Izdvojeno

AMuS: Red Bull zatražio od FIA-e da pregleda Mercedesov ovjes

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Njemački Auto Motor und Sport piše kako je Red Bull zatražio od FIA-e da pregleda Mercedesov ovjes koji im je na prošle dvije utrke navodno donio oko sedam desetinki sekunde. Štoviše, FIA je obavila prve preglede i donijela “nepotpune zaključke”.

Također, Nijemci pišu da ovaj sustav nije nikakva inovacija i da ga čak sedam ekipa trenutno koristi, neki čak i drastičnije od Mercedesa, a Ferrari je priznao da je to godinama dio njihovog setupa. No, s obzirom na to da zaključak FIA-e nije definitivan postavlja se pitanje postoji li aspekt priče koji konkurentima nije jasan i je li Mercedes pronašao novi trik.

Horner misli da je efekt sustava bio manji u Americi:

“Benefiti variraju od staze do staze. Ovdje u Austinu je bilo manje izraženo jer ima dovoljno brzih zavoja tijekom kojih ne možete previše spuštati stražnji dio bolida jer biste izgubili downforce. Zbog toga ne mogu previše profitirati ni na pravcima. U Istanbulu i Sočiju je bilo moguće. Mercedes nam je bježao sedam desetinki sekunde na pravcima.”

Toto Wolff je u Americi rekao da je cijela ova rasprava samo “buka” i da ga zabavlja što se konkurenti u borbi za naslov bave takvim trivijalnostima:

“Dok god žele trošiti energiju na takvo što – dapače.”

Zaključak AMuS-a kaže da trud Red Bulla ipak nije bio uzaludan jer je, ako ništa drugo, potrošio nešto vremena Mercedesovog osoblja koje bi inače bilo utrošeno drugdje.

Vrijedi spomenuti da je Mercedes nakon prva dva treninga u petak promijenio podnice na svojim bolidima, ali kažu da to nema veze s ovim Red Bullovim zahtjevom nego samo s visinom bolida.

Komentiraj

11 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Uzalud vam trud, neki su jednakiji od drugih pa ih se ne smije dirat :D



    14

    7
    • “Nijemci pišu da ovaj sustav nije nikakva inovacija i da ga čak sedam ekipa trenutno koristi, neki čak i drastičnije od Mercedesa, a Ferrari je priznao da je to godinama dio njihovog setupa”

      Da. Njih 7 ;)



      11

      1
      • priča “govori” da su prvi VCR osmislili ameri ali traka je bila nedostatna da na nju stane film pa su odustali jer u tom slučaju za njih VCR nije ima vrijednost . onda su japanci to preuzeli , napravili “dužu” kasetu i ubrali novčiće ;) btw , gomila japanskih uspjeha ( nekada ) temelji se na kopiranju tuđih zamisli koje su “nadograđivali” . bilo je i dolazaka evropskih stručnjaka … npr jedan od glavnih inžinjera MZ – a je iz istočne njemačke doša u japan/suzuki , “donija im znanje” i suzuki je počeja bivat uspješan u moto sportu . možda je poanta da neko nešto osmisli onako “sirovo” , a drugi to “popegla” pa je na kraju isto , poznato , a drugačije ;)



        8

        0
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        AnteF1…. svi koriste savitljiva krila. Da. Cijeli grid… ali prašina se digla oko red bullovog savijanja… Ante F1 svi imaju jednake uvjete za pit stop, ali idemo kaznit tim koji ih najbolje obavlja. :D



        6

        0
  2. dimi se dimi…
    bar je i za zelenim stolom zanimljivo, kao i na stazi.

    ne vjerujem da će biti išta od svega toga, ali opet..



    5

    0
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    tako radi organizirana ekipa. nema opuštanja. pritisak sa svih strana. bombardiranje.
    i sve to samo za šansu uopće da se skine merc, jer vrlo je neizvjesno..



    6

    0
  4. Tako se to radi, gazi ih sada kad se nanjuški krv a ne ko ovi moji crveni!



    8

    1
  5. Ima jedan problem za mercedes a to je da RB nije Ferari koji bio katastrofalan oni nisu smeli ni da pomisle da prijave Mercedes za nesto, kao sto rece Paja sinoc u prenosu Mercedes-Hamilton je naleteo na tvrdji orah nego sto je mislio.



    8

    1
  6. Mercedes’ trick rear suspension on its F1 car explained

    https://www.youtube.com/watch?v=HFDGz7afFKw


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni