Izdvojeno

McLaren: Ferrari je očito brži nakon nadogradnji pogonske jedinice

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

McLarenov Lando Norris kaže da Ferrari sad očigledno ima bolji paket otkad su u bolid ugradili novu nadograđenu pogonsku jedinicu.

Ricciardo i Norris su u Monzi osvojili prvo i drugo mjesto, ali je nova forma Ferrarija rezultirala razlikom od čak šest desetinki sekunde na kvalifikacijama u Turskoj. U Austinu je Ferrari opet bio brži, a Leclerc je utrku završio toliko ispred Ricciarda da je mogao bezbrižno još jednom stati na promjenu guma bez da izgubi poziciju.

“Mislim da je Ferrari bio očigledno brži od nas,” kaže Norris.

“Možda to ne izgleda tako jer je Carlos zaglavio iza Daniela, ali da ga je uspio proći sigurno bi pobjegao jednako kao Charles. Nedostajalo nam je tempa cijelog vikenda u usporedbi s Ferrarijima.”

Norris je svjestan da se radi o nadogradnjama motora i da će im biti teško nadoknaditi taj zaostatak u posljednjih pet utrka.

“Definitivno je to [motor] poguralo razvoj situacije u ovom smjeru. Imaju prednost u ovom trenutku. Nisu brži na svim lokacijama, ali imaju bolid koji je konzistentniji od našeg i lakše ga je voziti. To ne znači da ćemo odustati i da nećemo pritiskati da ostanemo ispred njih. Ne želimo to u ovom kasnom stadiju sezone, ali moramo pokušati učiniti još nešto kako bismo se vratili ispred njih.”

Andreas Seidl kaže da nema smisla brinuti se o tempu Ferrarija:

“Realnost je takva da su napravili korak naprijed s nadogradnjama koje su donijeli. To im daje solidnu prednost, što se pogotovo vidjelo u posljednje dvije utrke. To je naša realnost.”

“Istovremeno, moramo se usredotočiti na sebe. Znamo da nemamo više nadogradnji, ni na bolidu ni na motoru. Znamo također da dolaze staze koje će nam možda malo više odgovarati, ali na kraju sezone ćemo otići i na staze na kojima ćemo se mučiti više nego Ferrari.”

“Važno je svakog vikenda izvući maksimum iz našeg paketa, važno je imati čiste vikende, čiste utrke, dobru strategiju i onda se nadamo da ćemo se boriti s njima do posljednjeg kruga u Abu Dhabiju.”

Komentiraj

13 komentara

  1. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    Sainz je kljuc u cijeloj ovoj racunici. Jako dobro se razumije u bolid i samim time se brzo prilagodio. Vozi konstantno, iskusno i al pari je Leclercu. McLaren je morao i trebao imat zalihu bodova iz ranijeg dijela sezone (s obzirom na formu) jer su znali da ce Ferrari radit maximalno na motoru kojeg treba ustimat i nadogradit za naredne godine. Posto te zalihe nema sporija Riccieva prilagodba sad dolazi na naplatu i kostat ce ih tog 3. mjesta. Nesto slicno kao Racing point prosle godine.



    28

    2
  2. Bome biti ce jako tesko. McLaren sta ima ima , nema vise napretka ove sezone sta se tice bolida.
    Nadajmo se da ce vise staza pasati McLarenu , a i moramo se nadati u Ferrarijeve takticare da briljiraju koji put :D.
    Iako bi mi se to moglo obit o glavu , jer znamo jako dobro da u McLarenu nerijetko bolid u boksu provede 10+ sekundi



    7

    2
  3. Ferrari je space shutle za vas ako ne bude senzora



    4

    8
  4. Volim Riccia da bar dođe u Ferrarri tu je njegov dom


    0

    7

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni