Massa: Toliko je razloga za Ferrarijeve muke…

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 godina 2 min 8 komentara

Felipe Massa smatra da je njegova bivša ekipa napravila previše pogrešaka na povratku prema vrhu poretka.

Viceprvak iz 2008. godine je komplimentirao trenutnu vozačku postavu Ferrarija, te kaže da Charles Leclerc i Carlos Sainz nadopunjuju jedan drugog. Svejedno, Massa smatra da ekipa treba nanovo razviti hladnoću i mirnoću pri donošenju odluka, što ih je krasilo u proteklom uspješnom razdoblju.

Također, spominje i deficit pogonske jedinice koji je sad napokon smanjen.

Pobjednik 11 GP utrka je rekao:

“Toliko je razloga, toliko je pogrešaka učinjeno… Ferrari jako pati zbog pritiska medija i ljubavi navijača.”

“Maranello je ekipa koja treba čvrstu ruku. U našoj eri tu su bili Jean Todt, Ross Brawn, Rory Byrne i Stefano Domenicali.”

“Na pit-wallu je prevladavala mirnoća. To je strašno važno tijekom GP vikenda. I gle – pobjede su bile tu.”

“Leclerc i Sainz se nadopunjuju. Charles je brz, a Sainz dobro funkcionira unutar ekipe. Problem nije u vozačima nego u motoru koji ima manje snage od Mercedesa i Honde.”

Kad je u pitanju borba za naslov između Verstappena i Hamiltona, Massa kaže da bi volio vidjeti Maxa na vrhu na kraju sezone, s obzirom da mu je ovo prilika da pobijedi “jednog od najboljih vozača u povijesti”.

“Nadam se da će Max osvojiti, čak i ako se Mercedes i Hamilton podižu. Na početku sezone Red Bull je bio ispred svih, a sad ih Nijemci hvataju po pitanju performansi. Hamilton je svladao zaostatak kojeg je imao prije par utrka. Verstappen je brz, ne boji se ničeg i izvlači sve iz bolida, ali je ponekad previše ekstreman.”

“Hamilton je strašan talent, on je pametan. Ima to iskustvo koje mu može donijeti osmu titulu. Povijest ovog sporta pokazuje da uvijek imate nadolazeći talent koji izaziva iskusnog prvaka. Meni se dopada Maxov stil. Hamilton je i dalje kralj koji zaslužuje osmu titulu, ali Nizozemac ima šansu osvojiti naslov protiv jednog od najboljih vozača u povijesti.”


Odgovor

8 komentara

  1. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Thank you captain obvious.

    Lako je sad pametovati i govoriti ono sto bilo tko, tko je imalo upucen u F1, razumije i vidi.
    Pritiska navijaca i medija je bilo oduvijek kad je u pitanju Ferrari. U danasnje vrijeme je to vise izrazeno zbog vece dostupnosti informacija, i brzeg i lakseg plasiranja istih.

    Drugi problem je i cijelokupno ocekivanje instant uspjeha koji nije nikad moguc. Dvije godine ne uspijes i odmah pedala.

    Osobe koje je nabrojao, gradile su taj uspjeh 5-6 godina i tek onda uzivali u plodovima.

    Ne branim trenutnu garnituru u vodstvu Ferrarija, ali lako je biti pametan sad…



    19
    18

    1
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Ferrari je kao Hajduk – oboje čekaju na titulu od 2000-tih godina. Ajde Ferrari je zadnji vozački naslov uhvatio 2007., a konstruktorski 2008, a Hajduk svoju davne 2005.
    Mijenjaju trenere i glavešine u timu, a uzrok loše forme nije samo tu. Da bi osvajao naslove potreban je sklad na svim razinama. Možeš imat vrhunski bolid, a onda bodove prosipaš na gluposti. Kao što sam več napisao, Ferrarijev motor je malo dao vjetra u leđa, ali džabe kad te desetinke ubiješ sekundama lošeg pit-stopa. Najlakše je najurit trenera/glavu ekipe i pomislit da si rjiešio problem. Ferrari ima sposobnih ljudi pa može napravit neku rotaciju i stavit prave osobe na prava mjesta, a ne kad od glave ekipe jedino dobiješ ”keep your head down”. To ne pomaže previše. Para im sigurno ne fali jer Carlos i Čarli zajedno koštaju sigurno manje nego što su plaćali Seba, pa se može namamit kakva mudra glava u Maranello. Kad se sjetim koliko puta je Seb sam sebi slagao strategiju dok je ekipa na zidiću cuclala žuju i čekala vječni ukrcaj na brod. Fali neki lik koji će lupit šakom po stolu kao Toto i koji se neće bojat glavešina u crvenoj zgradi. Netko mora imat muda za radikalne promjene.



    18
    17

    1
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Samo što se hajduk ne natječe u ligi prvaka i ne gubi u polufinalu ili finalu godinama unazad. Zar ne?



      5
      4

      1
      • Monisha Kaltenborn
        monkeyseat Donator Prikaži

        Dvoumio sam se da li da usporedim Hajduk sa nekim regionalnim F4 prvenstvom ili kartingom, ali eto dao sam mu malo na važnosti :-)
        Kad na terenu ne ide onda nek bar posluži za kakvu statistiku ili usporedbu :-)
        Btw, navijam za oboje pa mi oboje i idu na onu stvar već godinama. Shvati me (nas) i kolika je bol na duši i u srcu :-)



        7
        7

        0
    • Ferrari
      Boris_CRO Prikaži

      Mene isto ljute te tvorbe u Ferrariju. Uvijek se mora čekati 10 godina pripreme. I dan danas se spremaju za neku budućnost. Stalno se nešto čeka za sutra. Ostario sam već od zadnjeg naslova. Imao sam 20 godina kada je Kimi bio prvak 2007. godine, a novi super auto Ferrarija nije niti u fantazijama.


      0
      0

      0
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        ma dobro a što bi trebao mclaren reći
        ferari kao najveći brend u formuli 1 je apsolutno uvijek tu, mislim da je u zadnjih 20 godina svake godine bio u top 3 najbolje momčadi izuzev 2020.te, a da je u više od pola u tih 20 godina bio u top 2 momčadi. sad ću baš ić pogledat jesam točno rekao, ali filing mi je takav, i to je veličina, a zadnja stepenica je upravo ta najteža, i to sve bez komentara o utjecaju politike



        5
        5

        0
    • Fernando Alonso 14
      GP2Engine Prikaži

      Meni kao velikom navijaču Seba je muka bila, ne samo prošle godine, nego i one u kojima se borile titule slušati team radio. Inžinjer ga ignorira često, dugo čeka odgovore, na kraju dobije nešto sasvim drugo i sam sebi slaže strategiju kako si i rekao.

      I naravno inzinjer/pitwall fraze povrh svega samo neke na primjer:
      1. Understood, I come back to you. (Ne razumije ništa prika moj.)
      2. Head down, we have plan A plan A (Nema prika nikakvog plana.)
      3. We are checking. (A ne znaju ni što da provjere)



      5
      5

      0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.