Njemački Auto Motor und Sport piše kako je Red Bull zatražio od FIA-e da pregleda Mercedesov ovjes koji im je na prošle dvije utrke navodno donio oko sedam desetinki sekunde. Štoviše, FIA je obavila prve preglede i donijela “nepotpune zaključke”.
Također, Nijemci pišu da ovaj sustav nije nikakva inovacija i da ga čak sedam ekipa trenutno koristi, neki čak i drastičnije od Mercedesa, a Ferrari je priznao da je to godinama dio njihovog setupa. No, s obzirom na to da zaključak FIA-e nije definitivan postavlja se pitanje postoji li aspekt priče koji konkurentima nije jasan i je li Mercedes pronašao novi trik.
Horner misli da je efekt sustava bio manji u Americi:
“Benefiti variraju od staze do staze. Ovdje u Austinu je bilo manje izraženo jer ima dovoljno brzih zavoja tijekom kojih ne možete previše spuštati stražnji dio bolida jer biste izgubili downforce. Zbog toga ne mogu previše profitirati ni na pravcima. U Istanbulu i Sočiju je bilo moguće. Mercedes nam je bježao sedam desetinki sekunde na pravcima.”
Toto Wolff je u Americi rekao da je cijela ova rasprava samo “buka” i da ga zabavlja što se konkurenti u borbi za naslov bave takvim trivijalnostima:
“Dok god žele trošiti energiju na takvo što – dapače.”
Zaključak AMuS-a kaže da trud Red Bulla ipak nije bio uzaludan jer je, ako ništa drugo, potrošio nešto vremena Mercedesovog osoblja koje bi inače bilo utrošeno drugdje.
Vrijedi spomenuti da je Mercedes nakon prva dva treninga u petak promijenio podnice na svojim bolidima, ali kažu da to nema veze s ovim Red Bullovim zahtjevom nego samo s visinom bolida.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 16 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je toky13.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uzalud vam trud, neki su jednakiji od drugih pa ih se ne smije dirat :D
14
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Nijemci pišu da ovaj sustav nije nikakva inovacija i da ga čak sedam ekipa trenutno koristi, neki čak i drastičnije od Mercedesa, a Ferrari je priznao da je to godinama dio njihovog setupa”
Da. Njih 7 ;)
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
priča “govori” da su prvi VCR osmislili ameri ali traka je bila nedostatna da na nju stane film pa su odustali jer u tom slučaju za njih VCR nije ima vrijednost . onda su japanci to preuzeli , napravili “dužu” kasetu i ubrali novčiće ;) btw , gomila japanskih uspjeha ( nekada ) temelji se na kopiranju tuđih zamisli koje su “nadograđivali” . bilo je i dolazaka evropskih stručnjaka … npr jedan od glavnih inžinjera MZ – a je iz istočne njemačke doša u japan/suzuki , “donija im znanje” i suzuki je počeja bivat uspješan u moto sportu . možda je poanta da neko nešto osmisli onako “sirovo” , a drugi to “popegla” pa je na kraju isto , poznato , a drugačije ;)
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
AnteF1…. svi koriste savitljiva krila. Da. Cijeli grid… ali prašina se digla oko red bullovog savijanja… Ante F1 svi imaju jednake uvjete za pit stop, ali idemo kaznit tim koji ih najbolje obavlja. :D
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dimi se dimi…
bar je i za zelenim stolom zanimljivo, kao i na stazi.
ne vjerujem da će biti išta od svega toga, ali opet..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tako radi organizirana ekipa. nema opuštanja. pritisak sa svih strana. bombardiranje.
i sve to samo za šansu uopće da se skine merc, jer vrlo je neizvjesno..
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako se to radi, gazi ih sada kad se nanjuški krv a ne ko ovi moji crveni!
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima jedan problem za mercedes a to je da RB nije Ferari koji bio katastrofalan oni nisu smeli ni da pomisle da prijave Mercedes za nesto, kao sto rece Paja sinoc u prenosu Mercedes-Hamilton je naleteo na tvrdji orah nego sto je mislio.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes’ trick rear suspension on its F1 car explained
https://www.youtube.com/watch?v=HFDGz7afFKw
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedesovi potezi su trick, Ferrarijevi istovrsni potezi su cheat. Licemjerje ne poznaje granice.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.gpblog.com/en/news/97298/red-bull-no-protest-mercedes-rear-suspension-is-legal.html
0
0