RENAULT | 1:11.238 | 23 | |
2 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:12.102 | +0.864s | 26 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:12.355 | +1.117s | 24 |
4 | 31 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 1:12.407 | +1.169s | 26 |
5 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:12.741 | +1.503s | 25 |
6 | 11 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA | 1:12.903 | +1.665s | 29 |
7 | 99 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:12.997 | +1.759s | 37 |
8 | 55 | Carlos Sainz | FERRARI | 1:13.078 | +1.840s | 31 |
9 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:13.099 | +1.861s | 33 |
10 | 7 | Kimi Räikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:13.355 | +2.117s | 39 |
11 | 18 | Lance Stroll | ASTON MARTIN MERCEDES | 1:13.426 | +2.188s | 41 |
12 | 3 | Daniel Ricciardo | MCLAREN MERCEDES | 1:13.448 | +2.210s | 25 |
13 | 4 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:13.581 | +2.343s | 23 |
14 | 10 | Pierre Gasly | ALPHATAURI HONDA | 1:13.608 | +2.370s | 32 |
15 | 63 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:13.615 | +2.377s | 24 |
16 | 22 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA | 1:13.726 | +2.488s | 38 |
17 | 5 | Sebastian Vettel | ASTON MARTIN MERCEDES | 1:13.747 | +2.509s | 42 |
18 | 6 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | 1:14.025 | +2.787s | 24 |
19 | 47 | Mick Schumacher | HAAS FERRARI | 1:14.066 | +2.828s | 40 |
20 | 9 | Nikita Mazepin | HAAS FERRARI | 1:14.909 | +3.671s | 37 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na stranu sva drama što se događa trenutno, lijepo je Alonsa vidjeti na P1, pa makar to bio slobodni trening.
Nadam se da će sljedeće godine ovo biti čest prizor hehe
27
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kralj bio kralj ostao!
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Majstor svog zanata 😁
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne mogu vjerovat da odluka o kaznjavanju nije donesena jos, ovo je teski cirkus i tijelo kao FIA ispada smijesna kada je argument zasto krilo nije proslo regulacije je par dodira od strane Maxa golim rukama dok to krilo treba podrzavati ogromne sile tokom utrke i testiranja, takvo igranje sa glavnim tijelom dopusta samo drugima da rade razno razne malverzacije, tamo treba neka osoba koja ce lupiti sakom o stol a ne onaj beskicmenjak Massi
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
donesena je valjda samo ce Merc promijenit krilo
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Emin1 odluka nije donesena, ali sve je jasno i u prijasnjim incidentima cim se ne prode test bilo to za gorivo, drs, podnicu i sl. kazna ide u roku 20 minuta i koliko god da se timovi zale (a zalili su se) nije im uspilo, mene samo zanima kakvu to polugu Mercedes drzi nad FIAom da ih tako razvlace kao zvaku i prakticki ismijavaju sve nas koji prate ovaj oktanski cirkus, a i njih same
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ted je sad na FP2 rekao da treba izdržati do 10 Nm bez da prođe kroz krilo ono za mjerenje. A to je otprilike 1 kg, znači je treba uopće izdržati veliku silu, kad govorimo o ovom testu konkretno. Navodno da je MBu prošlo na manje od 10 Nm, ali to nije potvrđeno.
Po tome bi bilo da nije otvor kao takav prevelik neko da postane prevelik pod djelovanjem manje sile nego je propisano.
I sad ako je u pitanju samo 10 Nm sile to stvarno nije puno i ko zna kakva sve opravdanja ovi mogu imati za to bilo to opravdanje Max ili nešto drugo.
Također nije isto ako je propisano da treba izdržati 10 Nm, da li prođe sa 2 Nm ili sa 9 Nm.
No slažem se da je imbecilno u 24h skoro ne donijeti odluku neku kakva god bila.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro je netko napisao, Mercedesu je mogao proći i Tsunoda kroz taj otvor:
https://www.youtube.com/watch?v=QiDd3R-w68k
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@smr Gledali smo istu stvar i sve mi je jasno, ajde samo pogledaj ovaj video pa presudi sam :D https://youtu.be/QiDd3R-w68k
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
10 Njutn metara = 1 kilogram
Fiziko ima li te?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Off
Krivo sam napisao, imaš pravo. 10N, a ne Nm.
@dzalac
Slazem se da izgleda na toj snimci da prolazi, ali bi volio da pokažu snimku odozada kao kod AM
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@smr
Ako zaista stoji 10N u pravilniku, oni su tu napravili ogromnu rupu jer timovi mogu da se “igraju” sa raznim premazima da bi povećali mehaničko trenje te na taj način slagali test. Ugl da ne “prosipam pamet” jednostavno glupost, ova pravila kao da pišu učenici sedmog razreda osnovne…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam jel piše u pravilniku, to je Ted govorio za vrijeme FP2. Ali vjerojatno je pravilo glupo i nejasno napisano.
Nema drugog razloga za ovoliko odugovlačenje odluke kakva god bila
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sviraj kraj 😂
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA potvrdila, da DRS pravilo o 8.5 cm nije vazilo za svaku VN Brasila pa tako i ovu, stoga Hamilton ima legalan bolid. Pravila se mjenjaju 2022, ako Hamiltonu zatreba
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max ide na začelje 😂
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očito je Fernando vidio da će Mercedes proći lišo, pa je u stilu Sočija naredio da se i njemu elementi krila malo razmaknu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onaj tweet Trumpa: “Stop the count”
1
1