Teksaška poslastica

Ante Maras

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Teksaška poslastica

Ante Maras

Utrka na stazi COTA ponovno nam je priredila sjajnu utrku s jako puno dvoboja i događanja na stazi, kako u vrhu poretka, tako i u sredini te dnu poretka. Ponovno nam je donijela veliku borbu između Verstappena i Hamiltona koja je već počela na drugom slobodnom treningu. Nije akcije nedostajalo i niže u poretku, a Alonso i Raikkonen su se pobrinuli da nas svojom borbom vrate 15 godina unatrag. Jednostavno, za svakog je bilo ponešto.

Verstappen vs Hamilton, Red Bull vs Mercedes

Nakon 2. slobodnog treninga mnogi su očekivali, kao i ja, da bi moglo biti doći do velikog incidenta na samoj utrci, ako ne već i u prvom zavoju. Dogodilo se upravo suprotno, priredili su nam još jednu veliku borbu za pobjedu, a ključnu ulogu su odradili pitwall Red Bulla i Mercedesa. Red Bull se odlučio malo kockati te je ranije od očekivanja povukao Verstappena u boks na 2. zamjenu guma. Iako se činilo da se odluka Mercedesa da pozove Hamiltona ponešto kasnije bolja i da bi Hamilton na kraju skinuo Verstappena i pobjedio, Verstappen je sjajnim čuvanjem guma kad je trebalo i pritiskanjem na kraju uspio sačuvati 1. mjesto i pobijediti. Naravno, imao je malo sreće kad je obilaskom Schumachera dobio DRS u pretposljednjem krugu, no sreća je sastavni dio uspjeha. Budimo realni, Mercedesu je ova staza malo više pasala nego Red Bullu, no tu prednost je Red Bull uz pomoć sjajnog Verstappena i bolje odluke pitwalla anulirao i otišao do pobjede. Također čestitke i Hamiltonu na sjajnom prodoru i još jednoj sjajnoj vožnji. Vidi se da Verstappen izvlači maksimum iz Hamiltona, što mi je drago vidjeti jer pokazuje da 6 naslova u Mercedesu nisu samo plod dominantnog bolida i ovo je win-win situacija za fanove koji dugo čekaju veliku borbu za naslov. S druge strane, Red Bull sve više pokazuje da je njegov pitwall za malčice bolji od Mercedesovog te mislim da bi upravo pitwall mogao biti taj jezičac na vagi u borbi za naslov obzirom da su Verstappen i Hamilton podjednako dobri ove sezone. Nama samo preostaje da uživamo u ovoj borbi do kraja sezone.

Checo, you will not have a drink.

Nakon pobjede u Azerbajdžanu, Perez je nanizao velik broj mlakih utrka, a i pitwall potpuno posvećen Verstappenu mu nije bio od pomoći. No čini se da se Perez konačno spojio s bolidom te uz anemičnog i rasterećenog Bottasa nije nemoguć scenarij da Red Bull čak osvoji i konstruktorski naslov, a to će više boljeti Mercedes nego gubitak vozačkog naslova. Iako je bio daleko od vodećeg dvojca, Perez je svojim 3. mjestom donio velike bodove u borbi za konstruktorski naslov. To 3. mjesto je velik rezultat kad se uzme u obzir da je od 20. kruga vozio bez dotoka pića, što je njegovu utrku učinilo još i težom. Ovakav Perez će do kraja sezone biti od velike pomoći Verstappenu i Red Bullu te i po tom pitanju možemo očekivati svašta.

McLaren vs Ferrari

Još izjednačenija borba od borbe za naslov. Ferrari je napravio ogroman skok u odnosu na prošlu sezonu te borba za podij više nije samo san. Naravno, za pobjedu im fali još malo, ali veliki napredak bolida u odnosu na prošlu godinu te sjajan motor daje im velike šanse za 3. mjesto u poretku, a motor ima potencijala da Ferrari bude borac za pobjede i naslov sljedeće godine, ako naprave sjajan bolid sljedeće godine. Nadu u takav razvoj događaja daje i vozački par Leclerc-Sainz koji sjajno funkcionira te obojica rade sjajan posao ove godine. No McLaren nije bez aduta. Ovogodišnji bolid uparen sa sjajnim Mercedesovim motorom još je konkurentniji, a Norris koji je konstantno dobar(s iznimkom jučerašnje utrke) i Ricciardo koji se konačno probudio(iako mi njegov potez na Sainzu pomalo prljav i ne baš očekivan od njega), čine McLaren sjajnom cjelinom te možemo na njih računati sljedeće godine pri vrhu. Tko će ove godine biti 3. u poretku? Po mom mišljenju, McLaren uz jako malu razliku, jer mi se Ferrarijev pitwall i boks čine lošijim od McLarenovog, iako i McLarenov nije baš sjajan.

Samo opušteno

Bottas otkako je objavljeno da prelazi u Alfu Romeo vozi potpuno opušteno i rasterećeno, možda malo previše opušteno. Revoltiran višegodišnjim lošim tretmanom Mercedesa prema njemu te promjenama motora svako malo, Bottas je odlučio voziti pomalo kontra Mercedesa te ne baš sjajne vožnje su postale još lošije, što bi moglo jako koštati Mercedes. Da, od Monze je osvojio jako puno bodova, no nekako su ti bodovi bili plod sreće i lošijim nastupima konkurencije, a ne neke njegove sjajne vožnje(uz iznimku Turske). Mercedes će morati s njim obaviti jedan razgovor da se malo sredi i pomogne im u borbi protiv Red Bulla, no ne znam koliko će to imati utjecaja na Bottasa.

Tko visoko leti, nisko pada.

Racing Point(današnji Aston Martin) je prošle sezone, uz pomoć kontroverznog bolida koji je preslika Mercedesovog W10 iz 2019. godine bio hit te je ostvarivao sjajne rezultate te je uz nekoliko podija ostvario i pobjedu. Ove godine su išli po istom receptu, a rezultat je katastrofa. Aston Martin ove godine nije ni sjena prošlogodišnjeg Racing Pointa te im je osvajanje bodova ove godine puno teža misija, a da ne govorimo nečem većem, kao što je podij. Naravno, nije ih sreća mazila, ali sreća nema puno veze s ogromnim padom u drugom dijelu sezone. Očigledno mala promjena pravila ove godine je njih više pogodila nego Mercedes. Nije samo bolid problem, nego i vozači. Vettela sreća baš neće, a i stint u Ferrarija je očigledno ostavilo nešto traga, a Stroll je vozački pao za najmanje klasu ispod te je u ponekim situacijama opasnost i za druge vozače, a i neke njegove taktičke odluke su pomalo smiješne. No najveći problem je definitivno pitwall koji nekad bude toliko smiješan da se Ferrarijev pitwall naspram njih doima kao da imaju Rossa Brawna, a ne Inakija Ruedu. Iskreno ne znam što bih očekivao od njih sljedeće sezone.

Povratak u 2005.

Alonso i Raikkonen su svojom borbom počastili fanove F1, a pogotovo starije fanove čija ih je borba vratila u neka za njih ljepša vremena, kad su se dva velikana borili za pobjede, a ne za bodove. Tvrda borba, pomalo i van granica staze, pokazala nam je da nisu izgubili ništa vještine i znanja, iako više nisu mladi momci, nego stare iskusnjare. Pogotovo veseli vidjeti Alonsa raspoloženog za borbe, što uz potencijalno konkurentan Alpine sljedeće sezone može značiti povratak Alonsa u sami vrh, gdje on zaslužuje biti.

Haas gori od dna

Odluka da neće razvijati bolid tijekom sezone nas je na neki način pripremila da će Haas biti loš i zakovan za dno, ali ovako loš Haas je ipak iznenađenje te pomalo iritantan, pogotovo u rukama Nikite Mazepina. Nekako mi je žao Schumachera i Mazepina jer veliki dio krivnje za ovakve vožnje nosi i bolid koji se doima kao da se bori protiv vozača i obrnuto. Iako mi se dalje čini da Mazepin nije za F1, možda promijenim mišljenje sljedeće sezone ako uspiju sastaviti bolid kojeg je lakše vozit. Iskreno se nadam da će Haas sljedeće sezone složiti konkurentan bolid, što uz financije i podršku Ferrarija ne bi trebao biti toliki problem, a do kraja sezone nam ostaje trpiti očajan Haas.

Američki glamur

Obzirom da je Liberty Media, vlasnik F1, američka tvrtka, moglo se očekivati da će na domaćoj stazi donijeti taj američki glamur i nisu nimalo razočarali. Broj i veličina zvijezda je bio impresivan, pa su nas svojim dolaskom počastili Ben Stiller, Shaquille O’Neal, Serena Williams, George Lucas, Logan Paul i još mnogi. No show je definitivno ukrao Shaquille O’Neal dolaskom smiješno prerađenim kabrioletom, ali ponajviše svojom pojavom na podiju na kojem je stršio naspram Hamiltona, Verstappena i Pereza. Liberty Media, čista petica za organizaciju.

https://twitter.com/f1nocontext/status/1452378149380050955?s=20

Michael Masi i suci, nastavak tko zna koji

Nema se tu što više pisati, dovoljno je poslušati team radio između Masija i Alpinea te će sve biti jasno.

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9491 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Maras
Pulsmedia autor
113 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

23 komentara

  1. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    koji je najbolji rezultat nekog ferarijevog kupca motora od 90ih do danas ?



    1

    0
  2. Osjetio sam određenu nesimpatiju prema cjelokupnom AM, od brenda preko garaže, do vozača. Je li to istina ili mi se samo čini?



    2

    0
    • Mick Schumacher Ante Maras novinar Prikaži

      AM kao brend iznimno poštujem i drag mi je, Vettela pratim i jedan mi je od najdražih još od 2015. ali su mi užasno iritantni rezultatima i tom filozofijom izrade bolida, a sad se prosipam pepelom jer sam branio Lancea Strolla, nije loš ali ni sjena Strolla od 2020.

      P. S Aston Martin DBS Superleggera mi stoji visoko na listi želja za dream garage.



      8

      1
  3. Ovo za sudije je bespotrebno. Trka je odrađena odlično.

    Alonso je izgurao Kimija u prvom pokušaju, a potom izletio sa staze prilikom obilaska Gia. (Obje njegove greške)

    Kada se Gio preračunao u odbrani i otišao van, dobio je upozorenje od tima i vratio poziciju.

    To što Alpine traži od nekoga ko nije sudija opravdanje za svoje (očigledno) ilegalne postupke je samo po sebi smiješno. Da je bar 50-50 pa i nekako …



    23

    11
    • slažem se. Alonso je pizdio bezveze. Nekad je u pravu, ali ovdje učestalo nije bio.



      24

      7
      • Fernando Alonso Brane FA14 Prikaži

        I ja se slažem da nije bio u pravu, ali treba uzeti u obzir pod kakvim je stresom i adrenalinom tijelo i glava pri tim silama i brzinama, pa čovjek ne reagira racionalno, a pogotovo uzavrela španjolska krv ;)



        5

        0
        • David Croft Frantic Donator Prikaži

          Mislim da se autor više referirao na to da se Massi svojim dosadašnjim postupcima doveo u situaciju da se ljudi “šprdaju” sa njim , nego što je mislio da je Alonso bio u pravu.

          Alpine: Can I just confirm that we can overtake off the track if we are going round the outside of another car?
          Race director: No you can’t overtake off the track.
          Alpine: Well that’s what Raikkonen has just done.
          Race director: Understand.
          Alpine: So that’s OK?
          Race director: No it’s not OK.
          Alpine: But it’s OK for Raikkonen.
          Race director: No, it’s not OK for anyone.

          Mislim, iz Alpinea su odmah krenuli sa šprdanjem, koje je kulminiralo nakon Massijevog odgovora “Understand”, koji dovoljno govori koliko je lik pogubljen.



          8

          0
  4. Mick Schumacher Multi 21 Prikaži

    Suci po meni korektni ovaj put. Alonso po običaju.



    17

    6
  5. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Taman mi je Alonso bio 2% draži sa nekim izjavama u posljednje vrijeme, a onda je došla utrka u Austin i shvatio sam opet zašto ga hejtam. Licemjer prve klase i krajnje prljav igrač.



    15

    10
  6. Verstappen i Hamilton jednako dobri ove sezone?
    Ne znam je li pratimo istu sezonu ili..
    Pa Max je gotovo besprijekoran, a Lewis ne znam od kud početi s njegovim greškama. Pa samo Azerbejdžan i ono kočenje u prvom zavoju mu je uzelo 25 bodova…



    16

    2
    • Fernando Alonso Brane FA14 Prikaži

      To pokazuje da LH ponekad, a sve češće, puca pod pritiskom, jer od Rosberga nije imao rivala do sada



      8

      1
      • Daniel Ricciardo _bataziv_0809 Prikaži

        To pokazuje da ove sezone imamo drukcije okolnosti i drukcije odnose snaga koji sa sobom nose drukcije posljedice.

        Redukcionizam ovog tipa da neko puca pod pritiskom jer dugo nije imao protivnika je povrsan i ne otkriva cijelu pricu ni cijelu istinu, iako sam po sebi, cinjenicno, nije netacan.

        Max je overall bolji ove sezone, kao sto je i Red Bull bolji ove sezone, ali ni oni nisu bezgresni. Neke greske su im prosle nekaznjeno, odnosno bez posljedica (Imola, Francuska, Monza), dok su Lewisove greske, izuzev Imole, ipak kaznjene.

        Tako da je neophodno razumjeti da je ovo vrlo kompleksan mehanizam koji ovisi o puno malih dijelova i da ga ne mozemo svoditi na jedan ili dva dijela, a ostale zanemariti.



        1

        13
  7. Bmw Marko Rakić novinar Donator Prikaži

    Situacija Alonso Raikkonen je čista ko suza, ne znam što se tu imalo dosuditi. Alonso tražio da mu vrati mjesto, a izgurao ga koliko god je mogao, s tim da je došlo do dodira jer je Raikkonen tvrd orah i ne popušta kad zna da ima priliku, ali je i jedan od najpoštenijih vozača u dvobojima. Kad se sjetim njegovih borbi sa Schumacherom 2012., huh koja poslastica.



    7

    1
  8. Nigel Mansell drv Prikaži

    Što se tiče američkog glamura, sjajna mi je odluka da himnu pjeva netko tko je oličenje današnjeg amerikanca. 😂😂
    Dio američkih “selebritija” je bio strašno nepodnošljiv i iritantan sa svojim glumatanjem prije same trke, dok je Brundle intervjuirao ljude po stazi.

    Od pozitivnih stvari, uz sjajnog Shaquille O’Neala, još bi dodao i cheerleadersice koje su podsjetile na stara grid girls vremena. Njih su, ironično, ukinuli upravo amerikanci….



    6

    0
  9. katkad mi je žal šta s eneka stvar može gledat sa bar 2 strane . referentna “točka” mi je konstantno omalovažavani bottas … npr za pereza autor piše kako je pit RB potpuno posvećen maxu pa sergiu i nije bija od velike pomoći no vridi li to i za VB jer zar nije pit potpuno posvećen svih ovih sezona lewisu ? vožnje VG su okarakterizirane ka anemične , opuštene ,
    njegove ne baš sjajne vožnje su postale još lošije ALI ostaje činjenica da je VB 3. u poredku , da je od mogučih 100 bodova u 4 trke prije amerike osvojio 69 = 69 % pa mislim da to nije nimalo loše za vozača čijeg kolegu preferira pit MB . naravno , taj zbir bodova je plod sriće i lošijeg nastupa konkurenata . lošiji nastupi konkurenata su valjda opravdani ali lošiji nastupi VB su neoprostivi ? oni mogu , a on ne može imat loš vikend . srića ? a valjda jer npr i italiji je u sprintu bija najbrži , u Q također i to je bija plod sriće no nije peh to šta je usprkos odličnih rezultata u trci starta sa P 19 zbog izmjene PU i opet završija na postolju . ako neko drugi sa P 19 završi na postolju to je plod odlične vožnje ali kod VB je to plod sriće ,lošieg nastupa konkurenata . valjda je on kriv šta je perez dobija kaznu od 5 s i time izgubija P 3 . da u austinu opet nije minja PU i starta sa P 9 umisto sa P 4 iz Q ko zna kako bi trka završila , bi li max pobjedija . tu se vidilo kako je nezgodno kad se vozač kalibra LH mora borit sa 2 RB bez pomoći VB . a da je VB starta uz sergia možda bi se max mora borit protiv 2 MB ;) bottas se ne bi treba sramit svojih sezona u MB jer vozač koji je proglašen najboljim pomoćnikom je 2 sezone završava ka 2 . , 2017. je završija 3 . , a vjerovatno će i ovu tu završit . uz malo sriće bi i 2018. završija 3. da nije bilo probušene gume 3 kruga prije kraj u bakuu dok je vodija trku . mislim da za neke stvari zaključivati treba sagledati kompletnu sliku , a za neke … ne trlati pred rudu jer npr ferrariu su predviđali sredinu poredka prije starta sezone ali da u ferrariu nisu 2 X “pucali sebi u nogu” , a mislim na boxeve carlosa danas bi bili 3. ispred McL . u turskoj je izmjena guma carlosa trajala 28,3 s a norisa ( bolje plasiranog u McL ) 23,2 s ( 5 ,1 s krače ) , a u austinu druga izmjena carlosa je trajala 26,8 s ( prva 23,4 s ) , a ricciarda 24 s = 2.8 s kraće i zbog toga je CS izaša iz boxa iza DR . da je sve bilo “po zanatu” izaša bi ispred DR , ne bi oštetija bolid u pokušaju preticanja i verovatno završija iza kolege preuzevši P 3 u konstruktorskom . no najvažnije je detektirat negarivce … neomiljenog binotta i valtteria ali ako bi se “podvukla crta” možda bi vidili da je VB odlično odradija svoj angažman u MB pomažući LH te sezone završava među 3 najbolje plasirana vozača , a mattia je ima veliki doprinos u ovoj revitalizaciji ferraria ove sezone … a o masi i sucima u austinu … pita bi bi li mnogi stali na stranu alonsa da je u “slučaju” učestvova npr lewis umisto kimija i bi li onda mislili da je to preticanje bilo recimo legalno ?



    3

    0
  10. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    RB je ipak bio bolji na ovoj stazi. To ne tvrdim ja već drugi. Najbolje se vidjelo na tome kako je Max mogao konstantno biti u drs zoni, a Lewis se nije mogao ni približiti. A i Bottasova pozicija sve govori.


    0

    4
    • koji drugi to tvrde ? u trci koju sam ja gleda u završnici više puta je LH iza maxa bija od 0,8 do 0,6 s . ako bottasova pozicija ide u prilog tome da je RB bija bolji onda zaostatak pereza za LH od gotovo 41 s govori da je MB bija bolji od RB . bolji RB ( kako drugi tvrde :) ) je izgubija poziciju već na startu od lošijeg MB jer je maxova reakcija na staru bila 4 STOTINKE sporija od lewisove zar ne ? :) :) :) nisam primjetija da je ( bar na mom TV – u ) da je max tada konstantno bija u DRS zoni LH , dapače . RB je bija bolji jer su u pravom trenutku pit donija odluku da primjene agresivnu taktiku ranijih odlazaka u box šta je valjda po mišljenju boxa MB bilo suludo no pokazalo se dobitno . da se u samom finišu trke pred maxom nije “ukaza” MS čime je max moga koristit DRS možda ovaj i ne bi pobjedija ili bi ali bi razlika u odnosu na lewisa bila možda nekoliko desetinki , a ne 1,3 s ;)


      0

      1
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        Do ulaska maxa u boks bio je evidentno brži na medium gumama. To brojke i pokazuju. Poslije je samo fino čuvao gume i kontrolirao tempo. A druga stvar je da je rb bio daleko bolji u sporim zavojima. Hamilton nikako nije mogao ući u drs zonu detekcije pa i kada je došao na 1.0-1.5 sekundi zaostatka.Jednostavno. Da drugi stručnjaci. Ne sa ovog foruma.


        0

        3