Izdvojeno

Szafnauer prelazi iz Aston Martina u Alpine?

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kanadski AUTOhebdo piše kako bi šef Aston Martina, Otmar Szafnauer, uskoro mogao krenuti prema Alpineu, i to na mjesto Davidea Brivija.

Brivio je u Alpine došao iz Suzukijevog MotoGP programa, i to kao trkaći direktor, ali nije bio pretjerano eksponiran u medijima, za razliku od izvršnog direktora Marcina Budkowskog. Već je ranije pisano o tome kako Brivio nije bio zadovoljan svojim poslom, jednako kao što se nagađalo da Szafnauerova uloga neće dugo potrajati sad kad je u Aston Martin došao Martin Whitmarsh.

U Meksiku je Szafnauer objasnio da je Whitmarsh trenutno zauzet upoznavanjem Aston Martina, kako F1 ekipom tako i proizvođačem sportskih automobila:

“Nas je 600 u ekipi. Proveo je puno vremena proteklih tjedana upoznavajući iskusnije članove ekipe i održavajući duge sastanke s njima. Već je znao neke od njih kroz svoj protekli period u Formuli 1. No, s nekoliko njih nije nikad surađivao.”

“On je tu da nam pomogne. Puno toga se može napraviti na strateškom nivou. Trenutno gradimo novi kampus, zapošljavamo ljude, radimo na procesima koje mala ekipa nije nužno trebala, ali velika ekipa ih treba.”

“On dolazi iz velike ekipe, bio je u McLarenu. Ja sam također bio u jednoj od najvećih ekipa tada – u Hondi. No, na kraju krajeva, mi smo bili mala ekipa i postoje neke stvari koje jednostavno nismo imali. Sad ih moramo izgraditi. Puno toga je ispred nas.”

Szafnauer je navodno popularan unutar ekipe i cijene ga bliski suradnici. Međutim, u paddocku se priča o tome kako nije zadovoljan načinom kako Lawrence Stroll vodi ekipu, a osjećaj bi mogao biti obostran jer po istim izvorima Stroll nije uvjeren da Szafnauer može voditi posao od milijardu dolara u kojeg pokušava transformirati Aston Martin.

Komentiraj

14 komentara

  1. Ni Whitmarsh ni Szafnauer nisu neka sreća pregolema.



    20

    0
  2. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Neka njega u Astonu.



    9

    0
  3. Sta cemo imat Mercedes 3?



    8

    1
  4. Najveći problem Alpinea je što su zapeli na 6 mjestu i nikako da se maknu prema gore. Brivio je Suzuki kao najmanju moto momčad doveo do naslova prvaka i tu se valjda očekivalo da donese neke ideje za naprijed, no izgleda da ništa od toga.
    Da li je Otmar taj pravi za Alpine koji će detektirati gdje zapinje ili ne i popraviti što treba ne znam, ali znam da je u Force India momčadi radio sjajan posao s obzirom da nisu imali top budget i da su bili potkapacitirani i ljudskim resursima i u svemu ostalome. Ovaj Aston Martin mu u zasluge uopće ne računam, jer to nisu sami projektirali, to je Stroll na poklon dobio od Vuka, zato su ove godine gdje jesu jer nemaju pojma što da rade sa tim bolidom koji nije njihov.
    No, da u Alpineu trebaju nekakve promjene, trebaju, McLaren je uspio recimo u tome i iz godine u godinu je sve opasniji.



    15

    0
    • Sebastian Vettel 5
      GP2Engine Prikaži

      Znaš što me najviše živcira kod baguettara AKA Alpine/Renault? Stalno, al’ baš stalno obećavaju “Borit ćemo se za podije, pa kroz nekoliko godina za prvenstva.” I stalna restrukturiranja svake godine. I tako u krug svake godine, a uvijek su realno 5-6. A pored toga, bez budget capa, dok ga nije bilo imali su 4. najveći budžet, čak veći i od McLarena, te su WORKS TEAM. Vlastita šasija, vlastiti motor. Mislim da krivo ulažu resurse. Motor nisu nadograđivali od 2019. Fali im 20 bHp do Ferrarija, odnosno 30 do Honde/Mercedesa. I šasija, jedino što vidim da se mijenjalo još od 2019 do 2021 je nos i airbox, ostalo je isto. Praktički imaju bolid star ugrubo 2,5 godine i s isto toliko starim motorom, praktički ultrašlampav posao.



      7

      0
      • Nigel Mansell
        The Simpsons Prikaži

        Oni su ovu godinu u startu odbacili pa se još možemo nadati ali ako dogodine na startu budu u ovakvom zaostatku sve će biti jasno.



        3

        0
      • Znam da su u prve 4 godine (od 2016, kad su na kraju bili 9, sa 8 bodova) povećali pogone i broj ljudi skoro za duplo u Enstoneu, isto tako u zadnje 2 godine su obnavljali pogone u Viry-Chatillonu i isto ih dosta povećali i opremili jer su bili zapeli s njima u 20 stoljeću, u odnosu na Mercove ili Hondine pogone, obnovili zračni tunel koji im cijelu prošlu zimu skoro nije radio, jednostavno od vremena Benettona, pa do 2016, ne da se nije ništa ulagalo, nego se još i devastiralo, tako da pretpostavljam da je tu otišlo jako puno od budžeta da se napokon to sve obnovi, a ne u bolid i pogonsku jedinicu.
        Pravu istinu o njima ali i ostalima ćemo vidjeti već za par mjeseci, gdje je tko bio, šta je radio, sve one momčadi čiji bolidi budu druge sezone opet 1.5 s. iza u kvalifikacijama , i u utrci iza za cijeli krug budu opet doslovno nigdje i mogu lijepo čekati 2026 kad se opet sve mijenja.



        3

        0
    • Jel oni planiraju novi motor za iducu godinu ili je to to?


      0

      0
  5. Nisam njegov fan niti protiv njega…ali u ekipi je dugo,zna kako,sta funkcionira i mislim da je njegov odlazak veliki minus za Aston Martin….a Renault iliti Alpine oni ni sami neznaju sta bi i u kojem smjeru isli…..i prvo bi Briviu trebali dat sansu da ih proba poslozit….jer ovakvim lutanjem…..nema rezultatat…..eto im i Fer i McL da uce od njih….godinama su mjenjali stalno. McL se sad poslozio,imaju kostur ekipe,konstantu,i napreduju….u Fer nije takva situacija,ali doci ce s vremenom ako budu strpljivi…..za sve to treba vremena i strpljenja….



    5

    0
  6. My Aston Martin Cognizant Formula One Team communications staff have correctly issued a spokesperson’s statement to the effect that rumours linking me to Alpine F1 Team are merely ‘speculative conjecture’ and that they would not therefore comment further.
    However, since the rumours have now been sensationalised on certain websites, creating a spiral of misinformation, I have taken the decision proactively to confirm hereby that the rumours are pure media speculation and not based on fact.

    Puno dugih rijeci i sranja je izgovorio Otmar u ovoj objavi, sto znaci samo jedno, ide u Renault.



    4

    0
  7. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    I dalje mi je bezveze naziv alpine. Nedostaje renault.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni