Izdvojeno

Alonso zbunjen sudačkom odlukom za Raikkonena

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 25 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Fernando Alonso je na Velikoj nagradi SAD-a odradio kaznu zbog novih elemenata pogonske jedinice, te je tijekom utrke pokušao nadoknaditi izgubljene pozicije. No, u duelima s dvije Alfe Romeo Španjolac se malo pogubio pa je Alpine imao pune ruke posla sa sucima i trkaćim direktorom FIA-e.

Nakon utrke je Alonso rekao da mu nije jasno zašto je Raikkonen smio obaviti pretjecanje izvan staze:

“Očigledno, odluka je donesena i moramo ju prihvatiti. Ne znam jeste li gledali cijelu utrku, ali mislim da je u prvom krugu Lando Norris odradi pretjecanje u 12. zavoju. Kočio je s unutrašnje strane, prestigao Sainza, Sainz je otišao izvan staze i dobio poziciju, nakon čega ju je morao vratiti.”

“U zadnjem dijelu utrke kad sam prestigao Giovinazzija po drugi put kočio sam s unutrašnje strane 12. zavoja. Prisilio sam ga van staze. On je zadržao poziciju izvan staze i onda ju je morao vratiti.”

“Na neki način – kad kočite s unutrašnje strane onda uvijek prisilite drugog vozača da iziđe izvan granica staze. On mora odlučiti hoće li odustati ili će zadržati pun gas izvan staze. To je napravio Sainz, Giovinazzi, i ja. A onda smo morali vratiti pozicije jer smo vozili punim gasom izvan staze. Kimi nije morao [vratiti poziciju] pa sam zato mislio da suđenje nije bilo konzistentno.”

“Ja sam izgubio desetak sekundi čineći te stvari, a time mi je pobjegla šansa da osvojim bodove. Nisam pretjerano ljut jer je u igri ionako bio samo jedan bod. Također, dogodio nam se problem sa stražnjim krilom pa ovo nije promijenilo našu utrku.”

“Yes!”
– Fernando Alonso nakon pretjecanja Antonija Giovinazzija

Alonso inzistira da kasnija tirada nije bila dokazivanje poante zbog incidenta s Raikkonenom:

“Mislio sam da je bilo sve u redu kad sam prestigao Antonija. Kočio sam kasno za 12. zavoj i promašio sam izlazak. Kad je ekipa rekla da moram vratiti poziciju shvatio sam da je to ispravna stvar i činilo se logičnim jer sam kočio prekasno. Da je tamo bio zid – nikad ne bih kočio tako kasno. Iskoristio sam izlazak izvan staze i onda sam usporio i propustio ga.”

“Nažalost, u tom trenutku sam bio već 3 sekunde ispred pa sam izgubio vrijeme vraćajući poziciju, ali shvatio sam odluku sudaca. Giovinazzi je učinio istu stvar i morao mi je vratiti poziciju. Prema tome, želim reći da je ono s Kimijem bilo čudno.”

“Nisam pokušavao ništa dokazati, samo sam pokušavao nadoknaditi pozicije. 10. mjesto je bio realan cilj i pokušali smo ga ostvariti. Očigledno, poštujemo sve što FIA kaže.”

Komentiraj

25 komentara

  1. Fernando Alonso: “All the time you have to leave the space”



    16

    5
  2. Evo. Ovo njegovo pravljenje tupastim zorno pokazuje zašto mislim da je oportunističko đubre, a ne gospodin čovjek.



    20

    22
  3. Natjerati ga da vrati poziciju nakon što ga je Alonso skroz izgurao bi bilo smiješno.



    5

    4
    • Alfa Romeo
      Eko01 Prikaži

      Ispravno sto posto, druge situacije koje nabraja nisu iste kao sa kimijem, ocito da ga je gurao van staze, a drugi su prosirili prolaz kroz zavoj. Nije vidjelo fer pleja, kimi je gospodin, uvek ostavi prostora u takvim situacijama fer se trka ceo zivot, slabo ko se moze pozaliti da ga je ovako bezobrazno izgurao van staze. Kimi je legenda, i posle njega formula 1 ce biti siromasna dugo vremena!



      20

      4
  4. Kimi Raikkonen 7
    Azavi Donator Prikaži

    Mene zanima ova ekipa koja minuse uporno stiska. Mogu li cuti vase objasnjenje zasto ne slazete? Zbilja me zanima..



    2

    18
  5. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Može malo gur gur?


    0

    2
  6. Ajmo Alonso i Briatore, napravit šou program. Jiiiiiha



    6

    3
  7. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ja mislim da ove izjave alonsa su PR izjave gdje mora ispeglati nabrijanost. ali da itekako je htio nešto dokazati, da itekako se trudi syebat suce i da im se ovim akcijama smije u facu, i to s pravom, jer bez zidova, bez šljunaka, ova f1 je postala smijurija, gdje sucima treba ponekad 5 krugova da odrede kaznu nakon čega pre pre previše utječu na samu utrku i to je sve jadno.
    da je iza rubnika šljunak, niti bi se vozače izguravalo toliko, niti bi se ulazilo u rizična preticanja, pogreške bi se skupo plaćale, a suci nebi imali posla i nebi se toliko uplitali. drago mi je da alonso ovo radi, što god on izjavio poslije utrke jer netko ovaj prljav posao treba odraditi. ovo je jadno i više nema veze s utrkivanjem. evo zbog ovoga što imamo, od 3 pretjecanja, 2 su trebala biti vraćena (66%), radije bih da se nijedno nije dogodilo, nego da imamo dvije trećine neregularnih preticanja.
    i zato mi je fernando pozitivac bez obzira na PR izjave – tko uopće vjeruje izjavama – jedina istina je kad vidimo hot headed vozača i njegovu reakciju, sve ovo kasnije kad se ohlade je izbrifirano, pa ako se ne podudara sa stvarnošću onda je i laž



    12

    0
  8. fernando , fernando , mnogi te vole ali više je onih koji te ne vole . broj onih koji te “privremeno” zavole je samo u trenutcima kad se spomene 2005./06. inače si stalno crna ovca . mnogima se sve može oprostit ali tebi i flaviu NIKAD … zar ne ? sve šta je FA izjavija smo vidili . i CS Vs LN i FA Vs AG i OK je bilo vraćanje pozicija ali.. di si se drznija spomenut ovo sa kimijem ? da je npr umisto kimija tu bija lewis ( a suci reagirali isti tj ne reagirali ) okladija bi se da bi mnogi “graknuli” kako je pretjecanje bilo van staze , kako bi pozicija trebala bit vraćena alonsu . ali kad je većini omiljeni kimi koji vozi zadnje trke svoje karijere u pitanju onda to nema veze sa “slučajevima” carlos , lando antonio . a možda je karma “presudila” da kimi ipak ne osvoji taj bod koji možda ne bi ni osvojia da je vratija poziciju ?



    9

    6
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Sigurno je da si u pravu što se tiče razlike u reakciji kad je na drugoj strani Kimi ili kad bi na njegovom mjestu bio Hamilton.
      I sigurno je da nismo previše racionalni kad komentiramo nekoga koga volimo i nekoga koga ne volimo.

      Ali ipak mislim da su u ovom slučaju suci dobro procijenili i odradili dobar posao…



      4

      0
    • Nemoj se sad i ti praviti tupast, pa ne vidjeti razliku kako je Alo odrao Gia i kako je njega Kimi odrao. Tko tvrdi da je to isto ne ispunjava uvjet dovoljne inteligencije za vozačku dozvolu. Potpuno je svejedno tko je sjedi9 u bolidima.



      4

      4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni