Izdvojeno

Alpine: Moramo biti bolji ako želimo pobijediti AlphaTauri u borbi za peto mjesto

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Svjetsko prvenstvo Formule 1 polako ulazi u posljednju fazu natjecanja, a među mnogim borbama za mjesto u poretku konstruktora nalazi se i ona između momčadi Alpinea te AlphaTaurija. Izvršni direktor momčadi Alpinea Marcin Budkowski smatra da bi se trebali poboljšati ako misle zauzeti peto mjesto na kraju sezone. Iako je posljednja utrka za njih bila za zaborav zbog odustajanja obojice vozača. Trenutna prednost Alpinea iznosi 10 bodova.

“Bio je to samo loš vikend sveukupno.”

“S obzirom na performanse, manje smo konkurentni od naše uobičajene razine. A onda je pošlo po zlu gotovo sve što je moglo poći po zlu.”

“Nismo sretni zbog našeg vikenda i moramo biti bolji ako se želimo boriti za peto mjesto u prvenstvu i dalje.”

“Bit će analiziranja za sljedeći tjedan. Ovdje su sektori velike brzine, u kojima obično nismo bili najbolji, i znali smo da će to ionako biti izazov. Ali lagao bih kad bih rekao da smo u potpunosti na vrhuncu naše izvedbe ovog vikenda.”

Marcin Budkowski

Kao razlog odustajanja na VN SAD-a kod Alonsa, Budkowski je naveo oštećenja na prednjem krilu dok je kod Ocona bilo riječ o problemima u stražnjem dijelu bolida. Dodao je kako su to bili problemi koje nisu očekivali, ali da su odlučili ne riskirati odnosno odustati. Usprkos odustajanju, iz Alpine smatraju da bi Alonso uspio završiti utrku u krugu osvajača bodova:

“Pokušali smo sve kako bismo mu izvukli neke bodove iz ove utrke, uključujući malo drugačiju strategiju da pokušamo izgraditi prednost uz pomoć guma na kraju utrke, i nažalost problem koji smo imali sa stražnjim krilom oduzeo nam je prilično uzbudljiv kraj.”

“Mislim da bi bio u tom miksu s [desetim Sebastianom] Vettelom, upravo ono što je Seb napravio je da je imao prednost uz pomoć guma i uspio je preticati jednog po jednog.”

“Teško je znati gdje bi završio, također bez posla s Giovinazzijem bi vjerojatno prošao bolje. Ali realnost je da nismo završili utrku. Dakle, to je nebitno.”

Marcin Budkowski

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

6 komentara

  1. no shit sherlock, ako se Gasly vrati na završavanje utrka oko 5-6 pozicije, neće biti dobro



    4

    1
  2. Ma mislim, kome je bitno da li ste 5 ili 6 na kraju sezone, jedino se radi o lovi koja se dijeli među momčadima na kraju sezone i to je to.
    Ako prespavate i ovu zimu onda ste opet jedno 5 godina nigdje tako da……nemojte.
    Veličina Renault grupe sa oko 170000 zaposlenih, 9 tehničkih/razvojnih centara i inovacijskih labova, pa ima tu valjda inženjera koji imaju volju i ideje za f1, to jednostavno treba i mora biti bolje. Naravno da je u f1 strašna konkurencija i nema tu nikakve garancije, ali stvarno se nadam da je ovo zadnja godina gdje raspravljamo o 5 ili 6 mjestu.



    9

    2
  3. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Mislim da su sada obje ekipe odustale od razvoja ovogodišnjih bolida i okrenute su uveliko idućoj sezoni. Alpine je sigurno svoje ciljeve debelo nadmašio onom pobjedom Ocona, pa je možda i ranije u pozitivnom duhu fokus prebačen na 2022. Možda u ovom srazu presudi iskustvo vozačke postave…



    7

    0
  4. Fernando Alonso 14
    GP2Engine Prikaži

    Renault/Alpine, ekipa koja bi po svim parametrima stalno trebala biti u top 4, jer em što su konstruktor s bogatom poviješću, i em što sami dizajniraju svoji motor, a u tome su vrlo iskusni.
    No ipak, svake godine je ista priča “Imat ćemo pobjede, bit ćemo top 3 u konstruktorima, osvajat ćemo podije.”
    Cyril je zadnjih 5 godina prodavao tu priču, pa eto uvijek završavali 5. ili 6. osim 2018 kad su bili 4.
    I nagodinu, osim ako Fernando zaista nije imao utjecaja, očekujem 5./6. mjesto.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni