Izdvojeno

Hamilton kaže da mu ovo nije najteža bitka za naslov

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 33 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton kaže da mu ovogodišnja bitka za naslov s Maxom Verstappenom nije najteža koju je dosad imao u karijeri.

Od početka turbohibridne ere ove godine po prvi put svjedočimo neizvjesnoj borbi dvije ekipe u ovom stadiju sezone, a Verstappen je u poretku trenutno 12 bodova ispred sedmerostrukog svjetskog prvaka.

Na upit novinara je li mu ovo najteža bitka za naslov, Hamilton kaže:

“Ne, ne bih rekao. Baš sam danas razmišljao o svim prvenstvima za koje sam se borio otkad sam imao 10 godina. Bilo je toliko teških trenutaka koji su slični, ali i posebni na svoj način.”

Mercedes je ovu sezonu započeo s bolidom koji je imao vidljivog konkurenta, na određenim stazama čak i vidno bržeg Red Bulla. Ipak, kroz sezonu su se aktualni prvaci vratili i ponekad dominirali u stilu proteklih sezona. Srećom po gledatelje, čini se da takva forma nije stalna i da ćemo ovisno o stazi imati više ili manje ravnopravne borbe.

Hamilton kaže da ovo nije bila savršena sezona jer su ponekad jeftino gubili bodove:

“Moglo je biti bolje, istina, gubili smo bodove i nismo uvijek bili savršeni. Ali, učite dok ste živi. Mislim da se stvari događaju s razlogom. puno smo toga naučili.”

Podsjetio se duela sa Sergijom Perezom u Turskoj:

“Vidjeli ste duel s Perezom. Dao sam mu toliko mjesta, možda i previše, ali sam došao do cilja utrke. Dobio sam bodove i to je važno.”

Za takve stvari kaže da mu je pomogla Kina iz 2007. godine kad je proklizao na šljunak i tom pogreškom izgubio ključne bodove u borbi za naslov:

“U Turskoj mi je pomoglo iskustvo iz Kine iz 2007. godine. Toliko je događaja iz prošlosti, čak i prije dolaska u F1, koji su mi pomogli donijeti odluke koje sam donio. Još uvijek znam nešto pogriješiti, ali to je dio procesa i to me neće zaustaviti. Znam da sutra mogu biti bolji.”

Komentiraj

33 komentara

  1. Robert Kubica 1
    Stipe Prikaži

    Pa nije baš da je dao mjesta Perezu, prije će biti obrnuto. Pa Perez je išao van staze koliko se sjećam??



    23

    6
  2. IMO najteža bitka za naslov mu je bila 2007. Pored svega što se dešavalo, ipak se radilo o rookie godini.
    Slijedeća po težini je bila ona 2008.

    Što se tiče ove godine, ljudi pričaju kao da je gotova stvar. Ima još pet utrka do kraja. RB izgleda malo bolji, ali daleko je to od neke komforne prednosti.

    Ako je Hamilton mogao prosuti prednost od 17 bodova u zadnje dvije utrke, sigurno može i preokrenuti ovih 12 u svoju korist. Bez obzira na trenutni odnos snaga.



    25

    14
  3. Da nisu 2 put maxa zakucali van utrke danas bi več plakao.a maxu bi bilo dovoljno da se vozika između 2-5 mjesta ovih par utrka



    30

    10
  4. Pa i ptice na grani znaju koliko je znoja, krvi i suza prolio 2018.



    22

    5
  5. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    On ovdje govori generalno o svojoj cijeloj karijeri bez da navede konkretnu borbu pa bi moglo biti i u nizim kategorijama. Ali ako bi uzeli samo u F1 izgledalo bi ovako.

    2007 – Mclaren kroz cijelu sezonu ima malo brzi bolid koji je jako pouzdan, te uz timskog kolegu koji je bio jak vozi jako dobru sezonu potpomognutu povlastenom podrskom momcadi i sam je sebi kriv sto ne uspijeva osvojit 4 boda u zadnje 2 utrke, danak neiskustva.

    2008 – Rekao bih da su bolidi bili podjednaki, ali bori se protiv pomalo nezainteresiranog Kimia i Masse koji ipak nije ta klasa vozaca te uz dosta crashgate srece pravi kljucnu prednost.

    2010 – Jedina sezona gdje je do zadnje utrke bio u borbi za naslov u slabijem bolidu, ali i tu je svojim greskama u Monzi i Singapuru prosuo oko 30 bodova s cime bi bio prvak.

    2014 – 2020 Bolid koji je konstantno bio brzi izmedju 0.5 i 2 sekunde od najbrzeg protivnika i osim borbi sa Rosbergom, lagane setnje do naslova.

    2021 – Prvi puta nakon 2008e bolid je u egalu sa protivnikom, ali sada ima protivnika koji je generalno malo jaci od njega i ne pravi greske kao on i generalno ga dobra doza srece drzi u borbi za naslov.

    Sve u svemu ovo ce mu biti najteze osvojeni naslov ako ga uspije osvojit.

    Godine koje nisu navedene nije bio ni blizu naslovu pa to ni ne mozemo brojati.



    24

    7
    • sve se slažem ali od 2014-2016 se klao s NR i 2016 izgubio. Ni to mu nisu bile lake godinice.



      17

      1
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Rosberga sam i spomenio ali tu su imali isti bolid i tko bude bolji taj osvaja i bilo je 2-1.

        Crashgate mu je donio +6 bodova u odnosu na Massu a bez toga bi bilo -2 tako da je to 8 bodova razlike sto nije malo. To koliko je tko puta odustao zbog izlijetanja nije pod utjecajem vanjskih faktora i zato kazem da Massa nije bio ta razina.



        4

        3
    • 2008 mu Crashgate nije donio neku baš neku ključnu prednost Massa je tu utrku ( Singapur ) završio 13. a bez bodova je ostao na još 4 utrke i tako prosuo hrpu bodova. Massa odustaje 2008 na prve dvije trke(Australija i Malezija), kišni Silverstone bez bodova, Mađarska bez bodova.



      5

      5
    • Napomenuo bih Španiju 2010. Dva kruga prije kraja Hamiltonu puca guma sa P2. Bez toga bi bio šampion 2010.



      7

      6
    • Daniel Ricciardo
      _bataziv_0809 Prikaži

      2007. nije bio povlasten dok Alonso nije pokusao izboriti van staze ono sto mu na stazi nije islo. Cak je ispocetka sezone bio i podredjen (logicno rookie naspram 2x i aktuelnog sampiona, kao i Leclerc u Ferrariju 2019)

      2008. je Kimi bio nezainteresovan, Massa je grizao ko lud. Ali je u 3 utrke svojim greskama ostajao bez bodova, te u jos 2 bez svoje greske. Uz bolji bolid i dvije dvojbene sudacke odluke u svoju korist imao je sansu biti prvak.



      6

      2
  6. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    Najteža ti je bila sa Massom



    5

    1
  7. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Bit će zanimljivo usporediti mu ove i izjave na kraju sezone, kako god ishodila.



    4

    0
  8. Ferrari
    Leo4 Prikaži

    Pa normalno da neće izjaviti u ovom trenutku da mu je ovo najteža borba u borbi za naslov, vidjet ćemo kada sezona završi i kako završi koje će biti izjave.
    A Max ako ne osvoji naslov ove sezone mislim da će to biti isključivo radi tri utrke (baku,silverstone i mađarska) i to možda ne ni radi sve tri utrke nego samo zbog jedne od te tri utrke.



    8

    2
  9. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Ja mislim da je ovo pila naopako, da pokaže da se kao ne boji Maxa/RBR. PR BS IMHO.



    3

    3
  10. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Mislim da su mu najteže bile sezone 2010, 2012… bome je ima bolid za naslov, a ako se udubite u 2012 lako je vidit da je ALO pomea pod sa njim u gorem bolidu.

    Iako vrhunski vozac nikada mi nece ic u istu recenicu sa najvecima. MSC ima divovske sezone 96′ i 97′ u kantama, SEN 93′, ALO 2012′ pa cak i iz danasnje perspektive mi se cini da je onaj Ferrari iz doba Seba bio dosta manje konkurentan u odnosu na Merc nego sto se onomad mislilo. A i uvjeren sam da je Max u Benzu da bi prvenstvo odavno bilo rjeseno…

    Moj Sire nikad mi neces bit Pršut…



    4

    4
    • Antonio Giovinazzi
      Mazzacane Prikaži

      Ako se udubimo u 2012. lako se vidi da je količina sranja koju je Hamilton imao te sezone, duplo veća nego kod Alonsa i Vettela zajedno, i bez kojih bi Hamilton vrlo vjerojatno osvojio naslov 2012.



      2

      2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni