Izdvojeno

Andretti o razlogu propasti pregovora sa Sauberom: Problemi oko kontrole, a ne financija

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Michael Andretti otkrio je kako su pregovori o kupnji Saubera i njihove F1 momčadi koja nastupa pod imenom Alfa Romeo propali zbog nesuglasica oko kontrole, a ne financija.

U jednom trenutku činilo se kako je kupnja već riješena, no onda su se pojavile informacije o tome kako su trenutni vlasnici Saubera postavili previsoku cijenu – konkretno, spominjala se cifra od 350 milijuna eura za samu kupnju, uz 250 milijuna eura bankovne garancije kroz pet godina.

“Želio bih okončati glasine o tome da je dogovor propao zbog financijskih razloga. To ne može biti dalje od istine”, rekao je Michael Andretti, izvršni direktor Andretti Autosporta.

“U pitanju su bili problemi oko kontrole koji su se pojavili u posljednjim trenucima pregovora. To je uništilo dogovor.”

“Uvijek sam govorio da ako uvjeti nisu pravi, nećemo ući u to i na kraju nisu bili pravi, stoga nastavljamo tražiti druge prilike.”

Andrettija su novinari AP-a pitali je li se od njega očekivalo da kupi kompaniju, ali da je ne kontrolira:

“Otprilike”, rekao je Andretti kimnuvši glavom.

Rekao je kako vlasnici F1 nisu bili uključeni u pregovore, a potvrdio je da bi u slučaju uspješnog dogovora u momčad pokušali ubaciti Coltona Hertu, 21-godišnjeg Amerikanca koji u IndyCaru vozi za Andretti. Za kraj je dodao kako će i dalje tražiti prilike u F1, kao i u svim ostalim trkaćim serijama, no da će uvijek tražiti dobre poslovne uvjete i mogućnost konkurentnosti.

Komentiraj

4 komentara

  1. Meni je dziberski kupovati 80%. Ako hoces potpunu kontrolu plati 100% firme i bok. A ne 80%. Platio bi manje, a ne bi da drugi ima ikakav utjecaj….



    4

    1
    • Mislim da ni jedna ekipa nije u vlasništvu od nekog 100%. Možda RB.



      2

      0
      • Ma da. Ali pitanje je kako je do toga došlo. Radi li se o načinu podjele dobiti ili rizika za kreditiranje firme ili se radi o formi nagrade, ali za nekoga tko preuzima 80% je pitanje, a zakaj ne 100% osim ako se ne radi o štednji, a potpunoj kontroli.

        Recimo kod dioničkih društava ako netko stekne više od 25% ima obvezu ponuditi ostalima otkup svih preostalih dionica jer mu udio od 25%+ daje pravo na izvjesnu kontrolu, pa se drugima bitno mijenjaju uvjeti pod kojima su kupili dionice…. Ovdje se očito ne radi o dd-u nego o nekoj drugoj formi firme pa takva obaveza nije postojala.


        0

        0
  2. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    Kakve su to gluposti? Da si kupio ti bi bio gazda i određivao di šta kako. Ovako bolje šuti.Skupo ti je ok, hvala i doviđenja.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni