Izdvojeno

Leclerc iznenađen četvrtim mjestom: Očekivali smo jači McLaren

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc je iznenađen što se uspio kvalificirati na četvrtu startnu poziciju jer je očekivao da će McLaren biti brži na ovoj stazi. Drugi Ferrari je također bio ispred oba McLarena, a dobro će im doći i kazna Valtterija Bottasa koji će na kraju krenuti s 9. pozicije.

“Sretan sam s jučerašnjim danom. Bio sam sretan petom pozicijom jer mislim da četvrto startno mjesto ima nešto manje gripa. Ali, u redu, prihvatit ću to.”

“Iznenadilo me jer smo očekivali da će McLaren biti brži od nas ovog vikenda na ovoj stazi. Ipak, to dosad nije bio slučaj. Sad nam treba i dobra utrka, ali nas je iznenadilo da smo ispred njih u kvalifikacijama.”

Leclerc je imao težak treći trening i kaže da je pravo olakšanje vidjeti da se bolid unatoč tome dobro ponašao na stazi:

“Kvalifikacije su bile dobar kraj teškog dana. Na 3. treningu sam izgubio pouzdanje u bolid jer sam u zadnjem stintu gubio stražnji kraj u skoro svakom zavoju. Kroz kvalifikacije se vratila vjera u bolid i uspio sam složiti zadnji krug. Prema tome, jako sam sretan.”

Leclerc će u utrku krenuti na medium gumama, a Sainz na softu.

“Mučio sam se malo u Q1 pa smo s moje strane malo prerano krenuli na medium da bismo kasnije koristili soft. Mislim da je Carlos imao više pouzdanja da će odraditi drugi pokušaj na mediumu. To je bilo razmišljanje iza te strateške odluke.”

“Što se mene tiče, u Q2 sam odradio dobar prvi krug na mediumu i uspjeli smo proći dalje s tim gumama, što je bilo lijepo iznenađenje.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni