Izdvojeno

Sainz: Nemam više dojam da mi je ovo prva godina u Ferrariju

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Carlos Sainz otkriva da se sad u Ferrariju osjeća “potpuno kao doma”, te da više nema dojam da mu je ovo prva godina s ekipom.

Ova izjava dolazi nakon njegove odlične utrke u Meksiku gdje je uz dobru taktiku pokazao i bolji tempo od Charlesa Leclerca, ali je završio iza njega zbog odluke ekipe da vrati poziciju ako ne uspije ugroziti Pierrea Gaslyja.

“Rekao bih da sam se ovdje u Meksiku po prvi put osjećao 100% siguran u bolid još od Austrije ili možda neke druge utrke koje se ne sjećam. Ne bih rekao da je dojam bio kao da mi je ovo prva godina u ovom bolidu. Znao sam što bolid radi i znao sam kako ga savršeno voziti.”

“Bili smo na drugim stazama na kojima sam se još osjećao malo zahrđalo, ili možda neiskusno. Da budem iskren – osjetio sam se potpuno kao doma i znao sam točno što trebam napraviti s gumama i slično.”

Sainz kaže da se pokazao kao timski igrač jer je dozvolio Leclercu da vrati svoju poziciju nakon što ga je Charles pustio ispred sebe.

“Ne znam moram li to ponovo dokazivati. Cijelu moju karijeru je bilo tako i to je u redu. Moje iskustvo u Formuli 1 kaže da ćete kroz sezonu imati dva ili tri primjera gdje timske odredbe ne idu vama u korist, ali bit će i dva ili tri slučaja gdje će biti obrnuto.”

“Očigledno, tu se javlja i ona kompetitivna strana i teško je igrati tu ulogu, ali moje iskustvo u Formuli 1 kaže da se tijekom jedne godine sve nekako vrati i izravna.”

“Morate biti miran u tim situacijama i prihvatiti što se događa, te igrati ulogu timskog igrača. Meksiko je to pokazao, ali i neke druge utrke. Mislim da su odredbe bile meni u korist u Austriji.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Ovaj tip je nevjerojatno racionalan za vrhunskog vozača. Potpuno druga strana spektra od mnogih kolega na gridu Nekako, Kimi nakon Kimija. Mislim da imam nasljednika….



    16

    2
  2. Blago nama sa Sainzom. Odličan lik od prvog dana otkako je sjeo u Ferrari, da ne govorim o prilagodbi na novi bolid koju je rasturio.



    21

    1
  3. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Odličan drugi vozač i support Leclercu.



    2

    18
    • hahhahahahaahahahaha……o cemu ti…..? hahhahahaha u prvoj sezoni ravnopravan,ako ne i bolji od navodnog supertaleneta Leclerca…. da je momcad podredjena njemu najmanje 20 bodova ispred Lec-a u prvoj sezoni…..najmanje….



      4

      5
      • Kimi Raikkonen
        Mentor_Kimi Prikaži
        x1

        Koliko pobjeda ima, polea…? Max je u RB u godinama kada nisu mogli prismrdit Mercu i Ferarriju barem jednom godišnje ostvario pobjedu. Ovaj neće pobijedit nikada u karijeri ako ne bude imao uvjerljivo najbolji bolid. Zapamti to.


        0

        10

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni