Preminula Antonia Terzi, bivša inženjerka Ferrarija i Williamsa

Ante Maras

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vijesti

Preminula Antonia Terzi, bivša inženjerka Ferrarija i Williamsa

Ante Maras

Antonia Terzi, bivša aerodinamičarka Williamsa i Ferrarija preminula je nakon prometne nesreće u Ujedinjenom Kraljevstvu. Imala je 50 godina.

Terzi, koja je rođena u Italiji, bila je najpoznatija u krugovima Formule 1 po tome što je poznati “moržov nos” koji se pojavio na Williamsu FW26 2004. godine bio njenih ruku djelo.

Nakon što je studirala aerodinamiku u Italiji i Velikoj Britaniji, Terzina F1 karijera započela je u Ferrariju, gdje je radila pod vodstvom Roryja Byrnea do 2001. godine. Nakon što je ostavila dobar dojam, preselila se u Williams kako bi postala glavni aerodinamičar tima i odigrala ključnu ulogu u Williamsovim pobjedama tijekom partnerstva s njemačkim proizvođačem BMW-om.

Najpoznatija je upravo po već spomenutom “moržovom nosu” na Williamsu FW26 iz 2004. godine. Cilj te ideje je maksimalnim skraćivanjem nosa povećati potisne sile što je više moguće te smanjiti otpor zraka na minimum, a “kljovama” je na nos bolida spojeno prednje krilo. No bolid nije bio jednostavan za voziti i za podesiti set up pa je takav dizajn nosa odbačen nakon Velike Nagrade Mađarske te se Williams vratio konvencionalnom dizajnu nosa.

Krajem 2004. godine odlazi u Bentley te postaje šef odjela aerodinamike u toj kompaniji. Također je sudjelovala u razvoju Superbusa, potpuno električnog autobusa od kompozitnih materijala koji posjeduje galeblja vrata te može prevesti 23 ljudi.

Paralelno je razvijala i akademsku karijeru te je postala profesor asistent na Fakultetu za zrakoplovno inženjerstvo Tehnološkog Sveučilišta u Delftu, najstarijeg i najvećeg takvog tipa u Nizozemskoj. Također je prošle godine imenovana za redovnog profesora Nacionalnog Sveučilišta u Canberri kamo se planirala preseliti čim se ublaže restrikcije za putovanja zbog pandemije koronavirusa.

Počivala u miru.

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9491 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Maras
Pulsmedia autor
113 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Meni jedan od najmilijih dizajna bolida ikada. Ernest vampir, legendarni automobil 2004. Dok se ljudi sjećaju tvojih djela ne možeš umrijeti.



    17

    0
  2. Eh, kak mi je to bio lijepi auto… i još Montoya unutra… :)



    8

    0