Izdvojeno

Perez najbrži i na posljednjem slobodnom treningu za VN SAD-a

Piše: Luka Jurić

Prije 1 godinu, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Red Bullov Sergio Perez bio je najbrži i na trećem slobodnom treningu za VN SAD-a. Iza njega našao se Ferrarijev Carlos Sainz, dok je treći najbrži bio Perezov momčadski kolega Max Verstappen.

Četvrto najbrže vrijeme postavio je McLarenov Lando Norris, dok je najbržih pet zaokružio Mercedesov Valtteri Bottas.

Šesti najbrži bio je Lewis Hamilton u drugom Mercedesu, a sedmi Daniel Ricciardo u drugom McLarenu. Iza njih našao se AlphaTaurijev Pierre Gasly, dok je deveti bio Ferrarijev Charles Leclerc. Posljednju poziciju u najbržih deset zauzeo je Alpineov Esteban Ocon.

Vozači se nisu žurili s izlaskom na stazu na početku današnje sesije. Tako su nakon dvanaest minuta današnjeg treninga na stazi bili najiskusniji vozači na gridu – Alfin Kimi Raikkonen, Alpineov Fernando Alonso, Aston Martinov Sebastian Vettel i Hamilton.

Međutim, ubrzo su im se i ostali pridružili pa je tako nakon gotovo dvadeset minuta treninga bilo 15 vozača na stazi.

Na stazu su svi izašli na soft gumama, uz iznimku Gaslyja koji je prvu polovicu današnje sesije odradio na medium gumama.

Također je bitno napomenuti kako su iz Alpinea javili tijekom ove sesije kako će Alonso započeti utrku sa začelja jer su odlučili promijeniti sve dijelove koji donose kazne na njegovu bolidu.

Red Bull je danas izgledao puno bolje nego što je to bio slučaj pa su Perez i Verstappen danas proveli većinu sesije na vrhu poretka. Uz njih je i Ferrari izgledao veoma dobro, što i pokazuje odlično Sainzovo vrijeme, koje je bilo dovoljno za drugo mjesto na današnjem treningu.

Zanimljivo je spomenuti kako, unatoč činjenici da je postojala kraća pauza na sredini treninga, momčadi danas nisu imale dva odvojena dijela treninga – vozači su cijelu sesiju samo nizali kvalifikacijske krugove kako bi što bolje pripremili bolid za kvalifikacije.

Komentatori SkySportsa objasnili su kako je razlog tome temperatura zraka u Teksasu, koja je značajno viša od one koju su momčadi očekivale.

Iako su u jednom trenutku i Verstappen i Hamilton odradili krugove koji su bili brži od Perezovog, obojici su ta ista vremena izbrisana zbog izlaska van granica staze pa je tako Perez do kraja treninga ostao najbrži.

Osim njih dvojice, niz drugih vozača su se mučili s granicama staze pa su tako izbrisana vremena i Haasovom Nikiti Mazepinu, Gaslyju, Bottasu, Leclercu i nizu drugih vozača.

Nije bilo većih incidenata na stazi. Williamsov George Russell i Bottas izvrtjeli su se u prvom sektoru staze, ali osim toga, trening je prošao bez problema.

Kvalifikacije su na rasporedu u 23h po lokalnom vremenu!

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
111Sergio PerezRED BULL RACING HONDA1:34.70113
255Carlos SainzFERRARI1:34.805+0.104s16
333Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:34.912+0.211s13
44Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1:34.945+0.244s13
577Valtteri BottasMERCEDES1:34.988+0.287s15
644Lewis HamiltonMERCEDES1:35.219+0.518s16
73Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES1:35.345+0.644s11
810Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:35.398+0.697s17
916Charles LeclercFERRARI1:35.688+0.987s17
1031Esteban OconALPINE RENAULT1:35.711+1.010s10
115Sebastian VettelASTON MARTIN MERCEDES1:35.851+1.150s18
1263George RussellWILLIAMS MERCEDES1:36.023+1.322s9
137Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:36.062+1.361s20
146Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:36.118+1.417s8
1599Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:36.252+1.551s16
1618Lance StrollASTON MARTIN MERCEDES1:36.392+1.691s13
1714Fernando AlonsoALPINE RENAULT1:36.490+1.789s12
1822Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA1:36.572+1.871s16
1947Mick SchumacherHAAS FERRARI1:36.671+1.970s15
209Nikita MazepinHAAS FERRARI2:03.456+28.755s15

Komentiraj

6 komentara

  1. Alfa Romeo
    Tito Prikaži

    Kao sto rekoh ispeglali rb vrijeme



    4

    0
  2. Bome RB izgleda danas dobro,ajmo P1 p2,treba Hondi malo da postima ERS!



    6

    0
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Ovo bi mogle bit kvale top, Ferkan nije za otpisat a nije ni Mclaren (za pole) , Gasly bi moga iznenadit doduše on ne za prvi red, ali kvale bi mogle biit za grist nokte 😁😁😁😁



    5

    0
  4. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Za RedBull je bitan Perez koji bi mogao odigrati kvalitetnog wingmana. Moji sve bolji i idemo uzet pobjedu i 3 mjedto ukupno.



    6

    0
  5. može mi netko objasniti kako funkcioniraju ove granice staze i brisanja vremena?
    na nekim stazama se računaju one crveno bijele pasice, a na nekima (ovoj) ne. koja je fora? ili se to bira prema trenutnim osjećajima Massia i ekipe?

    btw. u vremenima koja su postavili a obrisana su, Max je bio desetinku brži od Hamiltona.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni