Izdvojeno

Verstappen uvjerljivo najbrži na drugom treningu u Meksiku

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Max Verstappen postavio je najbolje vrijeme drugog slobodnog treninga za Veliku nagradu Mexico Cityja. Nizozemac je obišao Autodromo Hermanos Rodriguez čak četiri desetinke brže od Valtterija Bottasa, najbržeg na prvom treningu.

Lewis Hamilton bio treći s pola sekunde zaostatka za glavnim rivalom u prvenstvu, a manje od desetinke iza Britanca bio je domaći vozač Sergio Perez. Petoplasirani Carlos Sainz kasnio je punu sekundu za Verstappenom.

Verstappen je već na samom početku treninga zauzeo vrh tablice s vremenom 1:18.8 na mediumu, a ubrzo je s 1:18.2 srušio Bottasovo vrijeme s prvog treninga postavljeno na softu. Na mediumu je uspio odvoziti 1:17.920, a kasnije je sa softom postavio 1:17.301.

Mercedesi su u trening krenuli s hardom, a obojica vozača imala su probleme u prvom zavoju – i Bottas i Hamilton blokirali su kotače, no za razliku od Hamiltona na prvom treningu, propisno su se vratili na stazu. Bottas je bio 1.4 sekunde sporiji na hardu, dok je Hamiltonu jedino reprezentativno vrijeme na tim gumama izbrisano zbog novog pravila o automatskom brisanju krugova pod dvostrukim žutim zastavama. Sa softom je Hamilton nakratko zasjeo na vrh, no Verstappen je bio odmah iza njega i odvozio je pola sekunde brži krug. Nešto kasnije između njih se ugurao Bottas.

Talijanske momčadi zauzele su vrh “ostatka” poretka, iza Sainza smjestili su se Pierre Gasly u AlphaTauriju, Charles Leclerc u drugom Ferrariju i Gaslyjev timski kolega Yuki Tsunoda. Najbržih deset zaključili su iskusni prvaci, Sebastian Vettel, koji je u jednom trenutku promašio svoj boks i prošao kroz McLarenov, i Fernando Alonso, a odmah iza njih bio je i još jedan prvak, Kimi Raikkonen.

Daniel Ricciardo propustio je većinu treninga zbog problema s mjenjačem. Uspio je odvoziti samo sedam krugova na početku sesije. Probleme s mjenjačem imao je i George Russell – Britanca je zadesio kvar tek što je izašao na stazu. Ulazni krug odradio je u petoj brzini, a do kraja treninga više nije vozio. Snimka njegovog izlaska iz garaže pokazala je da mehaničari nisu do kraja pričvrstili određeni dio na stražnjem dijelu bolida, no nije poznato je li to utjecalo na kvar mjenjača.

Treći slobodni trening vozi se sutra od 18 sati.

Vozač Momčad Zaostatak Krugovi
1 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA 1:17.301 28
2 Valtteri Bottas MERCEDES +0.424s 31
3 Lewis Hamilton MERCEDES +0.509s 26
4 Sergio Perez RED BULL RACING HONDA +0.570s 26
5 Carlos Sainz FERRARI +1.017s 29
6 Pierre Gasly ALPHATAURI HONDA +1.128s 29
7 Charles Leclerc FERRARI +1.304s 28
8 Yuki Tsunoda ALPHATAURI HONDA +1.343s 31
9 Sebastian Vettel ASTON MARTIN MERCEDES +1.380s 32
10 Fernando Alonso ALPINE RENAULT +1.431s 27
11 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI +1.540s 25
12 Lando Norris MCLAREN MERCEDES +1.678s 27
13 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI +1.926s 31
14 Esteban Ocon ALPINE RENAULT +2.130s 37
15 Daniel Ricciardo MCLAREN MERCEDES +2.220s 7
16 Mick Schumacher HAAS FERRARI +2.319s 30
17 Lance Stroll ASTON MARTIN MERCEDES +2.429s 36
18 Nicholas Latifi WILLIAMS MERCEDES +3.519s 17
19 Nikita Mazepin HAAS FERRARI +4.280s 28
20 George Russell WILLIAMS MERCEDES 2

Komentiraj

1 komentar

  1. Neće Merc iznenadit RB ovdje, Max mi se čini kao da sve drzi pod kontrolom, sutra će vjv bit malo manja razlika ali ipak kladio bi se na Maxa, a mislim da bi i Perez mogao bar Bottasa prijec sutra.



    13

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni