Izdvojeno

Hamilton najbrži na prvom treningu za VN Brazila

Piše: Luka Kolak

Prije 1 godinu, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton je ostvario najbrže vrijeme na Interlagosu na prvom i posljednjem treningu prije kvalifikacija. Naime, ovog vikenda ponovno gledamo sprint kvalifikacije tako da se grid za sprint odlučuje u petak na kvalifikacijama.

Vodeći u prvenstvu Max Verstappen i njegov momčadski kolega Sergio Perez su zauzeli drugo i treće mjesto. Valtteri Bottas je došao do četvrte, a Pierre Gasly se smjestio iza njega na petom mjestu. Dvojac iz Ferrarija, Carlos Sainz i Charles Leclerc trening su završili na šestom i sedmom mjestu, a Esteban Ocon i Fernando Alonso su završili osmi i deveti. Krug desetorice je zatvorio Lance Stroll.

Iako su na početku treninga vozači javljali kako ima određena količina kiše na stazi, na kraju nismo vidjeli padaline za vrijeme treninga. Iako je Verstappen držao najbolju poziciju cijelog treninga, a Hamilton je zadnjih 10 minuta kružio s najmekšom komponentom te završio s tri desetinke prednosti.

Na početku treninga je također potvrđeno ono i o čemu se pričalo – Hamilton će uzeti novi motor što znači kaznu od pet mjesta pomaka na startu u nedjelju.

Očekuju nas zanimljive kvalifikacije koje su na rasporedu od 20 sati!

PozicijaVozač MomčadBroj krugovaVrijemeZaostatak
1 Lewis HamiltonMercedes311’09.050 
2 Max VerstappenRed Bull221’09.4170.367
3 Sergio PerezRed Bull281’09.4920.442
4 Valtteri BottasMercedes301’09.5670.517
5 Pierre GaslyAlphaTauri321’09.8800.830
6 Carlos Sainz Jr.Ferrari311’10.1241.074
7 Charles LeclercFerrari321’10.1421.092
8 Esteban OconAlpine271’10.1451.095
9 Fernando AlonsoAlpine261’10.2011.151
10 Lance StrollAston Martin271’10.3521.302
11 Yuki TsunodaAlphaTauri331’10.3741.324
12 Sebastian VettelAston Martin281’10.4131.363
13 Kimi RaikkonenAlfa Romeo311’10.4431.393
14 Antonio GiovinazziAlfa Romeo311’10.5871.537
15 Lando NorrisMcLaren271’10.6101.560
16 Mick SchumacherHaas271’10.8851.835
17 Nicholas LatifiWilliams231’10.9021.852
18 George RussellWilliams241’10.9381.888
19 Daniel RicciardoMcLaren251’10.9901.940
20 Nikita MazepinHaas281’11.3422.292

Komentiraj

11 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Moguće je da su otpale “vreće s pijeskom”, iako možda su motor odvrnuli do kraja ovih zadnjih nekoliko krugova FP-a.



    4

    4
  2. Ne loš prvi sektor Hamiltona, jos na prastarim gumama mislim. Sto ti je vozač, sam svojim umijećem 0.35 sec brzi nego najbrzi bolid na gridu.



    17

    7
  3. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Labuđi pjev. Bezveze forsira motor.



    4

    4
  4. Sainz opet brzi od Leclerca……



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni