Izdvojeno

Verstappen bi apsolutno iskoristio broj 1 ako osvoji naslov svjetskog prvaka

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Opće poznato pravilo od 2014. godine jest da vozači mogu sami birati svoje brojeve, ako već nisu prethodno zauzeti od strane drugog vozača. Brojevi se mogu birati sve do broja 99, no samo jedan broj ne smije biti izabran – broj 1. Ta brojka rezervirana je za trenutnog svjetskog prvaka, naravno ako on to želi prihvatiti.

Zadnji put jedinica je iskorištena 2014. godine od strane svjetskog prvaka iz 2013. – Sebastiana Vettela.

Potencijalni kandidat za naslov svjetskog prvaka Max Verstappen kaže kako bi apsolutno iskoristio tu priliku da nosi broj 1 ako postane svjetski prvak. Trenutna prednost ispred Lewisa Hamiltona iznosi 19 bodova, a na raspolaganju su im još četiri utrke. O mogućnosti korištenja broja 1, Verstappen se našalio kako je to korisno i za vlastiti brend robe:

“Apsolutno. Koliko puta imate priliku voziti se s brojem jedan?”

“A dobro je i za robu! Dakle, pametno je to učiniti.”

Max Verstappen

Lewis Hamilton je u prošlosti zadržavao svoj broj 44, ali se ipak jednom odlučio na prestižnu “jedinicu”, i to na slobodnom treningu za VN Abu Dhabija 2018. godine. Rekao je kako mu se ideja nije svidjela, ali da je bilo zanimljivo isprobati tako nešto.

Komentiraj

9 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Tako i treba bit, nek i onaj koji prvi put gleda utrku zna tko je prvak.



    12

    1
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Trebao je Max uzet 69 kad je već veseljko van staze :-)



    12

    0
  3. Daniel Ricciardo
    _bataziv_0809 Prikaži

    Bit ce se lijepo prisjetiti vremena kada je broj na bolidu dosta govorio o uspjehu u prosloj sezoni :)



    8

    0
  4. Za mene postoje 27 i 28
    Moja prva utrka u životu Jody Schekter i Gilles Villneuve
    Zauvijek



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni