Izdvojeno

Verstappen nakon prvog treninga nije očekivao pole position: Srećom, još uvijek variraju brzine bolida

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Max Verstappen priznaje da ga je iznenadio pole position za Veliku nagradu SAD-a, pogotovo nakon što je na prvom slobodnom treningu Mercedes imao skoro punu sekundu prednosti pred njime i još pola sekunde pred drugim ekipama.

“Nakon FP1 sam pomislio – u redu, to je velik zaostatak… Ali onda smo malo po malo poboljšavali bolid. Danas smo ih preskočili jer je cijela ekipa napravila sjajan posao.”

Bez obzira na pole position Verstappenu se nije osjećao ugodno za volanom cijelog vikenda, pogotovo kad je riječ o mekšim gumama.

“Rekao bih da je bilo svega u tim pokušajima da pronađemo limit bolida. Cijelog vikenda je bilo malo teže pronaći to nešto dodatnog vremena. Čak sam i u kvalifikacijama morao postepeno dolaziti do toga. Na mediumu sam se osjećao prilično dobro. Mislim da je Q2 bio dobar i činilo se da mi to više paše za vožnju. U Q3 opet u prvom pokušaju nije bilo savršeno. Nisam mogao izvući istu brzinu kao u Q2. U posljednjem pokušaju sam morao duboko kopati da bih pronašao ovo vrijeme.”

Verstappenu posao nije olakšala kiša koja je počela padati u posljednjem sektoru:

“U zadnjem sektoru sam vidio par kapi kiše na viziru, što nije idealan scenarij. Ali, sjajno je biti na pole positionu, posebno kad se radi o vikendu tijekom kojeg nisam uspijevao izvući tu posljednju mrvicu brzine iz bolida.”

Red Bull je u najavi vikenda ovu stazu okarakterizirao kao Mercedesovu stazu, a Max kaže da je ovo donekle iznenađujuć rezultat kvalifikacija:

“Možda mogu reći da je ovo sitno iznenađenje. Ali, vidjeli ste da cijele sezone to varira. Srećom, još uvijek varira.”

Svejedno, ne misli da je ovo nekakav pokazatelj za utrke koje slijede:

“Naravno da sam sretan s performansama koje smo pokazali u kvalifikacijama. Idemo vidjeti hoće li u utrci opet biti druga priča. Onda ćemo ići na iduću utrku i tamo se opet može sve promijeniti. Možete izgledati kao favoriti u najavi vikenda, ali svejedno trebate paziti na svaki detalj da biste uspjeli. Tako smo blizu da lako možete ispaštati ako propustite i najmanju sitnicu. To nam se dogodilo, primjerice, u Turskoj.”

Verstappenu je ovo deveti pole position sezone, a posebno je zadovoljan jer je bio jedan od težih:

“Inače se osjećam vrlo ugodno u bolidu i mogu pronaći brzinu. Na ovoj stazi je to cijelog vikenda bilo nešto teže. Ali, ne može uvijek biti glatko, zar ne? Ovo je bilo izazovno i zabavno. Da je uvijek prelagano onda bi postalo dosadno. Mislim da smo kao ekipa funkcionirali jako dobro. Pokušali su mi pomoći da se poboljšam prema kraju kvalifikacija i složim sve u Q3, što je na kraju upravo ono što želite. Ne uspije uvijek, ali je uspjelo ovaj put.”

[profil broj=”33″]

Komentiraj

4 komentara

  1. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Pohvale autorima portala sto nas i u ovako nezgodnom timeline-u aktivnosti za nasu vremensku zonu docekaju s pokojim tekstom ujutro. 👍



    10

    0
  2. Šanse da Max osvoji prvenstvo su trenutno 90%.



    4

    5

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni