Izdvojeno

Bottas: Mercedes bi trebao biti bolji u Meksiku s optimiziranim motorom

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Valtteri Bottas smatra kako bi Mercedes trebao biti bolji na VN Meksika, koja se održava ovog vikenda, nego prethodnih godina zbog optimiziranog motora.

Zahtjevi staze Autodromo Hermanos Rodriguez, koja se nalazi na preko 2000 metara nadmorske visine, su uobičajeno izjednačavali performanse motora kao rezultat toga što je na toj visini zrak rjeđi za 25%.

To je uvijek išlo na ruku Mercedesovih rivala pa je tako Red Bullov Max Verstappen odnio pobjede 2017. i 2018. s Renaultovim motorom te se kvalificirao na pole poziciji 2019. prije nego što su ga kazna i sudar s Bottasom izbacili iz borbe za pobjedu zadnji put kad je održana ova utrka.

Bottas je prepoznao da je ova meksička staza donekle „slabost“ za Mercedes, ali smatra kako su napredovali sa svojim motorom – unatoč tekućim problemima s pouzdanošću zbog kojih je Bottas morao uzeti tri kazne za motor u posljednje četiri utrke – što bi trebalo značiti da će Mercedes biti kompetitivniji ove godine.

Međutim, ovaj Finac i dalje smatra kako će teško pobijediti Red Bull.

„Za Meksiko, znamo da nam je to uobičajeno bila nekakva slabost i čini mi se da je prethodnih godina to dobrim dijelom bilo zbog motora, s obzirom na visoku nadmorsku visinu.

Ali mislim da smo uspjeli dosta optimizirati [motor] od tad, tako da nas očekujem u boljoj poziciji nego što je to bio slučaj prethodnih godina.

I dalje, na papiru, mislimo kako su to jako snažna mjesta za Red Bull [Meksiko i Brazil] i jednostavno smo pokušali naučiti sve što smo mogli iz prijašnjih godina i pripremiti se na najbolji mogući način.

To neće biti lagani vikendi, ali nikad nije lagano u ovom sportu“.

– Valtteri Bottas

Mercedesov šef momčadi Toto Wolff smatra kako prethodni uspjesi Red Bulla u Meksiku ne jamče da će oni biti favoriti ove godine s obzirom na to kako se dosadašnji dio sezone 2021. odigrao.

I Mercedes i Red Bull su se pokazali kao jača momčad na stazama koje su u teoriji više trebale odgovarati njihovu rivalu, i Wolff smatra kako će isto vrijediti i za ovu utrku.

„Meksiko je tradicionalno bila teška staza za nas, ali ove sezone se sve može promijeniti jer smo već vidjeli da su oni bili snažni na stazama koje su tradicionalno bile naše i obrnuto tako da mislim da se [situacija mijenja] iz utrke u utrku“.

– Toto Wolff

Lewis Hamilton započet će posljednji niz od tri utrke za redom ove sezone s 12 bodova zaostatka za Verstappenom, dok Mercedes ima prednost od 23 boda u odnosu na Red Bull u ukupnom poretku konstruktora.

Komentiraj

11 komentara

  1. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Ne znam jesam li ikoju utrku ove sezone pogodio tko će dobiti. Mislim da nisam. Tako sam od početka mišljenja kako su Meksiko i Brazil RB staze. Sve sa fulao možda ću i sad.



    3

    0
  2. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    S obzirom da se već unaprijed upisuje pobjeda Red Bullu mislim da će Mercedes opet izvuci nešto iz rukava.



    9

    1
  3. Aj da vidimo jedu utrku gdje Bottas neće biti kaznom sklonjen s puta Hamiltonu. Mislim da će ovaj puta biti promjena mjenjača.



    10

    5
    • ne vidim smisla u sabotiranju bottasa. nejgova pomoć ham-u je potrebnija nego ikad.



      10

      0
    • Ne bi bilo loše dogovoriti se sam sa sobom je li Bottas toliko lošiji vozač koji je dopeljan zbog toga da se ne ugrožava Hamiltona momčadskim kolegom ili je pak brzi gonzales koji je čitavo ovo vrijeme sabotiran od strane svoje vlastite momčadi.



      4

      3
      • Nigel Mansell
        drv Prikaži

        Oboje. Nije tako komplicirano za razumjeti:

        1. Bottas je osrednji vozač koji je dopeljan zbog toga da se ne ugrožava Hamiltona a opet dovoljno dobar da mu čuva leđa. Slično kao i Perez, Baricchello, itd..

        2. Bottas je čitavo ovo vrijeme sabotiran od strane svoje vlastite momčadi. Možda je “sabotiran” preteška riječ, ali sigurno je da mu je strategija utrke složena tako da Hamilton ostvari što bolji rezultat na utrci, a ne da Bottas osvoji što bolje mjesto. Ista stvar i sa Perezom, pogotovo na prošloj utrci.

        Pod 2 idu i odluke Mercedesa da kod lošije pozicije Hamiltona na startu daju Bottasu novi motor. Tako pomaknu Hamiltona unaprijed, a istovremeno Bottas ima novi motor pa može eventualno aktivnije učestvovati i bolje pomagati Hamiltonu.



        6

        4
        • Chequered Flag
          AnteF1 Prikaži

          Ne sjećam se da je Rubens ikada pobijedio na prve 4 utrke. Kao niti da je imao pristup setupu Michaela.

          Stvar oko Bottasa je vrlo jednostravna. Lewis je brži. To samo po sebi ne znači da je Lewis najbrži već samo da je brži od Bottasa. Recimo Rosberg je brži od Bottasa. Zato je dvoboj Rosberg Hamilton bio 10x bolji za gledati.


          0

          2
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          @ AnteF1 – Znači, ti iskreno misliš da Bottas nije ovdje da bude wingman?
          Nakon svih utrka u kojima mu je strategija i pozicija žrtvovana da bi čuvao Hamiltonu leđa?
          Nakon što je i Toto osobno u interviewu rekao da je Bottas wingman?

          Ok…



          1

          0
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Čisto za informaciju, kad je to Bottas pobijedio na prve 4 utrke?
          Nekako mi se čini da je Bottas samo jedne godine (2019) imao 4 pobjede, ali kroz cijelu sezonu, dok je Hamilton te godine imao 11 pobjeda. Netko bi možda rekao da ih nitko nije ugrožavao, pa je i Bottas dobio svoj dio kolača.

          I kako znamo da Rubens nije imao pristup setupu?



          1

          0
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Ah, da, statistika…
          U sezoni 2002. je i Rubens imao 4 pobjede. Michael 11 pobjeda.
          Svaka sličnost je slučajna.



          1

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni