Felipe Massa smatra da je njegova bivša ekipa napravila previše pogrešaka na povratku prema vrhu poretka.
Viceprvak iz 2008. godine je komplimentirao trenutnu vozačku postavu Ferrarija, te kaže da Charles Leclerc i Carlos Sainz nadopunjuju jedan drugog. Svejedno, Massa smatra da ekipa treba nanovo razviti hladnoću i mirnoću pri donošenju odluka, što ih je krasilo u proteklom uspješnom razdoblju.
Također, spominje i deficit pogonske jedinice koji je sad napokon smanjen.
Pobjednik 11 GP utrka je rekao:
“Toliko je razloga, toliko je pogrešaka učinjeno… Ferrari jako pati zbog pritiska medija i ljubavi navijača.”
“Maranello je ekipa koja treba čvrstu ruku. U našoj eri tu su bili Jean Todt, Ross Brawn, Rory Byrne i Stefano Domenicali.”
“Na pit-wallu je prevladavala mirnoća. To je strašno važno tijekom GP vikenda. I gle – pobjede su bile tu.”
“Leclerc i Sainz se nadopunjuju. Charles je brz, a Sainz dobro funkcionira unutar ekipe. Problem nije u vozačima nego u motoru koji ima manje snage od Mercedesa i Honde.”
Kad je u pitanju borba za naslov između Verstappena i Hamiltona, Massa kaže da bi volio vidjeti Maxa na vrhu na kraju sezone, s obzirom da mu je ovo prilika da pobijedi “jednog od najboljih vozača u povijesti”.
“Nadam se da će Max osvojiti, čak i ako se Mercedes i Hamilton podižu. Na početku sezone Red Bull je bio ispred svih, a sad ih Nijemci hvataju po pitanju performansi. Hamilton je svladao zaostatak kojeg je imao prije par utrka. Verstappen je brz, ne boji se ničeg i izvlači sve iz bolida, ali je ponekad previše ekstreman.”
“Hamilton je strašan talent, on je pametan. Ima to iskustvo koje mu može donijeti osmu titulu. Povijest ovog sporta pokazuje da uvijek imate nadolazeći talent koji izaziva iskusnog prvaka. Meni se dopada Maxov stil. Hamilton je i dalje kralj koji zaslužuje osmu titulu, ali Nizozemac ima šansu osvojiti naslov protiv jednog od najboljih vozača u povijesti.”
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Thank you captain obvious.
Lako je sad pametovati i govoriti ono sto bilo tko, tko je imalo upucen u F1, razumije i vidi.
Pritiska navijaca i medija je bilo oduvijek kad je u pitanju Ferrari. U danasnje vrijeme je to vise izrazeno zbog vece dostupnosti informacija, i brzeg i lakseg plasiranja istih.
Drugi problem je i cijelokupno ocekivanje instant uspjeha koji nije nikad moguc. Dvije godine ne uspijes i odmah pedala.
Osobe koje je nabrojao, gradile su taj uspjeh 5-6 godina i tek onda uzivali u plodovima.
Ne branim trenutnu garnituru u vodstvu Ferrarija, ali lako je biti pametan sad…
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari je kao Hajduk – oboje čekaju na titulu od 2000-tih godina. Ajde Ferrari je zadnji vozački naslov uhvatio 2007., a konstruktorski 2008, a Hajduk svoju davne 2005.
Mijenjaju trenere i glavešine u timu, a uzrok loše forme nije samo tu. Da bi osvajao naslove potreban je sklad na svim razinama. Možeš imat vrhunski bolid, a onda bodove prosipaš na gluposti. Kao što sam več napisao, Ferrarijev motor je malo dao vjetra u leđa, ali džabe kad te desetinke ubiješ sekundama lošeg pit-stopa. Najlakše je najurit trenera/glavu ekipe i pomislit da si rjiešio problem. Ferrari ima sposobnih ljudi pa može napravit neku rotaciju i stavit prave osobe na prava mjesta, a ne kad od glave ekipe jedino dobiješ ”keep your head down”. To ne pomaže previše. Para im sigurno ne fali jer Carlos i Čarli zajedno koštaju sigurno manje nego što su plaćali Seba, pa se može namamit kakva mudra glava u Maranello. Kad se sjetim koliko puta je Seb sam sebi slagao strategiju dok je ekipa na zidiću cuclala žuju i čekala vječni ukrcaj na brod. Fali neki lik koji će lupit šakom po stolu kao Toto i koji se neće bojat glavešina u crvenoj zgradi. Netko mora imat muda za radikalne promjene.
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo što se hajduk ne natječe u ligi prvaka i ne gubi u polufinalu ili finalu godinama unazad. Zar ne?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dvoumio sam se da li da usporedim Hajduk sa nekim regionalnim F4 prvenstvom ili kartingom, ali eto dao sam mu malo na važnosti :-)
Kad na terenu ne ide onda nek bar posluži za kakvu statistiku ili usporedbu :-)
Btw, navijam za oboje pa mi oboje i idu na onu stvar već godinama. Shvati me (nas) i kolika je bol na duši i u srcu :-)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mene isto ljute te tvorbe u Ferrariju. Uvijek se mora čekati 10 godina pripreme. I dan danas se spremaju za neku budućnost. Stalno se nešto čeka za sutra. Ostario sam već od zadnjeg naslova. Imao sam 20 godina kada je Kimi bio prvak 2007. godine, a novi super auto Ferrarija nije niti u fantazijama.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ma dobro a što bi trebao mclaren reći
ferari kao najveći brend u formuli 1 je apsolutno uvijek tu, mislim da je u zadnjih 20 godina svake godine bio u top 3 najbolje momčadi izuzev 2020.te, a da je u više od pola u tih 20 godina bio u top 2 momčadi. sad ću baš ić pogledat jesam točno rekao, ali filing mi je takav, i to je veličina, a zadnja stepenica je upravo ta najteža, i to sve bez komentara o utjecaju politike
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ok 2009 i 2014 smo bili 4. my bad :)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni kao velikom navijaču Seba je muka bila, ne samo prošle godine, nego i one u kojima se borile titule slušati team radio. Inžinjer ga ignorira često, dugo čeka odgovore, na kraju dobije nešto sasvim drugo i sam sebi slaže strategiju kako si i rekao.
I naravno inzinjer/pitwall fraze povrh svega samo neke na primjer:
1. Understood, I come back to you. (Ne razumije ništa prika moj.)
2. Head down, we have plan A plan A (Nema prika nikakvog plana.)
3. We are checking. (A ne znaju ni što da provjere)
5
0