Izdvojeno

Verstappenu pole position za VN SAD-a

Piše: Jelena Benger

Prije 1 godinu, 25 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Red Bullov Max Verstappen osvojio je pole position za Veliku nagradu SAD-a. Uspjelo mu je to vremenom 1’32.910, a od drugoplasiranog Lewisa Hamiltona iz Mercedesa bio je brži nešto više od dvije desetike. Treći najbrži danas bio je Verstappenov momčadski kolega Sergio Perez.

Q1

U prvim pokušajima prve kvalifikacijske runde Daniel Ricciardo bio je najbrži ispred Verstappena s vremenom 1’34.407, a treći je bio Lando Norris. Prvi krugovi Bottasa i Hamiltona bili su tri desetinke sporiji od Ricciardovog. Verstappen je u drugom pokušaju skinuo Ricciarda za pet stotinki, isto je učinio i Perez koji je pak od Verstappena bio sporiji samo dvije desetinke. U opasnosti od ispadanja našli su se Alonso, Latifi, Schumacher, Räikkönen i Mazepin. Došlo je do neugodnog trenutka na stazi kada je Mazepin zasmetao Vettelu u brzom krugu. S obzirom na konačni rezultat Q1 suci su odlučili da neće ni istraživati taj incident.

U posljednjim pokušajima Q1 Leclerc je odvezao najbrže vrijeme 1’34.153. Giovinazzi se izvrtio u prvom sektoru i nakratko izazvao žutu zastavu. Hamilton i Bottas ostali su na sedmom i osmom mjestu, ispred njih oba McLarena, Ferrarija i Red Bulla (od kojih je jedino Leclerc išao po posljednji pokušaj). U Q2 nisu se plasirali Lance Stroll, Nicholas Latifi, Kimi Räikkönen, Mick Schumacher i Nikita Mazepin.

Q2

George Russell prvi je izašao na stazu ispred Mercedesovih vozača. Svi su izašli na mediumu osim Pereza, Russella, Sainza i Tsunode. Verstappen je nakon prvih pokušaja bio najbrži s vremenom 1’33.464, Hamilton je bio nešto više od tri desetinke sporiji, a treći je ponovno bio Norris.

U opasnosti od ispadanja nakon prvih pokušaja našli su se Perez, Ricciardo, Russell, Vettel i Giovinazzi.

U posljednjim pokušajima Perez se ipak odlučio za medium gume, nakon što mu je krug na softu obrisan. I on i Ricciardo uspjeli su proći u Q3 dok su Ocon, Vettel, Giovinazzi, Alonso i Russell ispali u Q2.

Q3

Hamilton je bio prvi na stazi, a njegovo prvo vrijeme u Q3 bilo je dovoljno za četvrto mjesto. Najbrži je bio Perez s 1’33.180 ispred Verstappena i Bottasa. U posljednjim je današnjem pokušaju Hamilton popravio svoje vrijeme i preskočio Pereza. Međutim, Verstappen je nakon njega prošao startno-ciljnom ravninom s vremenom 1’32.910 čime je osigurao prvu startnu poziciju za sutrašnju Veliku nagradu SAD-a. Perez je također popravio svoje vrijeme, ali nije bilo dovoljno za više od treće pozicije. Na samom kraju Q3 počela je padati lagana kiša u pit-laneu, ali to nije nikome na stazi zasmetalo.

Bottas je ostao četvrti. Ferrarijev dvojac bili su peti i šesti, Leclerc ispred Sainza. Daniel Ricciardo bio je sedmi ispred momčadskog kolege Norrisa, a AlphaTaurijev dvojac zauzeo je deveto i deseto mjesto.

Velika nagrada Sjedinjenih Američkih Država na rasporedu je sutra u 21:00 sati po hrvatskom vremenu.

Provizorni startni poredak za VN SAD-a:

PozicijaVozačMomčadVrijemeZaostatak
1Max VerstappenRed Bull1’32.910 –
2Lewis HamiltonMercedes1’33.1190.209
3Sergio PerezRed Bull1’33.1340.224
4Charles LeclercFerrari1’33.6060.696
5Carlos Sainz Jr.Ferrari1’33.7920.882
6Daniel RicciardoMcLaren1’33.8080.898
7Lando NorrisMcLaren1’33.8870.977
8Pierre GaslyAlphaTauri1’34.1181.208
9Valtteri BottasMercedes1’33.4750.565
10Yuki TsunodaAlphaTauri1’34.9182.008
11Esteban OconAlpine1’35.3772.467
12Antonio GiovinazziAlfa Romeo1’35.7942.884
13Lance StrollAston Martin1’35.9833.073
14Nicholas LatifiWilliams1’35.9953.085
15Kimi RaikkonenAlfa Romeo1’36.3113.401
16Mick SchumacherHaas1’36.4993.589
17Nikita MazepinHaas1’36.7963.886
18Sebastian VettelAston Martin1’35.5002.590
19George RussellWilliams – –
20Fernando AlonsoAlpine1’44.54911.639

Komentiraj

25 komentara

  1. super quale, jedva čekam sutra



    21

    0
  2. Sinko dragi kako spavat nakon ovakvih kvala, uzivanje :D ali pokisla lica u mercu, urlanje. Sutra vatromet u T1 :))



    28

    3
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Pogodia san kad san reka da ce kvale bit odlicne!!
    Jedino šteta šta Ferrari i Mclaren fali samo malo za umišat se, ali tu su, Botas starta 9 i ima 5 gadnih vozaca za proc u poprilicnonbrzim bolidima…
    Trka bi mogla bit luđa od kvala 😬



    19

    0
  4. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Ocekivao sam da ce Merc biti brzi na ovoj stazi od RBa.

    Ferrari jako blizu i cisto isped Mclarena.

    Nadam se da na startu nece bit gluposti od glavnih aktera.



    36

    0
  5. Kažu, Lewis je ušao Maxu u glavu, pucat će pod pritiskom. Meni se cini da nije ni blizu toga. Bravo, top kvale



    33

    3
  6. Alfa Romeo
    Tito Prikaži

    quale bomba …. netko je napisao poslije prvog treninga da prvi trening prezentira kako ce kvale izgledat i tako cjelu sezonu .. neznam sta se desilo ali daleko je ovo od prvog treninga ………. zao mi Sergia sto nije potopio LH … da start bude zanimljiviji



    14

    1
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Ja to napisah jučer jer je kroz sezonu uglavnom tako i bilo. Priznajem krivu prognozu i nadam se da će Checo sutra odraditi posao. Danas je bio u 5 deka s Hamijem. Ako ga sutra pretekne na startu mogao bi Max odmagliti.



      11

      0
      • Alfa Romeo
        Tito Prikaži

        Sjecam se komentara a ne tko je napisao …..a sto ce start donest neznam ali bojim se da Checo nece nista napraviti jer inace tako se uvjek dogodi kad se ponadas sad ce sad ce ………a bude promasaj kao kuca



        2

        1
  7. Perez gledao si bottasa,sve znas :D



    26

    3
  8. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Upravljanje gumama će sutra biti odlučujuće za one koji prežive prvi krug.



    7

    0
  9. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Odlične kvale! Nadam se i dobrom trkanju sutra ko preživi prvi krug i naročito prvu krivinu! Ne znam zašto mi se čini da na ovoj stazi prednost na startu, do prve krivine, ima onaj koji kreće sa druge pozicije! I opet taj Leclerc, uvijek pronađe 2-3 desetine u zadnjem pokušaju (qualiman)!

    Mislim da će trka biti luda jer ova staza je po meni jedna od najboljih u prvenstvu. Jedino mi smeta što je grbava… gledam prenos i ne vjerujem koliko ti bolidi odskakuju! Mogu misliti kako je vozačima. Sve u svemu očekuje se vrhunska borba za svaku poziciju. Ferrari u fokusu! 😀



    11

    0
  10. Sebaščan jes 18ti, ali Đorđe je posljednji, a ne Nando kako piše.
    Goatifi sigurno bere bodove. napred Vilijams!!!!


    0

    0
  11. ugodno iznenađen rezultatima kvala.
    po prvi put u sezoni ham starta između dva rb-a. nadam se zanimljivoj i čistoj utrci.



    7

    0
  12. Aston Martin
    JB005 Prikaži

    Bravo Max! Očekujem veseli prvi zavoj. ;)



    1

    0
  13. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Lipo je vidit da se Michael Schumacher vratija utrkivanju!🤣 (Tekst o Q1)



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni