Antonia Terzi, bivša aerodinamičarka Williamsa i Ferrarija preminula je nakon prometne nesreće u Ujedinjenom Kraljevstvu. Imala je 50 godina.
Terzi, koja je rođena u Italiji, bila je najpoznatija u krugovima Formule 1 po tome što je poznati “moržov nos” koji se pojavio na Williamsu FW26 2004. godine bio njenih ruku djelo.
Nakon što je studirala aerodinamiku u Italiji i Velikoj Britaniji, Terzina F1 karijera započela je u Ferrariju, gdje je radila pod vodstvom Roryja Byrnea do 2001. godine. Nakon što je ostavila dobar dojam, preselila se u Williams kako bi postala glavni aerodinamičar tima i odigrala ključnu ulogu u Williamsovim pobjedama tijekom partnerstva s njemačkim proizvođačem BMW-om.
Najpoznatija je upravo po već spomenutom “moržovom nosu” na Williamsu FW26 iz 2004. godine. Cilj te ideje je maksimalnim skraćivanjem nosa povećati potisne sile što je više moguće te smanjiti otpor zraka na minimum, a “kljovama” je na nos bolida spojeno prednje krilo. No bolid nije bio jednostavan za voziti i za podesiti set up pa je takav dizajn nosa odbačen nakon Velike Nagrade Mađarske te se Williams vratio konvencionalnom dizajnu nosa.
Krajem 2004. godine odlazi u Bentley te postaje šef odjela aerodinamike u toj kompaniji. Također je sudjelovala u razvoju Superbusa, potpuno električnog autobusa od kompozitnih materijala koji posjeduje galeblja vrata te može prevesti 23 ljudi.
Paralelno je razvijala i akademsku karijeru te je postala profesor asistent na Fakultetu za zrakoplovno inženjerstvo Tehnološkog Sveučilišta u Delftu, najstarijeg i najvećeg takvog tipa u Nizozemskoj. Također je prošle godine imenovana za redovnog profesora Nacionalnog Sveučilišta u Canberri kamo se planirala preseliti čim se ublaže restrikcije za putovanja zbog pandemije koronavirusa.
Počivala u miru.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni jedan od najmilijih dizajna bolida ikada. Ernest vampir, legendarni automobil 2004. Dok se ljudi sjećaju tvojih djela ne možeš umrijeti.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Eh, kak mi je to bio lijepi auto… i još Montoya unutra… :)
8
0